Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-04-19, 19:33
OGROMNE SPALANIE
Autor Wiadomość
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2008-09-22, 11:36   

spyro, a co to za sonda? Oryginal czy zamiennik?
Bo ja znam ludzi ktorzy kupili sonde i po 3 dniach padla, nastepna po tygodniu, kupili oryginal i chodzila 2 lata ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-22, 11:43   

Oryginał VW, bo wiedziałem że te lipne i tanie szybko padają. Ale ciągle obstawiam na sondę ze z nią coś nie tak. W sumie w tym ASO BOSCHA raz podmienili na inną, nową sondę ale po paru dniach z powrotem jak zabrali chyba bojąc się że ukradnę ;) I nie odczułem jakiejś wielkiej różnicy.

Jedno mnie zastanawia. U mnie była sonda 3 przewodowa. Ten mechanik który mi zakładał założył 4 przewodową robiąc bodajże dodatkową masę. Podobno tak się robi, ale czy na pewno?
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2008-09-22, 12:04   

spyro napisał/a:
Podobno tak się robi, ale czy na pewno?

na pewno

a wałek miałeś wymieniany albo remontowany ?
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-09-22, 14:35   

A w układzie wydechowym nic nie wymieniałeś..może coś jest przytkane...
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2008-09-22, 15:29   

Tygrysisko napisał/a:
A w układzie wydechowym nic nie wymieniałeś..może coś jest przytkane...

Wtedy by go tez mulilo. Mialem kiedys zapchany srodkowy tlumik to dobijalem do 4tys obrotow a ni wiecej... Jak sie zrobila dziurka na laczeniu katalizator- srodkowy to silnik zyskal wigoru;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-09-22, 15:52   

spyro, a jak to było gdy na zimówkach śmigałeś...tzn chodzi mi o to jak się miało spalanie do fel 14 cali ??

A ta dziurawą plastikową obudowę wymieniłeś...tą koło wtrysku ?? bo to może przez to lewe powietrza tak pali...
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-09-22, 15:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-22, 21:40   

no na 14stkach ciutke mniej palił, ale nie były to wielkie różnice, także wielkie koła dowalają spalanie ale nie jest to duża różnica.

theority napisał/a:
a wałek miałeś wymieniany albo remontowany ?

tak, wymieniany bo mój nie nadawałs ię już do regenracji

Tygrysisko napisał/a:
A ta dziurawą plastikową obudowę wymieniłeś...tą koło wtrysku
nadal niestety nie bo nie mogę znaleźć tego ustrojstwa. narazie spięte opaską i trzyma się jakoś i nie zasysa powietrza.

Co do tłumika to przecież od niecałego roku mam sportowy wydech, prawie cały robiony (oprócz tzw.portek które wymieniane były 2 lata temu.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-09-23, 11:39   

a komputer kiedy wymianiales i dlaczego?
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-23, 11:41   

marmarmarek napisał/a:
a komputer kiedy wymianiales i dlaczego?

w poszukiwaniu przyczyn ogromnego spalania... Dlatego wymieniony ale oczywiście gów... to pomogło.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-09-23, 12:07   

najbardziej szkoda tego, ze silnik po kapitalce... tak bys mogl poszukac jakiegos za pare stow, wsadzic i smigac dalej... ale teraz to sobie nie wyobrazam po takim remoncie.
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-23, 18:52   

ano właśnie, bo takto już dawno bym to zrobiła tak ciągle widzę tą kasę która władowałem w remont silnika. Wiesz podejrzewam że przyczyna jest jakaś błaha ale nikt nie potrafi dojść do tego co to jest.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
piru 
Zapalony Ventkarz
Ventka 1,9 D 92 r


Silnik: diesel
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 394
Skąd: cz-wa
Wysłany: 2008-09-23, 21:24   

spyro napisał/a:
ano właśnie, bo takto już dawno bym to zrobiła tak ciągle widzę tą kasę która władowałem w remont silnika. Wiesz podejrzewam że przyczyna jest jakaś błaha ale nikt nie potrafi dojść do tego co to jest.


