Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Temperatura płynu chłodzącego.
Autor Wiadomość
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-12-16, 16:15   

cinek82 napisał/a:
Ale za co?

za linki.

cinek82 napisał/a:
Zagrzałem go do włączenia wentylatora, i najpierw powrotem do zbiorniczka szły bąble a teraz nie idą

możliwe, ze układ był zapowietrzony i uchodziło z niego to "złe" powietrze.

filip0985 napisał/a:
Wracając do tematu, to jeżeli masz 70C w trasie to za mało, tylko pojawia się fundamentalne pytanie czy te 70C jest naprawdę czy tylko tak ci pokazuje zegar.

Raczej tak...faktycznie jest te 70 stopni gdyż przy większej prędkości chłodnica jest lepiej ochładzana...gdyby to był czujnik to by zawsze świrował, niezależnie od tego czy trasa czy miasto.

Po prostu wygląda na to że termostat zaciął się na duzym obiegu :głaszcze:
 
 
filip0985 
Niedzielny kierowca


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 76
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2008-12-16, 16:50   

Tygrysisko napisał/a:

Raczej tak...faktycznie jest te 70 stopni gdyż przy większej prędkości chłodnica jest lepiej ochładzana...gdyby to był czujnik to by zawsze świrował, niezależnie od tego czy trasa czy miasto.

Po prostu wygląda na to że termostat zaciął się na duzym obiegu :głaszcze:


A mi się wydaje, że to wina niedokładności czujników, które dają temp. na zegary.
Tak jak pisaliście czujnik temp. ma TYLKO za zadanie informować kierowce o temp. silnika i nic poza tym.
Ja na starym czujniku miałem na trasie ok 80C, na nowym ok 90C, czyli nie może być mowy o chłodzeniu chłodnicy przepływem powietrza.
Po prostu te czujniki są bardzo niedokładne, u mnie jak za ostro wejdę w zakręt to się wskazówka wychyla mocniej.
Rodzice mają nowego Passata i tam wskazówka jak wejdzie na 90C to ani drgnie, chyba dlatego jestem przewrażliwiony jak u mnie w Vento lata między 85, a 100C.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-12-16, 16:55   

filip0985, ale zauwaz że temperatura w kazdym przypadku spada wraz ze wzrostem prędkości...czyli płyn jest mocniej chłodzony przez powietrze na jakie napotyka auto....w takie sytuacji termostat powinien się przerzucić na mniejszy obieg i po sprawie...a że jest niesprawny-tego nie robi....chodzi mi o te przypadki kiedy to na trasie spada temperatura.

filip0985 napisał/a:
Po prostu te czujniki są bardzo niedokładne, u mnie jak za ostro wejdę w zakręt to się wskazówka wychyla mocniej.

No, z tym to musze powiedziec że się nie spotkałem ;)
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-12-16, 17:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
filip0985 
Niedzielny kierowca


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 76
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2008-12-16, 17:42   

Tygrysisko napisał/a:

ale zauwaz że temperatura w kazdym przypadku spada wraz ze wzrostem prędkości...czyli płyn jest mocniej chłodzony przez powietrze na jakie napotyka auto....w takie sytuacji termostat powinien się przerzucić na mniejszy obieg i po sprawie...a że jest niesprawny-tego nie robi....chodzi mi o te przypadki kiedy to na trasie spada temperatura.


To się zgadza, jak termostat jest walnięty to czujnik ideał nie pomoże i odwrotnie.
 
 
babyy82 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 484
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-12-16, 21:48   

Cytat:

--------------------------------------------------------------------------------

piotrek_inf napisał/a:
A gdzie takowy nabyć, bo allegro to chyba odpada? Ile kosztuje oryginał?

piotrek_inf, ale u Ciebie jest ok skoro:

piotrek_inf napisał/a:
temperatura max jaką zaobserwowałem to 90 góra 95 stopni.



