Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Wali i strzela
Autor Wiadomość
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-01-24, 17:30   Wali i strzela

Mam problem z gazem.zwykly mieszalnik i wali
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
speedy gonzales 
Ventofan
Carpe Diem



Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 103
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2011-01-24, 18:16   

Podstawa: kopułka, palec, kable, świece- kiedy wymieniane?
_________________
Moje Vento
http://forum.vwvento.org/...?t=7492&start=0
----------------------------------------------------------
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2011-01-24, 21:06   

a u mnie natomiast jest tak na lpg. bo na benzynie nie wiem Ale mam tak ze np. jak jade sobie przez miasto na 3 4 biegu i trzymam mu jednakowe obroty on nagle zacznie spadac z Obrotow i gasnie i to mam bardzo czesto i jest to okropnie wkyrzajace alebo jak dojezdzam do skrzyzowania stoje na skrzyzowaniu chcem ruszyc przod wystawi juz na droge i zgasnie a ja stoje w poprzek skrzyzowania.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-01-24, 22:53   

speedy gonzales napisał/a:
Podstawa: kopułka, palec, kable, świece- kiedy wymieniane?

Dokładnie...te elementy powinny byc wymieniane co 60-70 tys km....na benzynie bedzie to latac a na gazie juz nie....wiem gdyz sam to przechodziłem.
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-01-25, 05:01   

kopulka , palec bosch maja kilka dni.kable sentech maja kolo miesiaca i swieczki NGK ale trzy elektrodowe i chyba do benzyny.Moze to cos pomoze w podpowiedziach
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
rino125 
Kierowca eLki
rino125


Silnik: 1,9 TDI
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 2011-01-25, 15:54   

aparat zapłonowy ok, może rozregulowany lpg, bądź filtr powietrza do wymiany, świece powinny być ok, możesz spróbować wyregulować lpg
 
 
speedy gonzales 
Ventofan
Carpe Diem



Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 103
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2011-01-25, 18:14   

Na benzynie wszystko ok? Jeśli tak, to problemu szukałbym w regulacji gazu- której generacji masz instalacje?
_________________
Moje Vento
http://forum.vwvento.org/...?t=7492&start=0
----------------------------------------------------------
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2011-01-25, 21:24   

a mam takie pytanie a jakie beda najlepsze swiece do jazdy na lpg??
tzn. chodzi mi ilu elektrodowe?
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-01-25, 21:24   

A lewe powietrze ? ile lat ma reduktor ?
_________________
Das is das ...
 
 
speedy gonzales 
Ventofan
Carpe Diem



Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 103
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2011-01-25, 22:46   

Krzysiek9042 napisał/a:
a mam takie pytanie a jakie beda najlepsze swiece do jazdy na lpg??
tzn. chodzi mi ilu elektrodowe?


Mi kiedyś w warsztacie tłumaczyli, że to bez większej różnicy. Zakładać takie, jakie zaleca producent auta i się nie martwić.
_________________
Moje Vento
http://forum.vwvento.org/...?t=7492&start=0
----------------------------------------------------------
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-01-26, 05:52   

swieczki zmienie na jedno elektrodowe a reduktor nie wiem.a moze to mieszalnik z d...py?jaki powinien tam byc.reduktor trzeba zmienic bo furka stala dwa lata ale od zawsze strzelala :(
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-01-27, 00:20   

zmiana świec niema sensu, oglądaj po ciemku czy skra gdzieś nie ucieka, zła regulacja czy też stary reduktor jak najbardziej mogą być winne.
A to jaki jest mikser niema większego znaczenia, byle wielkością dobrany pod ten silnik, czyli średnica otworu ok 32-34 mm
_________________

 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-01-27, 05:59   

a masz jakies linki na mieszalniki?w ktorym miejscu powinien byc prawilnie zamocowany?
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-01-27, 08:30   

Poszukam coś wieczorem w domu. Z tym że należałoby zacząc od uwagi że ten silnik lz reguły gazuje sie sekwencją i nie wiem czy znajde coś na mieszalniku
_________________

 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-01-27, 18:13   

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=215729
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-01-27, 18:41   

Można go montować w różnych miejscach ...
_________________
Das is das ...
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-01-28, 05:40   

a to na biegu jalowym powinno sie otwierac?u mnie stoi bez zmian?
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-01-28, 05:43   

nie wien w jakim celu to dales.to moj pierwszy vw i jestem ciemny o co tu halo.sorki za amatorke :dostał:
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-01-28, 12:40   

a co to ma wspolnego z gazem?
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-01-28, 16:10   

Volfgang31, o co tu biega, dałem ci link, w trzecim poscie masz fotkę silniczka 1.6 100 koni z widocznym umiejscowieniem reduktora, przed przepustnicą.
_________________

 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-01-29, 06:47   

sory ale ja tam zadnego reduktora nie widze.a tak w ogole to co za tajemnicza czesc i za odpowiada?u mnie chyba to nie dziala
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-01-29, 21:50   

no nie reduktora tylko ulokowanie miksera, tym razem ja się walnąłem, chodziło mi tylko o to żebyś zobaczył jego lokalizację na fotce nic poza tym, w silniku podobnym do twojego
_________________

 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-01-30, 07:10   

to chyba nawet taki sam motor.tak przelozylem i tez wali.a nie mam silnika krokowego od gazu.moze tu jest wina.i za co odpowiada ten zawor podcisnienia bo u mnie chyyba nie chodzi co ominalem elektrozawor i tez sie nie otwiera.lipa
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-01-31, 21:06   

o ty zaworze to się wypowiadam nie znam AFT. Ale gazować dość zaawansowany wielopunktowy wtrysk instalacją I-generacji, to jednak lekka przesada. Doinwestuj inaczej będziesz się mordował z tym, albo odkręć trochę register na wężu bo jeśli wszystko z zapłonem ok to zapewne za uboga jest mieszanka
_________________

 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-01, 13:34   

wiesz co?wywala czujnik polozenia walka rozrzadu.tu moze jest klopocik?
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2011-02-01, 19:54   

u mnie rowniez walil i strzelal zrobilem go zrobil sie czuly a przy okazji mocy nabral to jak jaechalem dzis rano do pracy to az na drzewie sie oparl :(
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-02, 04:22   

krzysiek to co takiego zrobiles ze jest lalunia?
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-02, 04:25   

a tak na marginesie pablomed, to nie to gazowalem.ile ten motorek benzynki bedzie ciagnal jak bedzie laleczka?
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-02, 19:39   

to nie ja go gazowalem
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-13, 15:58   

i mamy chyba winowajce.zdjalem wiazke ze sterownika gazu i nie chcial w ogole zagadac ani nie mial ochoty.to zapialem ta wtyczke i zagadal.szedl mocniej oczywiscie na benzynie i nie mial odcinki.moze tu jest klopot w elektronice gazu?mozliwe ze ktos tak zamieszal ze samochod nie chce chodzic na benzynie i moze jak nie chce chodzic na benzynie to i na gazie nie bedzie latal
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-14, 02:20   

I kolejne spostrzezenia.strzelil ponoc i przestal jezdzic od tamtej pory a pozniej stracil wolne obroty.jezdzila nim wczesniej zonka a pozniej stal dwa lata.ja go zreanimowalem bo taka fajna furka nie moze gnic.Wywalilem pierscien zabezpieczajacy przeplywke przed strzalami i sie poprawilo ciut

POMOZCIE
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-15, 15:10   

wyczyscilem przepustnice i docialem nowa uszczelke ktora zostala posmarowana smarem.Zlapal wolne obroty :) :oklaski:

Tylko klopot z adaptacja przepustnicy jak przelaczam na 04 to wywala error.Dlaczego?
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-20, 16:21   

zaplon ustawilem.jednak byl przestawiony.juz nie wali w rure wiec chyba wszystko spala
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-03-01, 06:44   

dzieki za pomoc.nie wysilajcie sie bo sie przemeczycie :połbie: :młotek: :bije: :boks: :dostał:
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-03-01, 09:08   

Volfgang31, przystopuj trochę z tymi podtekstami, już Ci to tłumaczyłem, że nikt na forum nie ma takiego motoru i stąd taki odzew w temacie. To już ostatnie słowne ostrzeżenie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 9