Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Falujące obroty na ciepłym silniku
Autor Wiadomość
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2011-02-27, 01:24   Falujące obroty na ciepłym silniku

Witam. Mam problem z Ventem. Na ciepłym silniku obroty mi faluja. Na biegu jałowym mam ok 900 ale podczas jazdy gdy zatrzymam sie na skrzyowaniu obroty spadaja nawet do 500 po czym wraca do 900 albo probuje gasnąc. OD czego zaczac diagnoze problemu. Pomocy bo w poniedzialek znow szkola a trzeba jezdzić:) Gdzie znajduje sie filtr gazowy? Gdzie silniczek krokowy? Mozliwe ze to czujnik temperatury ?
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
bronek9275 
Kierowca eLki
bronek


Silnik: 2.0 8v gt
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 44
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2011-02-27, 08:14   

filterek od gazu bedzie koło parownika, a silniczek krokowy jest nad pokrywą zaworów. zacznij od niego. maże gdzieś łapie lewe powietrze
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-02-27, 10:10   

dikus14, jeśli tylko na LPG to jest to kwestia regulacji u dobrego gazownika, jesli również lub tylko na benzynie to trochę inna sprawa więc opisz dokładniej.
_________________

 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2011-02-27, 13:01   

Tylko na gazie.. Gdzie podkreca sie obroty zeby były wyzsze. czy musze tez zmieniac dawke gazu w reduktorze :poklon: ?
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
lukas4346 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD AAZ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 49
Skąd: okolice Garwolina
Wysłany: 2011-02-27, 19:22   

to zależy której generacji masz instalacje...jeśli jest to instalacja I generacji to można to wyregulować taką zrubą która znajduje się na przewodzie który idzie od parownika to wtrysku...w instalacji II generacji z tego co pamiętam był już chyba taki silniczek krokowy ale sterowany elektronicznie...dawki gazu na reduktorze nie musisz zmieniać...przyczyną za małej dawki na reduktorze byłoby buczenie przy gwałtownym przyśpieszenniu taki samo jak występuje przy kończeniu się gazu...może to być też wina gazu(widzę żę jesteś z moich okolic a więc odradzam tankowanie na stacji benzynowej przy wieździe na obwodnicę od strony lublina po prawej stronie...kiedyś po zatankowaniu tam mogłem tylko pomarzyć aby wrzucić 5:) nie miał siły jechać:(
 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2011-02-27, 22:22   

Tankuje albo na Orlenie albo na Targowej kolo rynku. Moze sie spotkamy ktoregos dnia obejrzymy furki nawzajem;D
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2011-02-27, 22:48   

lukas4346, A znasz jakiegos dobrego gazownika z naszych okolic bo ja jezdze do P.Marka do Piastowa
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
lukas4346 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD AAZ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 49
Skąd: okolice Garwolina
Wysłany: 2011-02-28, 17:10   

dikus14, jeśli chodzi o jakichś dobrych gazowników to polecam Buczka z Piastowa(być może ma na imię Marek, aczkolwiek wyleciało mi to teraz z głowy...mieszka koło skrzyżowania, niedaleko sklepu), dugim moim zdaniem dobrym gazownikiem jest taki pan z Natali(jakby była potrzeba mogę dać numer telefonu). Ja starałem się niekorzystać z ich pomocy, wszystko robilem samemu, ale z doświadczenia wiem, że znają się na swoim fachu.
 
 
lukas4346 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD AAZ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 49
Skąd: okolice Garwolina
Wysłany: 2011-02-28, 17:11   

a jeśli chodzi o jakieś spotkanie to proponuję za jakiś czas gdyż dopiero nabyłem swoje vento i muszę je jeszcze troche dopieścić:) wcześniej miałem astre, ale jak narazie jestem zadowolony ze zmiany.
 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2011-02-28, 23:47   