Wybacz Tygrysie ale tu sie z toba nie zgodze. To ze na trasie ma 70 stopni a na postoju zlapie 90 i sie wlaczy wentylator to potwierdza jeszcze to ze do wymiany termostat jest.
Otoz podczas jazdy termostat moze byc uchtlony i bedzie puszczal obieg na chlodnice i tam plyn jest chlodzony od pedu powietrza i z tad te 70 i zimny przewod na dole a goracy na gorze. Podczas postoju nie ma pedu powietrza czyli chlodzenie jest mniej efektywne i wtedy temp dochodzi do 90 w calym ukladzie czyli i w chlodnicy i uruchamia sie wentylator .
Jezeli by byl czojnik zepsuty to wentylator wlaczalby sie przy 80 albo przy 100 czy 110 stopniach ale i podczas jazdy trzymalby wyzsza lub nizsza temp.
A tak apropo czojnika przy silniku to podaje on jeszcze temp do komputera sterujacego wtryskami i paca silnika.

Piotrek ja na 100% jestem pewny ze to termostat. Przerabialemto u siebie i mialem identycznie. Wymien go na orginalny i sie przekonasz. Tak jak koledzy napisali kupisz go w ASO za okolo 80-90 zeta ale warto.

Pozdrawiam
_________________
VW VENTO 1.9GTD 94r.
 
 
piotrek_inf 
Ventomaniak



Silnik: 1.9TD
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 703
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-12-16, 22:49   

Wymienię, ale pewnie dopiero po świętach teraz to już nie mam za bardzo jak. Dzięki za radę.
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-12-17, 13:18   

babyy82 napisał/a:
To ze na trasie ma 70 stopni a na postoju zlapie 90 i sie wlaczy wentylator to potwierdza jeszcze to ze do wymiany termostat jest.

Dokładnie tak...mi też o to chodzi... ;)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2008-12-17, 15:41   

A ja musze sie zvagowac rano i sprawdzic co pokazuje czujnik temperatury na absolutnie zimnym silniku. Bo podczas bardzo spokojnej jazdy temperatura to 80 stopni, a jak jezdze w miescie to 85 lub 90 jak go ciskam. A w odczytach na vagu gdy na liczniku jest 90 stopni to pokazuje ~81 stopni.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
babyy82 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 484
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-12-17, 18:16   

Cytat:
Dokładnie tak...mi też o to chodzi...
_________________



a no to sorki chyba cie zle zrozumialem :)
_________________
VW VENTO 1.9GTD 94r.
Ostatnio zmieniony przez babyy82 2008-12-17, 18:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marek03 
Ventofan


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 155
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2009-01-10, 11:34   

Podłączam się do dyskusji .Mam podobny problem,zimą temperatura na trasie 70st. chciałem wymienić termostat ,wylałem wodę ale nie miałem klucza 16 i na tym skończyłem. Nie mogłem odkręcić pompy wspomagania. Sprawdziłem jednak czy termostat jest zamknięty. W tym celu śrubokrętem trochę nacisnąłem na termostat i zaczął wypływać płyn, czyli trzyma. Dlaczego więc taka niska temp. przy jeździe na trasie w zimie ? W lecie wszystko ok. Grzanie auta wewnątrz ok.
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-01-10, 11:50   

marek03, mogl sobie byc zamkniety, ale otwiera sie np. przy 75 stopniach i puszcza za wczesnie, wiec taki test niczego nie dowodzi.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
marek03 
Ventofan


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 155
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2009-01-11, 09:46   

Może i tak, ale jak czytałem i rozmawiałem z fachowcami, powiedzieli że to jest zwykła zasada bimetalu- albo działa, albo nie. Czyli, albo się zatnie, wtedy płyn płynie cały czas, albo zatnie się zamknięty i wtedy płyn płynie tylko w małym obiegu. Bimetal nie zmienia swoich właściwości.
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-01-11, 10:22   

U mnie też 70 stopni, szykuję się do wymiany termostatu, 70zł w ASO.
_________________
Morfeusz142
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-01-11, 11:51   

Morfeusz142 napisał/a:
70zł w ASO.

o nie tak tragicznie - spodziewałem się większych pieniędzy, koło stówki nawet...
_________________
Zielony borowik...
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-01-11, 12:43   

marek03 napisał/a:
Bimetal nie zmienia swoich właściwości.

