Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem chyba z podcisnieniem
Autor Wiadomość
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-17, 19:40   Problem chyba z podcisnieniem

Opisze jak to wygląda.
Wyciągnąłem filtr powietrza i patrzyłem jak reaguje ta klapaka która znajduje się obudowie fitra powietrza, klapka otworzyła się i praktycznie zamknęła dolot powietrza, założyłem filtr i w chwili gdy zamknąłem obudowę to silnik stracił obroty, szarpie itd, dzieje się tak tylko na LPG.

Co to może być, dodam że po odpięciu tego wężyka przy obudowie wtrysku, powoduje ustabilizowanie sie obrotów, ale za to wzrasta spalanie LPG.
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-11-17, 20:17   

jakieś lewe powietrze łapie
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-17, 20:29   

Kurcze to ja już nie wiem, ściągałem ta plastikowa obudowę wtrysku, tam dokręciłem cała podstawkę, bo ostatnich naprawach mechanik nie dokręcił. Obudowę też wyczyściłem i wydaje mi się że dobrze założyłem,

Ale coś mi się wydaje, że pewno ta metalowa obudowa w której siedzi wtrysk jest źle założona, o ile można ją źle założyć. Może gdzieś tam tkwić problem ? Czy szukać gdzie indziej ?
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-11-17, 20:33   

A próbowałęś tą klapką ruszać na zgaszonym silniku? Po otwarciu jej i puszczeniu powinna się płynnie i do końca zamykać. Czasami się nawali tam dziadostwa i słabo się domyka. Ja to właśnie nie dawno przedmuchiwałem bo liście były. Nie wiem czy to może być przyczyną ale sprawdzić nie zaszkodzi i od czegoś trzeba zacząć.
Wtrysk można źle złożyć. Mi jak się raz $*^%*&%(*ło to dwa dni przy nim siedziałem a taką głupotę ciągle robiłem składając go że wstyd się przyznać.
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
Ostatnio zmieniony przez pawel39106 2011-11-17, 20:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-11-17, 20:35   

najpierw szukaj tam gdzie grzebałeś, ewentualnie spróbuj ruszać całym wtryskiem i zobacz czy będzie coś się działo
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-17, 20:36   

Klapka się zamyka, po odpaleniu silnika otwiera się na full.
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-11-17, 20:40   

A jeszcze jedno... gumowa podstawa wtrysku nie jest pęknięta?
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-17, 20:48   

Była wymieniona, ale nie wiem czy jest sprawna. robił to mechanik, a jak zrobił to nie wiem. Musiał bym odkręcić i sprawdzić.
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-11-17, 20:55   

jak będziesz ruszał tak jak pisałem to wyczaisz bez okręcania
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-17, 21:39   

Najbardziej mnie wkurza to że ten pseudo mechanik mi to robił, już prawie dwa miesiące mecze się z dużym spalaniem LPG i nierównymi obrotami, teraz już wiem skąd te dziwne obroty i pasuje ogarnąć to tak jak ma być.

Jutro rozkręcę ta obudowę plastikowa i sprawdzę tą metalową w której jest wtrysk.

Raziel500 ale jak będę ruszał wtryskiem to co powinno się dziać, bo nie bardzo rozumiem.
Ostatnio zmieniony przez Hormon 2011-11-17, 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-11-18, 05:57   

Ruszaj nią na zapalonym silniku i obserwuj, jak bedzie peknieta to zauważysz i usłyszysz.
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-18, 08:50   

Ruszanie puszką nic nie daje. Nie słychać zmian.

A jeszcze takie pytanko, jak rozkręcę ta puszkę plastikowa to jest taka jak by beczułka mała, do niej są poprowadzone kable, i ta beczułka nie jest na full przykręcona, czy tak to powinno być ?
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-11-18, 19:54   

to musi być lewe powietrze (takie moje zdanie)
Hormon napisał/a:
A jeszcze takie pytanko, jak rozkręcę ta puszkę plastikowa to jest taka jak by beczułka mała, do niej są poprowadzone kable, i ta beczułka nie jest na full przykręcona, czy tak to powinno być ?

daj zdjęcie bo nie kumam
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2011-11-20, 22:07   

kolego uporałeś sie z tym problemem??
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-21, 09:17   

Przez weekend nie dałem rady, wujek przyjechał i robił mi przy garażu.

W któryś dzień popołudniu zabiorę się za to tylko muszę wrócić z roboty o normalnej godzinie, bo chwile schodzi rozkręcić wszystko, a garaż ogrzewany mam jeszcze nie skończony, w blaszaku zimno jak cholera :P
 
 
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2011-11-21, 18:34   

Kolego coś ogarniesz to daj znać...ja też z tym monowtryskiem walczę;/
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-21, 18:43   

A co ci się dzieje dokładnie ?
 
 
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2011-11-21, 22:55   

mi na obrotach szaleje;/ nie chce schodzic z nich...zablokowałem tą zapadkę pod filtrem a rure od ciepłego powietrza wyrzuciłem całkiem. ale na zimnym dalej schodzic nie chce a na ciepłym jest już w miare ok....obejrzałem cały monowtrysk wiele razy i wygląda że jest ok...
 
 
jarek 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2011-11-29, 18:47   

sprobuj przeczyscic caly monowtrysk mialem cos podobnego i po tym zabiegu chodzi jak nowka!!! :dresik:
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-29, 19:19   

jarek napisał/a:
sprobuj przeczyscic caly monowtrysk mialem cos podobnego i po tym zabiegu chodzi jak nowka!!! :dresik:


Jak i czym go wyczyścić ?
 
 
jarek 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2011-11-30, 17:06   

zalalem go ropa tak na dwie godzinki http://forum.vwvento.org/images/smiles/pada.gif
Ostatnio zmieniony przez jarek 2011-11-30, 17:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jarek 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2011-11-30, 17:15   

u mnie przyczyna tego byl zapchany katalizator i wszystko zbieralo sie w monowtrysku az doszlo do pekniecia kolektora
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-30, 19:12   

W końcu znalazłem godzinę wolną i rozebrałem obudowę wtrysku. Uszczelki widać że sa nowe, wyczyściłem wszystko prócz wtrysku bo wolałem go nie dotykać.
Pytanie mam takie, czy zaznaczone na pierwszej fotce śruby powinny być przykręcone do oporu, bo nie są


Jak powinny być podłączone węże podciśnieniowe?
 
 
jarek 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2011-11-30, 19:34   

srubki dokrec tak ze jak juz poczujesz opor to zostaw bo sie wygnie blaszka.przewodypodlacz tam gdzie masz ten czarny krociec to tam idzie krotki przewod ten co wychodzi z tylu od dolu monowtrysku a tu gdzie masz zoltawy kruciec to ten przewo co idzie od obudowy filtra powietrza
 
 
jarek 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2011-11-30, 19:39   

wtrysk mozesz smialo wyjac tylko musisz delikatnie go wyciagac bo on ma oringi w srodku i one trzymaja dosc scisle
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-30, 19:47   

To jak podłączyłem te rurki tak jak piszesz to auto znowu chodzi nierówno, jak odwrotnie to niby silnik równo chodził, ale to testowałem w garażu na takim w miarę ciepłym silniku.
A i jeszcze zauwazyłem że wdług serwisówki powinien być czujnik zasysanego powietrza obok wtrysku, przynajmniej tak jest w serwisówce, nic już tego niewiem :mur:
Ostatnio zmieniony przez Hormon 2011-11-30, 20:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jarek 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2011-12-01, 16:53   

to dziwne ze po podlaczeniu przewodow tak ci dziwnie pracuje.prawidlowo to tak powinno byc podlaczone a co do czujnika to sam szukalem i nie znalazlem.majstry tez nie wiedza gdzie on jest.gdzies musi byc bo mi na kompie wskazywal na ten czujnikhttp://forum.vwven...iles/czytaj.gif

jezeli to sie dzieje tylko na gazie to lepiej juz nic nie dlubac tylko podjechac do jakiegos serwisu lpg ktory specjalizuje sie danym typem lpg.na to wyglada ze wszystko jest ok tylko lpg szwankuje

ja jeszcze bym sprobowal odlaczyc sonde lambde i odlaczyc kleme minusowa na jakies 20minut.moze to cos pomoze jak nie to pedz do dobrego gazownika tylko popros zeby z podpietym kompem przejechal sie bo wiecej danych mu wykaze.
Ostatnio zmieniony przez Hormon 2011-12-01, 22:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-12-01, 22:14   

Czujnik to jest to czarne nad wtryskiem, pojadę na szrota i może uda się kupić za grosze. Jak nie pomoże to wtedy wymienię reduktor bo ma już ponad 100tys przejechane.
 
 
jarek 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2011-12-02, 16:02   

pod ta czarno kopulka to sa wtyki do wtrysku moze zle naszly na bolce wtrysku.tez moze byc tak ze poszla membrana w parowniku i na to bym bardziej zwrocil uwage
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 9