Spyro cholera co Ty chłopie płeć zmieniłeś ?
_________________
Vento wersja silver & black
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2008-09-23, 22:10   

piru napisał/a:
Spyro cholera co Ty chłopie płeć zmieniłeś ?
nie, spacje chłopak gubi :P
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-23, 23:13   

ano spację wcieło.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-01, 12:04   

kolejny bak spalony i znowu 17stka na setkę... Może ktoś sypnie jakimś odkrywczym pomysłem, bo mi już z ręce opadają.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-01, 12:09   

spyro napisał/a:
kolejny bak spalony i znowu 17stka na setkę...

Chodzi o PB czy LPG ??
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-10-01, 12:21   

ale czego 17 gazu czy paliwka a moze zmien ten czujnik halla jeszcze
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2008-10-01, 15:12   

Co Silverek, też nie wierzysz mechaniorowi? Też uważam że można spróbować zmienić, skoro tamtemu kolesiowi pomogło.... :faja:
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2008-10-01, 16:20   

oj nie sluchales kolegow jak radzili sprzedaj i kup inny teraz musisz cierpiec ale jak dlugo oto jest pytanie od razu bylo swapa na 2.0 zrobic to jeszcze by ci zostalo z tej kasy co juz wpakowales w ten silnik
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2008-10-01, 20:36   

Jak chcesz trzymać to vento to zaprowadż je do porządnego autoryzowanego serwisu vw, a nie ciagasz się po jakichś wałach, którzy tylko kasę wyciągneli. Scania mojego ojca bez naczepy sam ciagnik pali około 25 litrów ropy na setkę. 380KM i 11 litrów pojemności. Z ładunkiem, masa zestawu 40 ton około 40litrów. Twój pali prawie połowę tego..........Daj go autoryzowanego pprządnego serwisu vw.
_________________
Morfeusz142
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-02, 11:10   

BANDERAS_RR napisał/a:
sprzedaj i kup inny

ta, w auto wpakowane 10 tys przez ostatni rok i ponad 5 rok wcześniej... Silnik jest po kapitalce, poprostu nikt nie potrafi znaleźć przyczyny która za pewne jest prozaiczna, tylko co to może być...

Morfeusz142 napisał/a:
zaprowadż je do porządnego autoryzowanego serwisu vw, a nie ciagasz się po jakichś wałach
Morfeusz, on stał w ASO BOSCHA któy ma autoryzację VW AUDI, serwis drogi jak cholera, to samo co ASO Volkswagena, najnowszy sprzęt itp i do tej pory nie znaleźli przyczyny.

Jak wyjdę na prosta finansowo to chyba go odstawię do ASO VW jeszcze, bo skoro spece z boscha nie znaleźli nic to ja już sam nie wiem nic.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-10-02, 11:29   

ale nie napisales albo nie widze czego ci tyle pali LPG czy PB
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-10-02, 11:30   

moze masz cos z monowtryskiem ze cały czas leje ci sie paliwo słabo zamyka
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-02, 11:55   

silverek napisał/a:
ale nie napisales albo nie widze czego ci tyle pali LPG czy PB
pisałem od początku, że gazu 17 benzyny 14-15.

Monowtrysk to wtedy na gazie byłoby OK a na benzynie tylko by spalał dużo, a mi zarówno na LPG jak i na benzynie pali hektolitry.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-10-02, 12:08   

spróbuj odłączyc komputer od LPG i polataj na PB i wtedy zobaczysz co jest nie tak moze sie nie lubia oby dwa

jeszcze jedno czy to stalo sie po kapitalce
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-02, 18:58   

silverek napisał/a:
spróbuj odłączyc komputer od LPG i polataj na PB

silverek, ale spyro, wcześniej pisał, że cały zbiornik benzyny wyjeździł.
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-10-03, 07:59   

ale nie odłączył komputera od LPG moze cos tam sie robi i sonda źle podaje dane i dlatego mu tyle pali albo wcale nie działa ale jak by nie działala to nie powinien tyle palić nawet bez sondy
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-03, 08:36   

silverek napisał/a:
sonda źle podaje dane
sprawdzona miernikiem i ma wartości książkowe.