Ale osadzajacy sie kamien, korozja juz moze miec wplyw na jego wlasciwosci. Sprezynka tez moze ulec mechanicznemu zuzyciu. Termostat moze byc sprawny a plyn puszczac moze przez peknieta uszczelke. Ktos na forum vwgolf pokazywal jak uszczelka byla uszkodzona w 3 miejscach.
Jednak jakos termostaty ulega uszkodzeniu i trzeba je wymieniac. Jednemu trzyma 70 stopni, innemu 80.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-11, 21:19   

Koledzy podlacze sie do tematu. Otóż w mojej ventce temperatura nigdy mi nie przekroczyla 70 stopni. W lecie jak byly te upaly to wskazowka stala caly czas na 70 i ani drgnela a i wentylator rzadko kiedy sie wlaczal....W zimie to rzadko kiedy osiaga temp 70 zawsze jest ok 60-65 nawet jak po miescie jezdze...Gorny waz jest cieply ale nie za goracy bo bez problemu moge go dotykac a dolny jest zimny caly czas....co to moze byc??
 
 
marek03 
Ventofan


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 155
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2009-02-11, 21:45   

piotrekb90 99% termostat. Dolną rurą gorąca woda z silnika przez termostat (otwarty), płynie do chłodnicy. Później górną rurą wraca do silnika.
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-02-11, 21:51   

Jutro zabieram sie za wymiane termostatu. Mam nadzieje, ze podolam :) Moze ktos mi powiedziec co napedza pasek, ktory napedza pompe wspomagania? Nie mam klimatyzacji.
Wiem, ze pompa wody napedzana jest paskiem klinowym a nie rozrzadu. Tylko nie wiem wlasnie jak to jest polaczone czy alternator+pompa wody czy pompa wody+wspomagania albo jeszcze inaczej :oklaski:

Po wymianie wtryskiwaczy kat wtrysku sie opoznil, mialem 85 stopni do 90 dochodzilo tylko jak depnalem mocniej w trasie.
Teraz po ustawieniu dobrego kata wtrysku caly czas podczas jazdy jest 80 a nawet ciut ponizej. Jak depne to wejdzie na 85-90 ale jak tylko zwolnie to zaraz spada do 80.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

Ostatnio zmieniony przez bradley 2009-02-11, 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-02-11, 22:20   

bradley napisał/a:
Jutro zabieram sie za wymiane termostatu. Mam nadzieje, ze podolam

zrob fotorelacje , to sie FAQ jakies zmontuje ......
_________________

 
 
Buli 
Pan i władca oktanów
VW


Silnik: AEK
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1316
Skąd: ZCH
Wysłany: 2009-02-11, 22:46   

hmmm z tego co pamietam to termostat mam pod pompa wodna wystarczy sciagnac alternator i pompe tak było chyba u mnie :)
_________________

Mój Yachting

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-02-11, 23:48   

Bede to robil wg tej instrukcji: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49969
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
marek03 
Ventofan


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 155
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2009-02-12, 09:03   

Instrukcja o.k.Przygotuj sobie klucz 16 na "przedłużce " bo nie odkręcisz pompy. Do tego potrzebna jest 13. U mnie były śruby trzy 13 oraz jadna 16. Miłej pracy.
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-02-12, 11:58   

bardzo prosto sie wymienia ;) :D
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-02-12, 13:46   

