Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-17, 19:40 Problem chyba z podcisnieniem
Opisze jak to wygląda.
Wyciągnąłem filtr powietrza i patrzyłem jak reaguje ta klapaka która znajduje się obudowie fitra powietrza, klapka otworzyła się i praktycznie zamknęła dolot powietrza, założyłem filtr i w chwili gdy zamknąłem obudowę to silnik stracił obroty, szarpie itd, dzieje się tak tylko na LPG.
Co to może być, dodam że po odpięciu tego wężyka przy obudowie wtrysku, powoduje ustabilizowanie sie obrotów, ale za to wzrasta spalanie LPG.
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-17, 20:29
Kurcze to ja już nie wiem, ściągałem ta plastikowa obudowę wtrysku, tam dokręciłem cała podstawkę, bo ostatnich naprawach mechanik nie dokręcił. Obudowę też wyczyściłem i wydaje mi się że dobrze założyłem,
Ale coś mi się wydaje, że pewno ta metalowa obudowa w której siedzi wtrysk jest źle założona, o ile można ją źle założyć. Może gdzieś tam tkwić problem ? Czy szukać gdzie indziej ?
A próbowałęś tą klapką ruszać na zgaszonym silniku? Po otwarciu jej i puszczeniu powinna się płynnie i do końca zamykać. Czasami się nawali tam dziadostwa i słabo się domyka. Ja to właśnie nie dawno przedmuchiwałem bo liście były. Nie wiem czy to może być przyczyną ale sprawdzić nie zaszkodzi i od czegoś trzeba zacząć.
Wtrysk można źle złożyć. Mi jak się raz $*^%*&%(*ło to dwa dni przy nim siedziałem a taką głupotę ciągle robiłem składając go że wstyd się przyznać.
_________________ Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
Ostatnio zmieniony przez pawel39106 2011-11-17, 20:39, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-17, 21:39
Najbardziej mnie wkurza to że ten pseudo mechanik mi to robił, już prawie dwa miesiące mecze się z dużym spalaniem LPG i nierównymi obrotami, teraz już wiem skąd te dziwne obroty i pasuje ogarnąć to tak jak ma być.
Jutro rozkręcę ta obudowę plastikowa i sprawdzę tą metalową w której jest wtrysk.
Raziel500 ale jak będę ruszał wtryskiem to co powinno się dziać, bo nie bardzo rozumiem.
Ostatnio zmieniony przez Hormon 2011-11-17, 21:41, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-18, 08:50
Ruszanie puszką nic nie daje. Nie słychać zmian.
A jeszcze takie pytanko, jak rozkręcę ta puszkę plastikowa to jest taka jak by beczułka mała, do niej są poprowadzone kable, i ta beczułka nie jest na full przykręcona, czy tak to powinno być ?
Silnik: 2,0 Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1008 Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-11-18, 19:54
to musi być lewe powietrze (takie moje zdanie)
Hormon napisał/a:
A jeszcze takie pytanko, jak rozkręcę ta puszkę plastikowa to jest taka jak by beczułka mała, do niej są poprowadzone kable, i ta beczułka nie jest na full przykręcona, czy tak to powinno być ?
daj zdjęcie bo nie kumam
_________________ Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-21, 09:17
Przez weekend nie dałem rady, wujek przyjechał i robił mi przy garażu.
W któryś dzień popołudniu zabiorę się za to tylko muszę wrócić z roboty o normalnej godzinie, bo chwile schodzi rozkręcić wszystko, a garaż ogrzewany mam jeszcze nie skończony, w blaszaku zimno jak cholera
mi na obrotach szaleje;/ nie chce schodzic z nich...zablokowałem tą zapadkę pod filtrem a rure od ciepłego powietrza wyrzuciłem całkiem. ale na zimnym dalej schodzic nie chce a na ciepłym jest już w miare ok....obejrzałem cały monowtrysk wiele razy i wygląda że jest ok...
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-30, 19:12
W końcu znalazłem godzinę wolną i rozebrałem obudowę wtrysku. Uszczelki widać że sa nowe, wyczyściłem wszystko prócz wtrysku bo wolałem go nie dotykać.
Pytanie mam takie, czy zaznaczone na pierwszej fotce śruby powinny być przykręcone do oporu, bo nie są
srubki dokrec tak ze jak juz poczujesz opor to zostaw bo sie wygnie blaszka.przewodypodlacz tam gdzie masz ten czarny krociec to tam idzie krotki przewod ten co wychodzi z tylu od dolu monowtrysku a tu gdzie masz zoltawy kruciec to ten przewo co idzie od obudowy filtra powietrza
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-30, 19:47
To jak podłączyłem te rurki tak jak piszesz to auto znowu chodzi nierówno, jak odwrotnie to niby silnik równo chodził, ale to testowałem w garażu na takim w miarę ciepłym silniku.
A i jeszcze zauwazyłem że wdług serwisówki powinien być czujnik zasysanego powietrza obok wtrysku, przynajmniej tak jest w serwisówce, nic już tego niewiem
Ostatnio zmieniony przez Hormon 2011-11-30, 20:06, w całości zmieniany 1 raz
to dziwne ze po podlaczeniu przewodow tak ci dziwnie pracuje.prawidlowo to tak powinno byc podlaczone a co do czujnika to sam szukalem i nie znalazlem.majstry tez nie wiedza gdzie on jest.gdzies musi byc bo mi na kompie wskazywal na ten czujnikhttp://forum.vwven...iles/czytaj.gif
jezeli to sie dzieje tylko na gazie to lepiej juz nic nie dlubac tylko podjechac do jakiegos serwisu lpg ktory specjalizuje sie danym typem lpg.na to wyglada ze wszystko jest ok tylko lpg szwankuje
ja jeszcze bym sprobowal odlaczyc sonde lambde i odlaczyc kleme minusowa na jakies 20minut.moze to cos pomoze jak nie to pedz do dobrego gazownika tylko popros zeby z podpietym kompem przejechal sie bo wiecej danych mu wykaze.
Ostatnio zmieniony przez Hormon 2011-12-01, 22:08, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-12-01, 22:14
Czujnik to jest to czarne nad wtryskiem, pojadę na szrota i może uda się kupić za grosze. Jak nie pomoże to wtedy wymienię reduktor bo ma już ponad 100tys przejechane.
pod ta czarno kopulka to sa wtyki do wtrysku moze zle naszly na bolce wtrysku.tez moze byc tak ze poszla membrana w parowniku i na to bym bardziej zwrocil uwage
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum