mam pytanko Tobie tez ciezko pali i jak po odpaleniu dasz mu powyzej 3000 to ci kopci??
tz tak pali swietnie a 3 tys to dopiero jak mi sie nagrzeje silnik to mu tak daje i nie raz jak mam na 2 i dam do oporu to łapie 3200przerywa z tyłu dym i zaraaz jedzie na 4 tys obr a potem jak daje mu na kkazdym biegu to juz tak nie jest ale za to na 5 biegu nie łapie mi wiekszych obr jak 3200-3100
a jak coś to napisze CI jesio jutro te winiki pomarów co i jak przyspiesza na ktorym biegu
Gdzie te pomiary?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
nie miałem jak ich zrobić bo w piatek mialem mała trase do zrobienia i ze tak powiem było slisko i mi Abs nie pomógł i moje Ventko lekko wgniotło ale w srode jak bd go odbierał od mechanika to jus przycisne mu i zobacze ile czasu potrzebuje
mam pytanko Tobie tez ciezko pali i jak po odpaleniu dasz mu powyzej 3000 to ci kopci??
tz tak pali swietnie a 3 tys to dopiero jak mi sie nagrzeje silnik to mu tak daje i nie raz jak mam na 2 i dam do oporu to łapie 3200przerywa z tyłu dym i zaraaz jedzie na 4 tys obr a potem jak daje mu na kkazdym biegu to juz tak nie jest ale za to na 5 biegu nie łapie mi wiekszych obr jak 3200-3100
widziszz mi łapał do 3000 max sprawdz sobie czy masz szczelne rury ta co idzie od intercoolera i wydech od silnika bo ja to porokrecałem i wsjo wrociło do normy ale sprawdz od niczego jakie masz cisnienie oleju bo moze byc zbyt małe
rury mama szczelne bo jak bym nie mial to by mi walił cały czas dymem z komina bo tak miałm w pasacie.a wiesz jak mio to zaczeło dziac to na poczatku mi przerywał trafiłem na znajomego ipodpielismy vaga i pokazało przepływomierz usunoł bład ale to nic nie dało a nawet zjeb bardziej sprawe bo od tamtej pory włsnie 3100 i wiecej nic albo nie ma gdzie.a wczesniej przerywał ale jescze czasem złapał 200.pod koniec tyg pojade na logi dynamiczne.sprawdzimy turbo i przepływke
Bradley masz pomiary;p robilem na zimnym silniku;p na III od 40 do 80 km/h jakies 8 sek. a na IV od 80 do 120 jakies 13 sek. wiec ocen swoi fachowym okiem jak Ci sie to widzi
To mialem taki sam czas. Po wymianie wtryskiwaczy spadlo do 9. Tylko, ze w obu przypadkach turbo dmucha 0,7 bara a to o prawie 0,15bara za malo w stosunku do serii
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-03, 16:12
Showtek napisał/a:
a na IV od 80 do 120 jakies 13 sek.
Showtek, sorki że się wtrącam... a to przyspieszenie od 80-120km/h to przy jakich obrotach było....tzn chodzi mi od...do.....no i przy jakich obrotach diesel ma max moc.
sam niedawno kręciłem podobny filmik i coś mi tu nie pasuje
A 1Z moc maksymalna bedzie mial gdzies ciut przed 4tys (tych obrotow nie osiaga przy tym pomiarze)
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-02-03, 16:37, w całości zmieniany 2 razy
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
wiesz moze bym zeszedł poniżej tej 13 ale wiesz mam ładna trase koło domq i w ta strone co jechalem było troche pod górke wiec jutro jak bd jechał juz na rownym napisze dokłądnie i zobacze jak sie bd zachowywyał na ciepłym silniku ale jest tak jak u Ciebie nom max moc may gdzieś ok 4000 ale nie ma to jak cie tyrbinka załacza własnie na jakiech obrotach u CIebie sie włacza turbina??
