Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Likwidacja śladów korozji - Jak samodzielnie w domu.
Autor Wiadomość
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2012-06-09, 20:22   Likwidacja śladów korozji - Jak samodzielnie w domu.

Witam. Mam problem . Mianowicie w nie których miejscach mam wieksze/ mniejsze ubytki lakieru np na przednich blotnikach. Nie sa to spruchniałe blachy lecz tylko rdza i brak lakieru.. jak i czym samodzielnie obczyscic ubytki lakieru przed malowaniem.. Chce je prysnąć w tych miejscach. lakier mam identyczny co na aucie. Pozdrawiam
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2012-06-09, 20:31   

1 Na początek trzeba wyczyścić jak najlepiej, np papierem ściernym lub szlifierką kątową z tarczą z listkami papieru ściernego, bądź czym tam sobie uważasz
2 Potem dobrze było by zastosować BRUNOX on wżera się w pozostałości rdzy (nakładamy dwa razy)
3 Następnym etapem będzie dobry podkład, najlepiej akrylowy z utwardzaczem
4 I na koniec malujesz bazą i bezbarwnym
Myślę że taka rada w telegraficznym skrucie powinna Ci wystarczyć :)
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2012-06-09, 20:37   

Szkoda zachodu, z zewnątrz nic nie zrobisz. trzeba ściagac błotnik i sie w to bawic od środka gdyż własnie stąd idzie ruda, mało który lakiernik sie tego czepi bo to do groma roboty. Zabawiłem się w powierzchowne oczyszczanie z lakierowaniem i wytrzymało 3 tygodnie. Tylko nowy błotnik lub reperaturka, możesz to oczyścić np piaskując, ale zainfekowana blacha mimo idealnego doczyszczenia szybko koroduje, widziałem jak u mnie te miejsca zachowywały sie po piaskowaniu, zdrowa blacha była ok ale oczyszczona w wilgotny dzień wykwitła po 30 minutach. Zdecydowałem się na repereturki i narazie tfu tfu jest ok.
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-06-09, 20:40   

U mnie nawet na zywice ruda sie przeniosla :diabełek:
Wazniejsza kondycja progow, bo reperaturki blotnikow mozna dostac w przystepnej cenie.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
mateusz_vento 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 341
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2012-06-09, 21:39   

Paweł J. napisał/a:
Szkoda zachodu, z zewnątrz nic nie zrobisz. trzeba ściagac błotnik i sie w to bawic od środka gdyż własnie stąd idzie ruda, mało który lakiernik sie tego czepi bo to do groma roboty. Zabawiłem się w powierzchowne oczyszczanie z lakierowaniem i wytrzymało 3 tygodnie. Tylko nowy błotnik lub reperaturka, możesz to oczyścić np piaskując, ale zainfekowana blacha mimo idealnego doczyszczenia szybko koroduje, widziałem jak u mnie te miejsca zachowywały sie po piaskowaniu, zdrowa blacha była ok ale oczyszczona w wilgotny dzień wykwitła po 30 minutach. Zdecydowałem się na repereturki i narazie tfu tfu jest ok.


Jak polecacie pomalować błotniki ?? Bo z tego co słyszałem podkład który posiadają na sobie odchodzi po jakimś czasie i szybciej korodują więc trzeba go zeszlifować. I mam pytanie czy po zeszlifowaniu podkładu czym pomalować minią, podkładem pod farbę i lakier czy jaki zastosować podkład żeby to chwilkę wytrzymało ??
_________________

 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2012-06-14, 22:35   

Po zeszlifowaniu podkładu zabezpieczającego reparaturkę, nanosisz na nią najlepiej podkład epoksydowy, ewentualnie reaktywny, następnie kryjesz to podkładem 2k(dwuskładnikowy z utwardzaczem) i lakierujesz i masz problem z głowy na jakiś czas ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 8