Lepiej teraz ocenie auto teraz a pozniej ocenie po dopieszczeniu:)
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
lukas4346 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD AAZ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 49
Skąd: okolice Garwolina
Wysłany: 2011-03-01, 17:13   

myślę że nie bedzie z tym problemu...tylko proponuje żeby się zrobiło trochę cieplej bo w tej chwili to ciężko nawet umyć samochód:)
 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2011-03-03, 14:18   

Witam.Odnosnie problemu. Obroty spadaja do 600 gdy gwałtowniej zahamuje.. co moze byc przyczyną
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
Paweł21 
Kierowca eLki
Paweł21



Silnik: 1,8 AAM
Wiek: 35
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 36
Skąd: Dębowce -30km od Siedlec
Wysłany: 2011-03-03, 14:51   

dikus14 miałem taką samą sytuacje.całe szczeście problem dało się szybko usunąć.Wystarczyło wymienić filterek od gazu za 5zł i wyregulować instalacje.
 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2011-03-03, 19:38   

Czyli wizyta u gazownbika konieczna?:) :faja:
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
Paweł21 
Kierowca eLki
Paweł21



Silnik: 1,8 AAM
Wiek: 35
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 36
Skąd: Dębowce -30km od Siedlec
Wysłany: 2011-03-03, 20:15   

Mi akurat udało się to zrobić samemu;)moja instalacja gazowa jest na tyle prosta że umiem ją sam regulować;)
 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2011-03-04, 15:28   

ale czemu wariuje dopiero po rozgrzaniu silnika.. Zauwazyłem ubytek plynnu chlodzącego.. dolałem ale tu moje nastepne pytanie. uklad sie nie zapowietrzył ale jednak plynu bylo mniej niz powinno.. teraz moje pytanie. wyrowna sobie sam czy musze cos zrobic zeby wszedzie dotarł plyn?? mozliwe ze dlatego obroty falują? w mojej instalacji lovato nigdzie nie widze filtru od gazu.
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
lukas4346 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD AAZ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 49
Skąd: okolice Garwolina
Wysłany: 2011-03-04, 16:29   

Szukaj filtra na przwodzie miedzianym idący od parownika w stronę butli...a jeśłi chodzi o ubytek płynu chłodzącego to obserwuj to, może to być uszczelka pod głowicą(oby nie...ja ostatnio miałem taki przypadek w samochodzie ojca...najpierw ubywało go naprawde mało,a pod koniec widać było jak ciekł już po bloku).
 
 
Paweł21 
Kierowca eLki
Paweł21



Silnik: 1,8 AAM
Wiek: 35
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 36
Skąd: Dębowce -30km od Siedlec
Wysłany: 2011-03-04, 18:11   

Ja mam parownik Tomasetto i filterek jest zamontowany w nim znajduje się pod niewielką kopułką przykręconą na trzy śrubki na klucz imbusowy.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-03-04, 19:00   

Tu jest filterek:



 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2011-03-05, 20:44   

U mnie podobno wogole ten filtr nie jest zamontowany. Mozliwe ze dzieja sie fazy jakies z powodu jego braku?
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
Paweł21 
Kierowca eLki
Paweł21



Silnik: 1,8 AAM
Wiek: 35
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 36
Skąd: Dębowce -30km od Siedlec
Wysłany: 2011-03-06, 14:31   

wydaje mi się że filterek musi być bo bez niego cały syf z gazu szedłby w parownik co byłoby dla niego zabójcze.więc musi być gdzieś ukryty;)a ile masz przejechane na gazie??i z którego roku ona jest???Bo jest jeszcze możliwość że membrany w parowniku są już za sztywne i nie można uregulować obrotów.
 
 
dikus14 
Zapalony Ventkarz
Szukam pracy!



Silnik: 1.8 Pb +LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 353
Skąd: WG
Wysłany: 2011-03-06, 23:23   

nie wiem dokladnie ile mam na parowniku.. Okolo tysiaca przejechane:P ale chodzil dobrze. Jutro jade do gazownika z filtrem. Niech kombinuje:)
_________________
SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 8