Ja w swoim ventylu znalazłem usterkę. Zawziąłem się i powiedziałem że muszę znaleźć tą usterkę choćby nie wiem co. Zacząłem od przepływomierza, zaworów EGR (recyrkulacji spalin), innych czujników i nic. Zdecydowałem się już na wymianę pompy wtryskowej. Miałem drugą pompą na przekładkę. Po przełożeniu pompy i przejechaniu kilkunastu kilometrów okazało się że nic to nie dało. Już w sumie byłem zrezygnowany i po wkładaniu mojej starej pompy postanowiłem jeszcze sprawdzić ciśnienie wtryskiwaczy. Trzy były ok a jeden (sterujący który posiada elektroniczną iglicę) puszczał przy ciśnieniu 170 barów a powinien przy 190. Niby niewiele ale okazało się, że to była wina całego zamieszania. Jak narazie zrobiłem 300 km, wciskając pedał w podłogę prawie cały czas i autko nawet raz się nie zacięło. Także jeśli ktoś ma podobny problem polecam sprawdzić wtryskiwacze.
Silnik: 1.9 tdi 1z Pomógł: 14 razy Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 799 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-02-27, 13:44
marekwaw007 napisał/a:
Trzy były ok a jeden (sterujący który posiada elektroniczną iglicę) puszczał przy ciśnieniu 170 barów a powinien przy 190.
Super, że udało Ci się rozwikłać ten problem
Możesz napisać ile wyniosło Cię sprawdzenie wtryskiwaczy oraz wymiana tego jednego
Dużo z tym roboty Pozdr.
a wiec panowie ja dzis zdiagnozowałem tą usterke u ciebuie vagiem i wynika na to brak cisnienian w dolocie a wiec jutro sprawdzamy rury od IC i wezyki od n75
FWD350, jak wyglada grupa 11?
Jesli w ostatniej kolumnie masz wartosci rzedu 20-40% i male doladowanie to na dobry poczatek dnia wymien niebieski przewod idacy od n75 do gruchy waste gatu. U mnie byl zawalony olejem.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
marekwaw007, jakby co to mam komplet wtryskiwaczy z 1Zta
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
wracam do tego tematu poniewaz ostatnio ze bylem u znajomego i podpielismy ventko pod kompa i ruszylismy w trase... mialem 3 bledy ktore skasowalismy ale po dynamiczniejszej jezdzie spowrotem bledy sie pojawiały o to ich nr i co one moga oznaczac 1117, 65535, 550 oczuwiscie samochod nadal mi przerywa
u kolegi w golfie z 1zem problem dalej jest, a wymieniane było wszystko oprócz pompy wtryskowej, wtryski na 215ki, komputery, przepływka, szukane nieszczelności itp. po prostu czasami się nie da tego znależć
Silnik: 1.9 tdi 1z Pomógł: 14 razy Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 799 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-09, 07:29
PrusaX napisał/a:
u kolegi w golfie z 1zem problem dalej jest, a wymieniane było wszystko oprócz pompy wtryskowej, wtryski na 215ki, komputery, przepływka, szukane nieszczelności itp. po prostu czasami się nie da tego znależć
Panowie, a bawił się już ktoś w czyszczenie nastawnika pompy wtryskowej ?
Może tam leży przyczyna przerywania ? Czytając te wszystkie posty to już w zasadzie nie wiem co wymienić bo rzadko kiedy przynosi to jakieś rezultaty
Odlacza sie wtyczke impulsatora i jesli nie sarpie to nastawnik
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
bradley, a wic turbo pompujje ładnie a w tym niebieskim wezyku jest tak jak prubuje zasac to tak jak by cos w nim hlupało wymienic go czy mozna czyscic??
FWD350, jesli pompuje ladnie czyli actual zgadza sie z zadanym to zostaw. Z doswiadczenia wiem, ze zeby wymienic ten niebieski przewod przy gruszce wastegatu to jest katorga. Chodzi o zdjecie tej metalowej opaski zaciskowej, ktora jest tam oryginalnie. Probowalem z gory, probowalem z dolu, posilkowalem sie srubokretem, robilem dzwignie, poharatalem rece ale w koncu zszedl. Jest tam bardzo malo miejsca a ja mam chude rece ;P
To w koncu co dolega dokladnie twojemu samochodowi?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
przay obr 2800 zaczyna przerywac jak wyłacze radio to słychac jak turbo pompuje i zprzestaje na sekunde i zaroaz pompuje ale dochodzi do 3100 i stoi w miejscu ale jak wciskam i poszczam gaz to przyspiesza ale strasznie opornie naj gorzej jest na 5 biegu na innych idzie do konca ale przerywa i potrafi puscic dyma z komina wmomencie gdy przerwał
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum