Silnik: 1.8
Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 11 Skąd: wałbrzych
Wysłany: 2010-08-31, 18:33 nieszczelna instalacja
witam serdecznie . jestem uzytkownikiem vento 1.8 93r. pozyczylem go koledze , oddal , za pół godziny zeszlem i chcialem odpalic , nie dalem rady chociarz krecil normalnie . otworzylem maske i zdebialem . parownik i okolice cale biale od szronu , okolice wtrysku równierz , koles twierdzi ze jak jechal było ok . co sie moglo stac i ile bedzie mnie to kosztowac ludzie ratunku !!!!
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-08-31, 22:14
Pewnie parownik lub obudowa filtra...
Ostatnio...tzn po raz 5-ty czy 6-ty gdy wymieniałem filtr po zalaniu trefnego LPG zapomniałem zakręcić zaworu i wypalić resztek...gaz wybuchł mi w rękach i zmroziło kawałek silnika, a teraz schodzi mi naskórek z palców.
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-09-03, 23:21
Brak płynu chłodzącego lub zapowietrzony układ przez co reduktor się nie grzeje. Odpalałeś na gazie że tak reduktor zaszroniło? Czy był zaszroniony zanim odpaliłeś - wówczas reduktor ma dziurę pewnie w membranie
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-09-18, 02:11
Odpal auto na benie odkręc korek od płyny chłodniczego i popompuj wężem górnym od chłodnicy jeżeli wąż jest pusty a w zbiorniczku pojawiają się bąble wlej płynu macaj reduktor powinien sie robić ciepły jak sie zagrzeje możesz jeździć pilnując poziomu płynu , Wygląda na ubytek płynu chłodniczego i to spory , Możliwe że uszkodzeniu uległa mambrana-ny reduktora
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum