Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
nieszczelna instalacja
Autor Wiadomość
leszko 
Autostopowicz
12118529


Silnik: 1.8
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 2010-08-31, 18:33   nieszczelna instalacja

witam serdecznie . jestem uzytkownikiem vento 1.8 93r. pozyczylem go koledze , oddal , za pół godziny zeszlem i chcialem odpalic , nie dalem rady chociarz krecil normalnie . otworzylem maske i zdebialem . parownik i okolice cale biale od szronu , okolice wtrysku równierz , koles twierdzi ze jak jechal było ok . co sie moglo stac ?? i ile bedzie mnie to kosztowac ?? ludzie ratunku !! !!!!
_________________
leszekventylek
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-08-31, 22:14   

Pewnie parownik lub obudowa filtra...

Ostatnio...tzn po raz 5-ty czy 6-ty gdy wymieniałem filtr po zalaniu trefnego LPG zapomniałem zakręcić zaworu i wypalić resztek...gaz wybuchł mi w rękach i zmroziło kawałek silnika, a teraz schodzi mi naskórek z palców.

Zobacz także czy nie zsunął się przewód gazowy.
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-09-03, 23:21   

Brak płynu chłodzącego lub zapowietrzony układ przez co reduktor się nie grzeje. Odpalałeś na gazie że tak reduktor zaszroniło? Czy był zaszroniony zanim odpaliłeś - wówczas reduktor ma dziurę pewnie w membranie
_________________

 
 
leszko 
Autostopowicz
12118529


Silnik: 1.8
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 2010-09-16, 18:16   

zanim odpalilem , moge tak jezdzic i szukac membrany czy lepiej jechac autobusem ??
_________________
leszekventylek
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-09-18, 02:11   

Odpal auto na benie odkręc korek od płyny chłodniczego i popompuj wężem górnym od chłodnicy jeżeli wąż jest pusty a w zbiorniczku pojawiają się bąble wlej płynu macaj reduktor powinien sie robić ciepły jak sie zagrzeje możesz jeździć pilnując poziomu płynu , Wygląda na ubytek płynu chłodniczego i to spory , Możliwe że uszkodzeniu uległa mambrana-ny reduktora
_________________
Das is das ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 8