Silnik: 1.8 Pb +LPG Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 353 Skąd: WG
Wysłany: 2011-02-27, 01:24 Falujące obroty na ciepłym silniku
Witam. Mam problem z Ventem. Na ciepłym silniku obroty mi faluja. Na biegu jałowym mam ok 900 ale podczas jazdy gdy zatrzymam sie na skrzyowaniu obroty spadaja nawet do 500 po czym wraca do 900 albo probuje gasnąc. OD czego zaczac diagnoze problemu. Pomocy bo w poniedzialek znow szkola a trzeba jezdzić:) Gdzie znajduje sie filtr gazowy? Gdzie silniczek krokowy? Mozliwe ze to czujnik temperatury ?
_________________ SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-02-27, 10:10
dikus14, jeśli tylko na LPG to jest to kwestia regulacji u dobrego gazownika, jesli również lub tylko na benzynie to trochę inna sprawa więc opisz dokładniej.
to zależy której generacji masz instalacje...jeśli jest to instalacja I generacji to można to wyregulować taką zrubą która znajduje się na przewodzie który idzie od parownika to wtrysku...w instalacji II generacji z tego co pamiętam był już chyba taki silniczek krokowy ale sterowany elektronicznie...dawki gazu na reduktorze nie musisz zmieniać...przyczyną za małej dawki na reduktorze byłoby buczenie przy gwałtownym przyśpieszenniu taki samo jak występuje przy kończeniu się gazu...może to być też wina gazu(widzę żę jesteś z moich okolic a więc odradzam tankowanie na stacji benzynowej przy wieździe na obwodnicę od strony lublina po prawej stronie...kiedyś po zatankowaniu tam mogłem tylko pomarzyć aby wrzucić 5:) nie miał siły jechać:(
dikus14, jeśli chodzi o jakichś dobrych gazowników to polecam Buczka z Piastowa(być może ma na imię Marek, aczkolwiek wyleciało mi to teraz z głowy...mieszka koło skrzyżowania, niedaleko sklepu), dugim moim zdaniem dobrym gazownikiem jest taki pan z Natali(jakby była potrzeba mogę dać numer telefonu). Ja starałem się niekorzystać z ich pomocy, wszystko robilem samemu, ale z doświadczenia wiem, że znają się na swoim fachu.
a jeśli chodzi o jakieś spotkanie to proponuję za jakiś czas gdyż dopiero nabyłem swoje vento i muszę je jeszcze troche dopieścić:) wcześniej miałem astre, ale jak narazie jestem zadowolony ze zmiany.
Silnik: 1.8 Pb +LPG Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 353 Skąd: WG
Wysłany: 2011-03-04, 15:28
ale czemu wariuje dopiero po rozgrzaniu silnika.. Zauwazyłem ubytek plynnu chlodzącego.. dolałem ale tu moje nastepne pytanie. uklad sie nie zapowietrzył ale jednak plynu bylo mniej niz powinno.. teraz moje pytanie. wyrowna sobie sam czy musze cos zrobic zeby wszedzie dotarł plyn?? mozliwe ze dlatego obroty falują? w mojej instalacji lovato nigdzie nie widze filtru od gazu.
_________________ SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
Szukaj filtra na przwodzie miedzianym idący od parownika w stronę butli...a jeśłi chodzi o ubytek płynu chłodzącego to obserwuj to, może to być uszczelka pod głowicą(oby nie...ja ostatnio miałem taki przypadek w samochodzie ojca...najpierw ubywało go naprawde mało,a pod koniec widać było jak ciekł już po bloku).
wydaje mi się że filterek musi być bo bez niego cały syf z gazu szedłby w parownik co byłoby dla niego zabójcze.więc musi być gdzieś ukryty;)a ile masz przejechane na gazie??i z którego roku ona jest???Bo jest jeszcze możliwość że membrany w parowniku są już za sztywne i nie można uregulować obrotów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum