Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
VW Vento by Bradley
Autor Wiadomość
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-05, 20:46   

Kingu, tak dobrze zrozumiales. Powinno byc tych koni ok. +20-30 w zaleznosci kondycji silnika. Mi wyplulo 112KM ale przeplywomierz troche obcinal dawki paliwa w wyzszych partiach obrotow. Teraz go wyczyscilem powinno byc lepiej. Niestety przyszlo lato i trzeba myslec nad FMICem ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Kingu 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI 90KM
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 78
Skąd: CH
Wysłany: 2009-04-06, 00:02   

Zaciekawiła mnie ta droga tuningu. Do tej pory czytałem na tym forum tylko o niewiarygodnych czipach za kilkaset zł i samych programach za grubo ponad 1000zł. Być może coś przegapiłem, bo ostatnio mnie tu nie było.

W międzyczasie poszperałem o tych elementach i widzę, że kilka rzeczy można ulepszyć
- zawory 216, na forum VW piszą też o 230
- turbina AWX lub hybrydowa (cokolwiek to znaczy :)
- pompa (tu nic nie znalazłem)
- FMIC - zamiast intercoolera? Ktoś tam wspomniał, że jak jest klima to nie ma go gdzie upchnąć.

Czy można wymienić te wszystkie elementy bez ingerencji w program, czy to jest niezbędne?
_________________
VENTO 1.9 TDI, 90KM, '96
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-06, 15:13   

Kingu,
wtryski 216tki mozesz wlozyc bez korekty programu (ja tak jezdzilem 3 miesiace do czasu programu i nic sie nie zlego nie dzialo. Oprocz oczywiscie tego, ze po zmianie wtryskiwaczy opoznil sie kat wtrysku i trzeba bylo przestawic pompe wtryskowa. Poluzowac na srubach, pchac drewnianym kijkiem w strone silnika, a druga osoba dokrecala sruby:) )
Zalezy czy chcesz uzyc swoich wtryskiwaczy jako baze czy tez kupic jakies inne jako dawcy korpusow.
Koncowki+przekladka+ustawienie cisnien i pompiarza to +/- 1000zl

FMIC to po prostu duzy intercooler zamontowany centralnie za zderzakiem. Seryjny IC jest malutki. Rurki, IC... jesli to ma byc projekt niskobudzetowy to da sie zamknac w kwocie 600zl

Co do turbiny to teoretycznie mozna zmienic bez korekty, jednak osobiscie bym sie nie odwazyl. Chocby nie wiadomo jaka wielka locha byla zalozona to cisnienie doladowania bedzie takie samo. Jednak wkladajac taka z AWXa polepsza sie tzw. flow, gazy spalinowe sa lepiej odprowadzane. Moze sie okazac, ze taka turbina bedzie sie szybciej wkrecac i wczesniej pojawi sie duzy moment obrotowy, ktory zabije sprzeglo :)

Pompa wtryskowa. Ta z 1Z moze zostac chyba ze celujesz w moc powyzej 150KM to pompa musi isc out :) Pompa z AFNa tez 10tka jak w 1Z ale ma lepsza wydajnosc cisnieniowa.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-04-06, 20:50   

bradley napisał/a:
Pompa wtryskowa. Ta z 1Z moze zostac chyba ze celujesz w moc powyzej 150KM to pompa musi isc out

kto Ci takich bzdur naładował do głowy ,że w kolejnym poście piszesz ,że z 10 nie wyciśnie się więcej.Za mało czytasz,polecam uzupełnić wiedzę.
bradley napisał/a:
Poluzowac na srubach, pchac drewnianym kijkiem w strone silnika

kto poleca takie metody,kąt wtrysku żeby zmienić to i tak musi być podpięty laptop i nie kijkiem tylko luzuje się śrubki i popukuje się w obudowę od strony rozrządu lub z drugiej strony w zależności czy chcemy zwiększyć lub zmiejszyć parametry,a i ta czynność to już ostateczność jak nie da rady wystroić kompem.
bradley napisał/a:
Co do turbiny to teoretycznie mozna zmienic bez korekty

nie polecałbym,bo lag(czyt. turbodziura) może być ogromny,,każdą turbinę ze zmienną geometrią trzeba dostroić żeby funkcjonowała należycie i jej potencjał był wykorzystany.
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-06, 21:09   

slaw71 napisał/a:
kto Ci takich bzdur naładował do głowy ,że w kolejnym poście piszesz ,że z 10 nie wyciśnie się więcej.Za mało czytasz,polecam uzupełnić wiedzę.

