Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Nie chce odpalić, rozrusznik kręci normalnie
Autor Wiadomość
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2012-02-09, 19:17   

Witam kolego moze to ci pomoze w ustawieniu zaplonu :)
http://www.fotosik.pl/pok...971bbeef1.html#

a tu parę fotek jak to wygląda gdy aparat wskazuje zapłon na 1 cylinder


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
http://img294.imageshack....paratkn4.th.jpg


Uploaded with ImageShack.us
na obudowie aparatu zaplonowego po sciagnieciu kopulki masz takie wciecie pokrycie sie srodka palca rozdzielacza wyznacza pierwszy cylinder i wtym miejscu masz przewod do pierwszego cylindra
powodzenia :P
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
Ostatnio zmieniony przez wally44 2012-02-09, 19:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-09, 19:36   

Dziękuję!!:D

Zaraz śmigam do autka i zobacze co da się zrobić
Pewnie odpali!:D
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2012-02-09, 21:12   

kolejnosc 1-3-4-2 w prawo tu przyklad:


Uploaded with ImageShack.us
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
Ostatnio zmieniony przez wally44 2012-02-09, 21:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-09, 22:56   

Heh to ja mam tak jak pisałem wcześniej.:P
Podszedłem do autka i mi zagadał z pierwszego strzała ale zgasł bo go nie gazowełm i odpalił ogólnie pochodził z 10 min i jutro go dokładnie przetestuje bo jade 200km.

Koledzy moi drodzy baardzo mocno Dziękjuję Wam za wsparcie!!!:D
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2012-02-09, 23:04   

na obudowie aparatu zaplonowego po sciagnieciu kopulki masz takie wciecie pokrycie sie srodka palca rozdzielacza wyznacza pierwszy cylinder i wtym miejscu masz przewod do pierwszego cylindra
male sprostowanko: oczywiscie rozrzad na znakach 1 gar u gory
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
Speedy68 
Niedzielny kierowca
VW Fan: Vento, Bora


Silnik: 1.8 ADZ '97
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 98
Skąd: Ustka
Wysłany: 2012-02-10, 19:51   

Wracając jeszcze do ulepszaczy typu "dykta" chciałem wam uświadomić pewną sprawę. Jeśli macie paliwa prawie cały bak (wątpie że większość tyle ma...) to miejsca na skroplenie się wilgoci jest prawie zero. Przy chlupiącym się na dnie paliwie ( sam też tak mam :P ) w pustej przestrzeni skrapla się wilgoć która dostaje się do układu zasilana i niepomoże wam nawet paliwo z najlepszej stacji... dlatego używam przed sezonem zimowym dykty profilaktycznie i nigdy niemiałem problemu z zamarzaniem filtrów czy to w benzynie czy w dieslu. Dykta to alkohol który zwiąże wodę w układzie jak równeż zmiesza się z paliwem i zostanie spalona bez szkody dla motoru. Moje spostrzeżenie wynika nie z jakiejś lektury tylko z ponad dwudziestoletniej praktyki zawodowej. Pozdrawiam i życze udanych rozruchów... :D
_________________
moja borka 2.3 V5 4motion 170HP...
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-10, 20:03   

Profilaktycznie, to ja wolę napić się alkoholu tak "dla zdrowotności", niż lać go do baku i marnować :P
_________________
Zielony borowik...
 
 
Speedy68 
Niedzielny kierowca
VW Fan: Vento, Bora


Silnik: 1.8 ADZ '97
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 98
Skąd: Ustka
Wysłany: 2012-02-12, 17:14   

sebastian napisał/a:
Profilaktycznie, to ja wolę napić się alkoholu tak "dla zdrowotności", niż lać go do baku i marnować :P

dobze mówisz... :diabełek: tylko ja pisałem o "skażonym" a po tym się szybko w oczach ściemnia... :diabełek: ponoć... :P
_________________
moja borka 2.3 V5 4motion 170HP...
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-15, 22:18   

Koledzy więc autko mi odpaliło w piątek i przejechałem ciągie 220km. Z odpaleniem nie mam do tej pory problemu.
Problem jest jak już odpale bo jeśli nie gazuję to silnik po ok 5 minutach gaśnie. Miałem tak nawet podczas jazdy ale to na niskich obrotach. Objawia się to tak, że najpierw gasnie radio później silnik.
Podejrzewam, że to od tego iż alternator ładu od ponad 1000obr/min. Teraz pytanko od ilu obrotów alternator ładuje?? Czy dobrze sądzę? Dodam, iż aku ma już troszkę.
druga sprawa to mam też cos z ogrzewaniem, na żadnym biegu wentylatorka nie chce mi zagrzać auta, na max ciepłym powietrzu daje troszkę cieplego powietrza ale to nie wystarcza bu nagrzać auto. Górny wąż od chłodnicy jest ciepły dolny zimny.
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-16, 16:10   

