Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
przerywanie podczas przyśpieszania
Autor Wiadomość
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2009-02-02, 09:21   

Showtek napisał/a:
mam pytanko Tobie tez ciezko pali i jak po odpaleniu dasz mu powyzej 3000 to ci kopci??
tz tak pali swietnie a 3 tys to dopiero jak mi sie nagrzeje silnik to mu tak daje i nie raz jak mam na 2 i dam do oporu to łapie 3200przerywa z tyłu dym i zaraaz jedzie na 4 tys obr a potem jak daje mu na kkazdym biegu to juz tak nie jest ale za to na 5 biegu nie łapie mi wiekszych obr jak 3200-3100
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-02-02, 10:53   

Showtek napisał/a:
a jak coś to napisze CI jesio jutro te winiki pomarów co i jak przyspiesza na ktorym biegu :D

Gdzie te pomiary? :P
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Showtek 
Niedzielny kierowca
i Love Vento!!!



Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 48
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 2009-02-02, 19:38   

nie miałem jak ich zrobić bo w piatek mialem mała trase do zrobienia i ze tak powiem było slisko i mi Abs nie pomógł i moje Ventko lekko wgniotło :( ale w srode jak bd go odbierał od mechanika to jus przycisne mu i zobacze ile czasu potrzebuje :D
 
 
Showtek 
Niedzielny kierowca
i Love Vento!!!



Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 48
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 2009-02-02, 19:46   

FWD350 napisał/a:
Showtek napisał/a:
mam pytanko Tobie tez ciezko pali i jak po odpaleniu dasz mu powyzej 3000 to ci kopci??
tz tak pali swietnie a 3 tys to dopiero jak mi sie nagrzeje silnik to mu tak daje i nie raz jak mam na 2 i dam do oporu to łapie 3200przerywa z tyłu dym i zaraaz jedzie na 4 tys obr a potem jak daje mu na kkazdym biegu to juz tak nie jest ale za to na 5 biegu nie łapie mi wiekszych obr jak 3200-3100
widziszz mi łapał do 3000 max sprawdz sobie czy masz szczelne rury ta co idzie od intercoolera i wydech od silnika bo ja to porokrecałem i wsjo wrociło do normy :] ale sprawdz od niczego jakie masz cisnienie oleju bo moze byc zbyt małe ;)
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2009-02-03, 14:09   

rury mama szczelne bo jak bym nie mial to by mi walił cały czas dymem z komina bo tak miałm w pasacie.a wiesz jak mio to zaczeło dziac to na poczatku mi przerywał trafiłem na znajomego ipodpielismy vaga i pokazało przepływomierz usunoł bład ale to nic nie dało a nawet zjeb bardziej sprawe bo od tamtej pory włsnie 3100 i wiecej nic albo nie ma gdzie.a wczesniej przerywał ale jescze czasem złapał 200.pod koniec tyg pojade na logi dynamiczne.sprawdzimy turbo i przepływke
_________________

 
 
Showtek 
Niedzielny kierowca
i Love Vento!!!



Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 48
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 2009-02-03, 14:34   

Bradley masz pomiary;p robilem na zimnym silniku;p na III od 40 do 80 km/h jakies 8 sek. a na IV od 80 do 120 jakies 13 sek. wiec ocen swoi fachowym okiem jak Ci sie to widzi :D
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-02-03, 16:11   

Showtek napisał/a:
a na IV od 80 do 120 jakies 13 sek

To mialem taki sam czas. Po wymianie wtryskiwaczy spadlo do 9. Tylko, ze w obu przypadkach turbo dmucha 0,7 bara a to o prawie 0,15bara za malo w stosunku do serii ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-03, 16:12   

Showtek napisał/a:
a na IV od 80 do 120 jakies 13 sek.

:mysli:

Showtek, sorki że się wtrącam... a to przyspieszenie od 80-120km/h to przy jakich obrotach było....tzn chodzi mi od...do.....no i przy jakich obrotach diesel ma max moc.

sam niedawno kręciłem podobny filmik i coś mi tu nie pasuje :mysli:
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-02-03, 16:16   

Tygrysisko, tu masz moje:

Zamulona seria:

Zamulona seria + 216tki:


A 1Z moc maksymalna bedzie mial gdzies ciut przed 4tys (tych obrotow nie osiaga przy tym pomiarze) ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-02-03, 16:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-03, 16:41   

no i właśnie to jest dla mnie dziwne bo u mnie jest identyczne, jak to bradley ładnie nazwałeś,czyli:
bradley napisał/a:
Zamulona seria + 216tki:

i to mnie zastanawia :mysli:
no nic....już nie robię OT...sorki :]
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-02-03, 18:54   

Tygrysisko, pochwal sie swoimi filmami :]
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Showtek 
Niedzielny kierowca
i Love Vento!!!



Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 48
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 2009-02-03, 21:06   

wiesz moze bym zeszedł poniżej tej 13 ale wiesz mam ładna trase koło domq i w ta strone co jechalem było troche pod górke wiec jutro jak bd jechał juz na rownym napisze dokłądnie i zobacze jak sie bd zachowywyał na ciepłym silniku :D ale jest tak jak u Ciebie :D nom max moc may gdzieś ok 4000 ale nie ma to jak cie tyrbinka załacza :D własnie na jakiech obrotach u CIebie sie włacza turbina??
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-03, 22:02   

bradley napisał/a:
Tygrysisko, pochwal sie swoimi filmami :]

czyli od 80-120 w 10s i to na znienawidzonym przez wielu paliwie jakim jest LPG

 
 
marekwaw007 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 39
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 27
Skąd: Opoczno
  Wysłany: 2009-02-26, 22:20   Znalazłem usterkę

Ja w swoim ventylu znalazłem usterkę. Zawziąłem się i powiedziałem że muszę znaleźć tą usterkę choćby nie wiem co. Zacząłem od przepływomierza, zaworów EGR (recyrkulacji spalin), innych czujników i nic. Zdecydowałem się już na wymianę pompy wtryskowej. Miałem drugą pompą na przekładkę. Po przełożeniu pompy i przejechaniu kilkunastu kilometrów okazało się że nic to nie dało. Już w sumie byłem zrezygnowany i po wkładaniu mojej starej pompy postanowiłem jeszcze sprawdzić ciśnienie wtryskiwaczy. Trzy były ok a jeden (sterujący który posiada elektroniczną iglicę) puszczał przy ciśnieniu 170 barów a powinien przy 190. Niby niewiele ale okazało się, że to była wina całego zamieszania. Jak narazie zrobiłem 300 km, wciskając pedał w podłogę prawie cały czas i autko nawet raz się nie zacięło. Także jeśli ktoś ma podobny problem polecam sprawdzić wtryskiwacze.
_________________

 
 
rolz 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 tdi 1z
Pomógł: 14 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 799
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-02-27, 13:44   

marekwaw007 napisał/a:
Trzy były ok a jeden (sterujący który posiada elektroniczną iglicę) puszczał przy ciśnieniu 170 barów a powinien przy 190.

:oklaski: Super, że udało Ci się rozwikłać ten problem :)
Możesz napisać ile wyniosło Cię sprawdzenie wtryskiwaczy oraz wymiana tego jednego ??
Dużo z tym roboty ?? Pozdr.
 
 
Showtek 
Niedzielny kierowca
i Love Vento!!!



Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 48
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 2009-03-03, 22:03   

mam nadzieje ze u mnie bedzie to samo bo jus mnie denerwuje to przerywanie :]
 
 
Cybul 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 tdi
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 341
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-03-05, 16:33   

wymieniłeś ten wtryskiwacz czy co z tym zrobiłeś?? napisz coś wiecej
 
 
Grzesiek_21 
Autostopowicz


Silnik: 1,9 TDI
Wiek: 37
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2009-03-06, 07:44   

Ja mialem ten sam problem i uważam ze jest temu winny przepływomierz powietrza w moim wypadku wymiana go poskutkowała.
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2009-03-09, 20:00   

a wiec panowie ja dzis zdiagnozowałem tą usterke u ciebuie vagiem i wynika na to brak cisnienian w dolocie a wiec jutro sprawdzamy rury od IC i wezyki od n75 :D
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-03-09, 22:03   

FWD350, jak wyglada grupa 11?
Jesli w ostatniej kolumnie masz wartosci rzedu 20-40% i male doladowanie to na dobry poczatek dnia wymien niebieski przewod idacy od n75 do gruchy waste gatu. U mnie byl zawalony olejem.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
marekwaw007 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 39
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 27
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2009-03-10, 21:24   

Sprawdzenie wtryskiwaczy, i wymiana kosztowała mnie 400zł, ale założyłem używany wtryskiwacz bo nowy to wydatek około 1200zł.
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-03-10, 21:32   

marekwaw007, jakby co to mam komplet wtryskiwaczy z 1Zta :P
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2009-03-12, 17:40   

bradley, ok sprawdze jescze raz bo nie pamietam dokładnie co i jak ale ten wexzyk to sprawdze a zrobie loga jescze raz jutro to napize co i jak
_________________

 
 
Showtek 
Niedzielny kierowca
i Love Vento!!!



Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 48
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 2009-04-04, 11:06   

wracam do tego tematu poniewaz ostatnio ze bylem u znajomego i podpielismy ventko pod kompa i ruszylismy w trase... mialem 3 bledy ktore skasowalismy ale po dynamiczniejszej jezdzie spowrotem bledy sie pojawiały o to ich nr i co one moga oznaczac 1117, 65535, 550 oczuwiscie samochod nadal mi przerywa :P
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-04-04, 11:15   

1117 - Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF
550 - Regulacja kąta wyprzedzania wtrysku

Ale to jest podane z listy kodów VAG, ale nie wiem co to za numerki.

65535 - tego w ogóle nie ma??
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Showtek 
Niedzielny kierowca
i Love Vento!!!



Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 48
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 2009-04-05, 09:58   

tzn ten 65535 tes mi sie pojawił i niewiem co oznacza właśnie.... i niewiem jaka moze byc dokładnie usterka i co mam zrobić zeby aj usunać :(
 
 
PrusaX 
Ventofan
Truck driver



Silnik: 1.9 TDI++ 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 104
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-04-05, 16:29   

u kolegi w golfie z 1zem problem dalej jest, a wymieniane było wszystko oprócz pompy wtryskowej, wtryski na 215ki, komputery, przepływka, szukane nieszczelności itp. po prostu czasami się nie da tego znależć
_________________
Pozdrawiam
 
 
PrusaX 
Ventofan
Truck driver



Silnik: 1.9 TDI++ 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 104
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-04-05, 16:32   

błąd 65535 to błąd abs,asr czy występuje cały czas czy po skasowaniu pojawia się od razu czy po jakimś przejechanym odcinku?
_________________
Pozdrawiam
 
 
Showtek 
Niedzielny kierowca
i Love Vento!!!



Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 48
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 2009-04-07, 20:49   

pokazuje sie po dynamiczniejszej jezdze :diabełek:
 
 
rolz 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 tdi 1z
Pomógł: 14 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 799
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-09, 07:29   

PrusaX napisał/a:
u kolegi w golfie z 1zem problem dalej jest, a wymieniane było wszystko oprócz pompy wtryskowej, wtryski na 215ki, komputery, przepływka, szukane nieszczelności itp. po prostu czasami się nie da tego znależć

Panowie, a bawił się już ktoś w czyszczenie nastawnika pompy wtryskowej ?
Może tam leży przyczyna przerywania ? Czytając te wszystkie posty to już w zasadzie nie wiem co wymienić bo rzadko kiedy przynosi to jakieś rezultaty :evil:
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-09, 08:58   

Odlacza sie wtyczke impulsatora i jesli nie sarpie to nastawnik ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
PrusaX 
Ventofan
Truck driver



Silnik: 1.9 TDI++ 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 104
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-04-09, 22:47   

jasne że było sprawdzane, wszystko oprócz wymiany pompy było robione, komp grzebany (program seria, i po grzebaniu) i nic
_________________
Pozdrawiam
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2009-04-16, 20:50   

bradley, a wic turbo pompujje ładnie a w tym niebieskim wezyku jest tak jak prubuje zasac to tak jak by cos w nim hlupało wymienic go czy mozna czyscic??
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-16, 21:10   

FWD350, jesli pompuje ladnie czyli actual zgadza sie z zadanym to zostaw. Z doswiadczenia wiem, ze zeby wymienic ten niebieski przewod przy gruszce wastegatu to jest katorga. Chodzi o zdjecie tej metalowej opaski zaciskowej, ktora jest tam oryginalnie. Probowalem z gory, probowalem z dolu, posilkowalem sie srubokretem, robilem dzwignie, poharatalem rece ale w koncu zszedl. Jest tam bardzo malo miejsca a ja mam chude rece ;P

To w koncu co dolega dokladnie twojemu samochodowi?
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2009-04-18, 08:51   

przay obr 2800 zaczyna przerywac jak wyłacze radio to słychac jak turbo pompuje i zprzestaje na sekunde i zaroaz pompuje ale dochodzi do 3100 i stoi w miejscu ale jak wciskam i poszczam gaz to przyspiesza ale strasznie opornie naj gorzej jest na 5 biegu na innych idzie do konca ale przerywa i potrafi puscic dyma z komina wmomencie gdy przerwał
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,32 sekundy. Zapytań do SQL: 10