Wiec pisze to poraz kolejny:
Pompa 1Z 10tka nie jest tak samo WYDAJNA cisnieniowo jak pompa 10tka z AFNa. Uzyje tu kolokwializmu "fakt autentyczny". Ale jesli nie wierzysz to sprawdz na wlasnej skorze ile wycisniesz po zmianie turbiny na AWXa i FMICu :)
M.in. Krzys-Jeruzal juz wie.

slaw71 napisał/a:
kto poleca takie metody,kąt wtrysku żeby zmienić to i tak musi być podpięty laptop i nie kijkiem tylko luzuje się śrubki i popukuje się w obudowę od strony rozrządu lub z drugiej strony w zależności czy chcemy zwiększyć lub zmiejszyć parametry,a i ta czynność to już ostateczność jak nie da rady wystroić kompem.

To, ze laptop ma byc podpiety to jest "oczywista oczywistosc". Popukiwac to sobie popukiwalem. Bez skutku. Chyba, ze chcesz tak zluzowac sruby, ze pompa bedzie latala jak zyd po pustym sklepie, droga wolna. Metoda na kijek jest bardzo skuteczna, sam stosowalem, i mam kat w zakresie: precyzyjny. Idealnie na niebieskiej linii. W sofcie to mozesz sobie co najwyzej pogmerac przy zmianie statycznego kata wtrysku.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-04-06, 21:22   

To że Tobie i komuś jeszcze tam się nie udało z pompy wycisnąć więcej to nie znaczy że już nie można, bo można, nie uogólniaj.A czy moja wydoli to ,pożyjemy zobaczymy.Co do popukiwania to chyba tuner co się tym zajmuje na codzień wie lepiej niż TY i pompa nie lata jak żyd po pustym sklepie.Metodę na kijek to zostaw sobię.
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-06, 21:39   

Pukasz w pompe a ona wraca to co robisz? Przystawiasz kijek, pukasz w pompe jeszcze raz i juz sie nie wroci bo trzyma ja kijek. Zamiast kijka mozna uzyc reki, nogi, glowy. Do wyboru do koloru :)
Tych, ktorym udalo przekroczyc sie bariere 150KM z pompki 1Z mozna policzyc na palcach jednej reki. W sumie co za problem podlac paliwa az nastawnik oprze sie o obudowe i zacznie w nia walic, wielki batory bedzie robil za zaslone dymna a turbulum odleci do krainy wiecznych lotow. Mowimy tu o zyciowych, bezpiecznych softach, z przekroczona granica 150KM oraz utrzymana granica (cieplnie).
Nie czytalem o nikim, ktory osiagnal bariere 160KM z pompki 1Z ale chetnie poczytam jesli cos znajde. Jestem otwarty na nowa wiedze w swiatku TDI

:piwo: :OK:
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-04-06, 21:48   

Powiem tylko tyle, u mnie nie było żadnego pukania,kijków, wszystko odbyło się bezboleśnie :faja: :piwo:
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2009-04-06, 22:00   

A tak czytam sobie i zastanawiam się czy krzys-jeruzal nie mial coś ok 170KM na ori pompie :>
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-06, 23:57   

tomek87 napisał/a:
krzys-jeruzal

Cytat:
na pompie 1zeta to tylko 216 to moze będziesz miał 145km ale to cięko tez moze byc bo moze ma pare km za sobą ...
krzys-jeruzal napisał/a:
Gitner napisał/a:
Nie badz taki pesymista.. wykres serii 12 letniego 1Z masz w moim podpisie..

Ja wole podchodzic pesymistycznie i jak jest z górką to człowiek jest mile zaskoczony .
sam mam doswiatczenia zpompą 1z i pojechał z 216 na 146km i 340nm ale kilka pomiarów pózniej jak uysy dopieszczał wykres to co pomiar co pompa była cieplejsza było mnei km.
Do tego sprzegło w 1zecie będzie miało problem z 320nm musi byc płasko



MZiobro napisał/a:
ale herezje tu czytam....sam ma 1Z , turbo awx,216,duże IC; strojony przez Uysego na 143PS i 328Nm...jeździ już tak od 1.5 roku i nie ma żadnych problemów, co do sprzęgła to akurat w 1Z jest wręcz pancerne ( 228mm- takie jak w G60 i ABF) i odpukać do dziś śmiga bez uślizgów ( a nie wiem czy było już kiedys zmieniane ) co do pompy w 1Z- fakt daje radę do maks 150PS...czas na wymianę od afn,dolot awx i kolejne strojenie :food:


Z pierwszego lepszego tematu o kreceniu 1Z czy AHU. Po prostu trzeba miec szczescie. Mariachi mial po samych wtryskach ciutke mniej niz ja z wtryskami i programem.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Kingu 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI 90KM
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 78
Skąd: CH
Wysłany: 2009-04-07, 00:23   

Jest gdzieś w Polsce, magik który te wszystkie cześci (wtryski, turbina, FMIC) wstawi i dostroi do tego program?
_________________
VENTO 1.9 TDI, 90KM, '96
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-07, 00:32   

Kingu, to juz zalezy skad dokladnie jestes i ile mozesz wydac;) Jest duzo firm, ktore mozna polecic.
Z Poludnia Polski, ktore z czystym sumieniem mozna polecic to Compsport - Bielsko-Biała, Masters (Aligator) - Katowice.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Kingu 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI 90KM
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 78
Skąd: CH
Wysłany: 2009-04-07, 00:36   

Nie wiem czy to już było na forum ale dobrze pasuje do tematu :)
http://tdi.pl/content/view/237/51/

Nie mieszkam już w PL ale bywam. Czy będzie to Gdańsk czy Zakopane, nie ma dla mnie większego znaczenia, TDI mało pije, grunt to trafić do uczciwego profesjonalisty.
Dzięki za te namiary ;)
_________________
VENTO 1.9 TDI, 90KM, '96
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-09, 20:10   

Juz dalej nie bawie sie w kolektor :hahaha: :hahaha: Przetarte to co bedzie widac po zamontowaniu do silnika ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

Ostatnio zmieniony przez bradley 2009-04-09, 20:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-04-09, 20:19   

bradley, to tylko dla celów estetycznych ??
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-09, 20:25   

Jakby byly na swiecie wiertareczki wielkosci 0,5cm to bym sie zmniejszyl do rozmiaru krasnoludka i zrobil lustro w srodku kolektora i jeszcze by to cos dalo (na krotki okres czasu bo sadza to sadza). A jako, ze tak sie nie da to pozostala mi estetyka zewnetrzna ;)
Kolektor wypalalem 4 razy i pozbylem sie 90% syfu ktory byl tam w srodku.
Bede zmienial bo jest 2,5x wiekszy od tego w 1Z i jest za darmo bo bratu zostal :P Musze jeszcze dorobic sobie flansze na 3 sruby i z takim wypustem zeby mozna bylo wezyk od komputera podpiac bo w starym kolektorze wypust jest w nim odlany a w nowym tego nie ma. Pozytyw tez jest taki, ze pozbede sie calej instalacji EGR bo nowy kolektor nie ma miejsca na podlaczenie rurki od EGR:]
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-15, 15:58   

To kilka swiezszych zdjec z brudnym lakierem.

Prawy bok :

Tyl:

Lewy bok:

Felga, ktora w aparacie wyglada jak matowa

Wypolerowane koncowki wydechu:

Nowka licznik niesmigany. Dokladnie 57946km za malo ale jest MFA ;)

Nedzna konsola srodkowa:

Punkty mocowania silownikow z Kadetta:

I maksymalne otwarcie maski:

Silnik:

I wypolerowana obudowa nastawnika :lol:


W oczekiwaniu:
Wytoczona flansza do podlaczenia nowego kolektora ssacego z AJMa i montaz tegoz kolektora.
Zbieranie wolnych datkow na wiekszy IC.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-04-15, 16:11   

Niezłe grateksy :D

Musze powiedzieć że felgi całkiem miło wyszły.

bradley napisał/a:
Wytoczona flansza do podlaczenia nowego kolektora ssacego z AJMa i montaz tegoz kolektora.
Zbieranie wolnych datkow na wiekszy IC.

Oj bradley, bradley, robi się powoli niebezpiecznie ;) Nie boisz sie że silnik tego długo nie pociągnie ?? :>
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-15, 16:21   

Tygrysisko napisał/a:
Oj bradley, bradley, robi się powoli niebezpiecznie ;) Nie boisz sie że silnik tego długo nie pociągnie ?? :>

Wszystko w trosce o silnik.

