Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 14:52
problem z utratą mocy
Autor Wiadomość
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-07-30, 21:19   

to jak kat bedzie zabity to chyba cały czas bedzie miał problem z mocą czy ciepły czy zimny tak mi sie wydaje
A propo temperatury skoro dochodzi ci do 70 stopni to cisnienie napewno masz dobre to cos ze strowaniem bedzie
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
Wysłany: 2008-07-30, 21:20   

czemu słynny? tak często siadają???
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-07-30, 21:21   

silverek napisał/a:
to jak kat bedzie zabity to chyba cały czas bedzie miał problem z mocą czy ciepły czy zimny

No właśnie, ze nie zawsze, bo olej, który osiadł na kacie, jak zimny będzie miał większa przepustowośc spalin, a jak się rozgrzeje już, spaliny nie będą w stanie mogły się wydostawać, gdyż olej sie zozrzadzi pod wpływem temp. i zwiększy swoją objętość, wsiąknie mizy kratki kata i tak będzie.
Cytat:
czemu słynny? tak często siadają???

bardzo często, a w większości przypadków problemów z silnikiem to sprowadza sie do saego czujnika, który to jest za to odpowiedzialny.
_________________
Zielony borowik...
Ostatnio zmieniony przez sebastian 2008-07-30, 21:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-07-30, 21:22   

REX28 napisał/a:
czemu słynny?

A no bo ludziska z forum mają z nim czasami spore kłopoty...takie kłopoty że w życiu byś nie powiedział że to wina tego czujniczka...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-07-30, 21:27   

a kolego jeszcze jedno pytanko nie masz czasmi zalozonego filtra stozkowego
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
Wysłany: 2008-07-31, 19:42   

nie mam filtra stożkowego,mam normalny.
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-07-31, 19:55   

aha bo czasmi tak jest ze jak jest filtr stozkowy to on jest na wieszku malo kto go chowa i jak silnik zasysa cieple powietrze to staje sie słabszy a byles na kompie
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
Wysłany: 2008-08-01, 15:58   

jeszcze nie bo w swojej mieścinie nie mogłem się doprosić,dopiero jestem umówiony na poniedziaek w gryficach.jeżeli wiesz gdzie to jest.
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-01, 16:12   

nie wiem gdzie to jest
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
Wysłany: 2008-08-01, 17:15   

woj.zachodniopomorskie,między Kołobrzegiem a Szczecinem.
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-01, 18:30   

to kawał drogi odemnie
 
 
andrewb25 
Ventofan


Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2008-08-01, 21:19   

silverek napisał/a:
mam książkowe cisnienie po 12


hehe mam taki sam silnik a ja mam po 12,5 na każdym cylindrze książkowe jest w zakresie od 11 do 13 atmosfer
zmierz mu ciśnienie jakie jest na dole gdzyż u góry w benzynie nie jest aż tak istotne :-)
_________________
VW VENTO 2.0 GT
Ostatnio zmieniony przez andrewb25 2008-08-01, 21:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-01, 21:28   

gdzie na dole cisnienie oleju nie masz takiego samego silnika jak ja ja mowiłem o swoim ze jest w książce 12
Ostatnio zmieniony przez silverek 2008-08-01, 21:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
REX28 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 GT-115KM
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: Trzebiatów-Zach-Pom.
Wysłany: 2008-08-07, 16:41   

Witam ponownie.
A więc już po komuterze,niestety firma w której to robiłem nie jest chyba zbyt kompetentna bo tak jak radziliście chciałem się dowiedzieć jakie mam ciśnienie w cylindrach-niestety nie potrafili mi tego powiedzieć.co do kata to wszystko jest wporządku z czujnikiem temperatury też jest wszystko dobrze.A więc w ogólnym rozrachunku komputer nie wykazał żadnych błędów,ale koleś poweidział że jeżeli nic nie wychodzi po podpięciu do kompa to jedyną przyczyną jest wadliwa sonda LAMBDA.tylko teraz panowie powiedzcie mi jaka jest ta sonda u mnie trzy czy jedno elektrodowa?bo nie mam pojęcia.
_________________
Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-08, 05:49   

zobacz ile masz przewodów przy sondzie na ogól jest jeden to nie taka droga sprawa jakas 100

A jak juz to sa jednoprzewodowe i wieloprzewodowa im wiecej przewodów tym drosza
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2008-08-08, 20:36   

REX28, twoje auto ma sondę 4 przewodową. Weź nic nie zmieniaj na próbę, chyba że masz możliwość podmienić, pożyczyć. Sondę sprawdzisz u byle elektryka samochodowego co ma tester lambdy, oscyloskop, lub wskaźnik diodowy AFR. Wbrew temu co ci powiedzieli akurat uszkodzoną sonde komputer wykaże. Nie wykaże czujnika temperatury, więc mu pomierz opory ( 20 stopni 2,5 koma, 90 stopni ok 200 omów, spora tolerancja jest do 20 procent). Opór mierzysz na dwóch z czterech pinów czujnika- pozostałe dwa są do licznika i maja opory pół mniejsze więc się zorientujesz o które biega.
Mimo że nie masz stożka zajrzyj pod filtr powietrza czy klapka pod nim nie zablokowała się w takiej pozycji że silnik ciągnie ciepłe powietrze. Nie wiem czy nie masz lpg - jeśli tak to takie blokowanie klapki jest to stardowym partactwem gazowników, trzeba ją uruchomić. Tyle mi sie na początek nasuwa.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 9