michascz napisał/a:
Teraz pytanko od ilu obrotów alternator ładuje?
Alternetor ładuje od każdych obrotów, od momentu uruchomienia silnika jest już ładowanie. Jednak najefektywniejsze ładowanie jest w przedziale 1.1 - 1.2k RPM
michascz napisał/a:
na żadnym biegu wentylatorka nie chce mi zagrzać auta
Wnętrze wolniej się nagrzeje jeśli puścisz dmuchawe na maxa - to i szybciej temperaturę z silnika zabierze, co można zaobserwować na wskaźniku od temperatury. Najlepiej na 1-2 biegu, wtedy auto szybciej się zdąży nagrzać i będzie wolniej oddawało swoje ciepło do wnętrza pojazdu. A nie zapowietrzył się układ? jak na postoju silnik chodzi to też problem z grzaniem jest?
_________________
Zielony borowik...
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2012-02-16, 16:18   

michascz napisał/a:
na max ciepłym powietrzu daje troszkę cieplego powietrza ale to nie wystarcza bu nagrzać auto.
a jak z emperatura silnika? nagrzewa sie?
ja dopuki nie wymieniłem nagrzewnicy to zawsze marzlem - przepłukanie dalo efekt na moze miesiac niestety
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-18, 12:34   

Problem z grzaniem jest cały czas. Niezależnie od tego czy jadę czy stoję.
Dolewałem troszkę płynu po przejechaniu 200km tak ok 200ml. i to taka sytuacja się zdarzyła 2 razy.
Silnik ma odpowiednią temp. cały czas pokazuję ok 89`C i spada do 80`C.
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
Speedy68 
Niedzielny kierowca
VW Fan: Vento, Bora


Silnik: 1.8 ADZ '97
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 98
Skąd: Ustka
Wysłany: 2012-02-18, 20:00   

michascz, przeczytaj tutaj, podobny problem. http://forum.vwvento.org/...p=224804#224804
_________________
moja borka 2.3 V5 4motion 170HP...
Ostatnio zmieniony przez Speedy68 2012-02-18, 20:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-05-23, 22:53   

Powracam do tematu nie odpalającego auta.
Dziś Żona jechała i auto gasło jej na każdych światłach lecz odpalał bez problemu.
Jak wróciłem z pracy to już nie chciał odpalić. Iskra jest paliwa ani bezpieczników nie sprawdzałem bo już jest ciemno. Ale zakładam, że są ok. Dodam, że przy nie włożonym kluczyku wentylator i wycieraczki mi chodzą jak je włącze (już tak kiedyś było ale się samo na kilka miesięcy naprawiło). Jutro go spróbuje odpalić na krótko i jeśłi odpali to pewnie kostka stacyjki co?
Natomiast jeśli nie odpali to co proponujecie?
Wymienione są: kable, świece, palec, kopułka, cewka z modułem i był tydzień temu u elektryka bo nie odpalał i on zdiagnozował przerwe w przewodach i tak tydzień pojeździł.
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-05-26, 16:41   

Niestety nie podaje paliwa a pompa pracuje. Sprawdzałem nawet przy kole i nie dochodzi do filra czy może to być od uszkodzonej kostki stacyjki?
Druga sprawa to wycieraczki mi pracują na najwyższym biegu ale w normalnym tempie i jak włącze spryskiwacze to płyn leci ale nie prcują wycieraczki czy i to będzie od kostki stacyjki?
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-05-26, 20:36   

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że tym razem właśnie problemem będzie kostka stacyjki...
_________________
Zielony borowik...
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-05-27, 16:01   

Poszperałem u nas na forum i się zbieram do wymiany kostki. widzę, że czeka mnie ciekawa praca ale trzeba jej podołać.:D
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-05-28, 21:12   

Drodzy koledzy. po nie małych trudach udało się dostać do kostki od strony przegubu. dzwoniłem do intercars i mnie poinformowali, że są dwa rodzaje kostek czy to prawda? podałem im pojemność, rok i moc auta.

Teraz mam drugie pytanie jak będę ustawiać przegub kierownicy to mam uważać na coś szczególnego?
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-05-29, 23:01   

uff. uporałem się z zamontowanie kostki. Jest to baardzo ciężka praca jak się nie ma odpowiedniej wiedzy.
Oczywiście rozkręcić to był pikuś ale złożyć tak, żeby wszytko grało to już problem.:P i dlatego nie jestem do końca zadowolony z pracy...
Dziękuję za pomoc!!:D
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 9