Kolektor z AJM

I kolektory AWX i 1Z.


Golym okiem widac roznice AWX>AJM>kupa>1Z ;)
Zapewniam tylko wieksza ilosc powietrza. Boje sie, ze po zdjeciu kolektora syf nie bedzie tylko w srodku kolektora ale tez w kanalach glowicy. Troche boje sie to czyscic zeby syf nie wpadl do srodka i nie wiem czy zwykly odkurzacz nadazy z odsysaniem.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-04-15, 16:22   

bradley napisał/a:
Wszystko w trosce o silnik.

O no to super :OK:
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2009-04-15, 20:26   

no furka ladniutka :D
_________________

 
 
Kingu 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI 90KM
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 78
Skąd: CH
Wysłany: 2009-04-15, 21:01   

Ta czerwona dioda dorobiona przy zegarach od czego?
Sam polerowałeś wydech?
_________________
VENTO 1.9 TDI, 90KM, '96
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-15, 21:23   

Dioda jest od alarmu a wydech sam polerowalem. Najgorzej jest zaczac bo nie mialem papieru ponizej 280 wiec wspomoglem sie wiertarka z kolista nakladka i papierem 150. Ciezkie dojscie i manewrowanie. Reszta recznie 500-800-1000-1500-2000(tutaj widac blysk)-2500. Zeby to fajnie zrobic to trzebaby bylo zdjac tlumik z samochodu. Ale kto patrzy sie na rurki wydechowe z odleglosci 20cm? Z daleka sie blyszczy :P
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Kingu 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI 90KM
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 78
Skąd: CH
Wysłany: 2009-04-16, 19:00   

Trochę nietypowe miejsce na tą diodę :) Na ogół są przy sterowaniu klimą.
Ile czasu zajęła polerka i do ilu cm w głąb doszedłeś? :D
_________________
VENTO 1.9 TDI, 90KM, '96
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-16, 21:13   

Klimy nie mam ale mam wyzej diodke od haka przyczepy (kierunkowskazy).
Polerowanie mniejwiecej godzine a jak pojasnisz sobie zdjecie to widac dokad doszedlem;) Daleko nie trzeba polerowac bo tego nie widac jak ktos patrzy sie na tlumik. Wypolerowane to co widac :P
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-05-12, 12:44   

Dzis troche przemylem silnik preparatem o nazwie jedno literowej z cyferka 2.
Pozniej ciepla woda + gabka zmywalem takze nie boje sie, ze elektronika zamoknie i bedzie kaplica.





Zdjecia nie oddaja rzeczywistosci ale zle nie jest :P
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-05-12, 12:48   

Ładnie się błyszczy....prawie tak jak by lada dzień wybierał się na giełdę ;)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-05-12, 12:53   

Tygrysisko napisał/a:
prawie tak jak by lada dzień wybierał się na giełdę ;)

Nigdzie sie nie wybieram :D
Ale jak sobie pomysle to tez nie lubie przy kupowaniu samochodu silnika, ktory jest wyczyszczony. Ja wyczyscilem bo ladnie wyglada, nic nie cieknie, to co mam ukrywac :P
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-05-12, 12:54   

:D wyczyszczony na sprzedaż :P :P :P bardzo ładnie, dbasz o furkę :brawa:
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2009-05-12, 14:59   

ladnie wypucowany silniczek :oklaski:
_________________

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-05-12, 19:04   

suuuper :brawa: :brawa: ,prawie tak jak mój,prawie :P
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-05-12, 19:23   

pucowanklo pod maska :oklaski: ładnie wyszło :papa: i tak wiemy jakim preparatem czysciles :P
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-05-12, 20:04   

slaw71 napisał/a:
prawie tak jak mój

Moze kiedys dojde i do tego :D
W rzeczywistosci wyglada lepiej, bo troche lampa blyskowa w aparacie przeklamuje. Jak bede mial wiecej czasu to wyczyszcze wszystko dokladnie szmaticzku na paticzku :)

I odrazu +2KM :diabełek: :diabełek: :dokuczacz:
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-05-12, 20:32   

bradley napisał/a:
Moze kiedys dojde i do tego


jest :OK: ,tak tylko żartowałem.Masz teraz chyba najczystszy silnik na forum :papa:
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-05-19, 12:37   

2 dni meki ale hamulce z tylu juz nie skrzypia, a z przodu sa nowe reflektory :P




_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 1,09 sekundy. Zapytań do SQL: 8