Jestem mokry od potu, plynu, i wody z sola sciekajacej ze zderzaka ale szczesliwy :D
Zamontowalem termostat, ktory brat kupil mi 2miesiace temu, mowilem Waler ale w sklepie zachwalali Verneta. Poki co (odpukac po stokroc) dziala wysmienicie Vernet. Jade spokojnie 5 bieg, ciut ponizej 2tys obr, tempomat nastawiony, temperatura na maxa w nagrzewnicy, wentylator 1, szyba, ale po kilometrze nie da sie wytrzymac bo jest cieplo jak w saunie. Temperatura 90 pionowo, ciut nawet powyzej, ciut ciut. Jazda 160km/h na tym samym odcinku (powrotnym) sytuacja ta sama, 90 ciut ciut :)

Jakbym mial aparat to bym zrobil zdjecie tego termostatu, ktory wyjalem. Mysle ze on puszczal plyn na tym trzpieniu metalowym, ktory wchodzi w kolnierz termostatu (kolnierz od strony wkladania termostatu i nasadzania na niego krocca plastikowego. Trzpien ten jest osadzony mimosrodowo :lol: :lol: :D zamiast osiowo.... :evil:

btw. brudny tez jestem :D
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

Ostatnio zmieniony przez bradley 2009-02-12, 13:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-02-12, 15:28   

marek03,

W moim 1Z i srubek ile trzeba odkrecic to:
4 - 10tki od oslony plastikowej
1 - 10tka od przewodu olejowego pompy
4 - 13tki od mocowania pompy

Ta 16tke poluzowalem choc dostep byl tragiczny, o wiele latwiej odkrecalo mi sie srube obok na 13tke. Potem jak juz zdjalem pompe i tak na nia popatrzylem to sie zaczalem zastanawiac po cholere trzeba odkrecac srube na 16tke a nawet ja luzowac. Pompa schodzi po odkreceniu 4 srub na 13tke. 16tke zostawilem w spokoju.
Ktos jeszcze potwierdzi, ze 16tki nie trzeba wcale ruszac? ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
marek03 
Ventofan


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 155
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2009-02-12, 16:42   

Musiałem tą 16 poluzować bo mi się nie chciała pompa wspomagania obrócić. 13 mogło być cztery, głowy bym nie dał. Mnie się wydawało że jedna z przodu z zębatką i dwie z tyłu.
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-02-12, 16:47   

Tak, jedna z zebatka, dwie z przodu (tzn z przodu patrzac na samochod z przodu), i jedna sruba obok tej 16tki, ta 16tka to moim zdaniem skreca pompe wspomagania ze soba (wspornik do obudowy) ale jest sruba mocujaca cala pompe ze wspornikiem do uchwytu auta. W kazdym badz razie poluzowalem przez przypadek ta 16tke, nie chciala sie do konca wykrecic a po odkreceniu wszystki 13tek i zdjeciu paska, pompa zostala mi w rekach, 16tke dokrecilem trzymajac pompe w rekach a potem jeszcze przy zakladaniu i dokreceniu 13tek to i 16tke dokrecilem. Mam nadzieje, ze pompa nie odpadnie ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-13, 08:33   

marek03 ale w tym problem ze dolna rura jest caly czas zimna a gorna goraca....ma ktos jeszcze jakies pomysly??
 
 
marek03 
Ventofan


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 155
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2009-02-13, 09:08   

No i zgadza się. Termostat się nie otwiera. W lecie wogóle byś nie mógł jeżdzić. Rura dolna jest wtedy gorąca gdy się termostat się otworzy.
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-02-13, 11:22   

U mnie obydwie rury byly gorace, tylko ze troche za wczesnie ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-13, 11:29   

Czyli termostat do wymiany czy wszystko jest ok?? Mial ktos tak przy silniku 2.0 2E??
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-02-13, 12:07   

U Ciebie nie otwiera go wcale (za pozno), a u mnie otwieral za wczesniej.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-13, 16:24   

No ale mam wymienic termostat czy nie bo juz sie gubie...
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-02-13, 16:28   

Wymieniaj.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-02-13, 16:31   

A zeby miec pewnosc 100% to sprawdz sobie na vagu temperature plynu chlodniczego z tym co pokazuje wskazowka.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 8