Wpadło mi dzisiaj do głowy a może u mnie ssanie isę poprostu nie wyłącza. Zaobserwowałem wczoraj, czekając pod domem, a autko było już dobrze rozgrzane, że obroty mam ciągle blisko 1000 czyli wysoko, tak jakby ssanie było non-stop włączone i może to jest 0rzyczyną. Jak to sprawdzić tzn co odpowiada za to że ssanie się wyłącza po jakimś czasie?

silverek napisał/a:
nie powinien tyle palić nawet bez sondy

z walnięta sondą to autko wciąga koło 25 litrów paliwa, przechodziłem to już dwa razy, raz w poldku Matuli i raz u siebie w venciarzku.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-03, 09:18   

spyro napisał/a:
Zaobserwowałem wczoraj, czekając pod domem, a autko było już dobrze rozgrzane, że obroty mam ciągle blisko 1000 czyli wysoko

Spyro, i Ty dopiero o tym mówisz ?? !!

No to chyba problem namierzony :D

spyro napisał/a:
Jak to sprawdzić tzn co odpowiada za to że ssanie się wyłącza po jakimś czasie?

Co powoduje, że włącza się ssanie to nie wiem, ale wiem, że wszystko jest zczytywane z czujnika temp (tego słynnego czujnika na tym forum)...

Kiedyś tak z ciekawości odłączyłem ten czujnik gdy silnik był juz ciepły...no i automatycznie z 800 na 1000obrotów wskoczyło....
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-03, 10:03   

Heh, może to jest winne... Mam gdzieś zapasowy czujnik, taki podrabiany Hans Preis czy jakoś tak, to zarzucę go na szybko w wolnej chwili, chociaż i Ci z boscha próbowali na innym czujniku kiedyś i było to samo.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-10-03, 11:23   

spyro napisał/a:
obroty mam ciągle blisko 1000

Ja mam odrobinkę poniżej 1000. na elektronicznym pokazuje 950.
A na ssaniu jakieś 1100 ok.
Tygrysisko napisał/a:
Kiedyś tak z ciekawości odłączyłem ten czujnik gdy silnik był juz ciepły...no i automatycznie z 800 na 1000obrotów wskoczyło

Mi też kiedyś odłączali wtyczkę od czujnika i to na rozgrzanym silniku i obrotyu były bez zmian u mnie. tyle samo, jak z czujnikiem, czyli 950. Chyba, ze ja mam jaiś inny...
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-03, 13:51   

sebastian, no to Ciekawe co piszesz :mysli:
A u mnie to jest tak jak na poniższej fotce:


A teraz opis:
C-obroty na ciepłym silniku
B-obroty na ssaniu
A-obroty na ssaniu gdy furka postoi dłużej na sporym mrozie

Nie ma różnicy czy LPG czy PB-przynajmniej u mnie.... ;)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-03, 23:08   

No to w sumie u mnie podobnie, tyle że bliżej tysiąca strzałka się trzyma ciągle.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2008-10-04, 07:41   

No to raczej nie dobrze, u mnie na ciepłym silniku jest jak :tygrysek: pokazuje w punkcie C. A długo już tak jeździsz z takimi wskazaniami? :faja:
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-10-04, 13:01   

Tygrysisko,
No ja mam tak samo mniej więcej - ale mówię tylko to, co mi elektroniczny obrotomierz pokazywał...
_________________
Zielony borowik...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 10