Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
niesamowicie nieekonomiczne autko :)
Autor Wiadomość
piotrek/wawa 
Ventofan
glizda


Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 150
Skąd: janowek/tarczyn/wawa
  Wysłany: 2011-01-03, 15:33   niesamowicie nieekonomiczne autko :)

Witam wiem że ten problem był na forum nie raz a ja nie pierwszy raz zaglądam w opcję szukaj ale każdy przypadek ma inne oznaki....

od pierwszych mrozów ventka zaczęła pochłaniać niesamowite ilości paliwa przykładowo za 20 zł paliwa robię 20km i to ledwo a za 30zl gazu 50km i to też w trasie i wcale nie z ciężką nogą
sonda lambda jest odłączona ale wątpię żeby to byłą ta przyczyna bo i tak była wcześniej popsuta i nie palił tak dużo
od początku dużego spalania vento utrzymuje 2000obr/min na biegu jałowym więc co to może być
 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2011-01-03, 15:44   

a silnik łapie temp. moze termostat padł ;)
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
Wilku 
Niedzielny kierowca



Silnik: 2.0 GT 115KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 79
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-01-03, 15:53   

piotrek/wawa napisał/a:
sonda lambda jest odłączona ale wątpię żeby to byłą ta przyczyna bo i tak była wcześniej popsuta i nie palił tak dużo


jak dołaczysz sonde lambda zawsze bedzie wiecej palil ;) widocznie moze sonda nie byla wczesniej zepsuta ;> a poza tym jest zima wiec spalanie zawsze bedzie lekko wieksze ale bez przesady, ja stawiam na sonde...
_________________
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków. Niby pojeździć można, ale czegoś brakuje :D
 
 
piotrek/wawa 
Ventofan
glizda


Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 150
Skąd: janowek/tarczyn/wawa
Wysłany: 2011-01-03, 16:13   

Wilku napisał/a:
ja stawiam na sonde...

nie bedzie to sonda bo raz ze jak go kupilem to byla odlaczona i nie palil tak duzo wczesniej byla popsuta a tak pozatym jezeli sonda jest popsuta i wysyla sygnaly wieksze lub mniejsze niz jej zakres prawidlowego dzialania to komputer jej nie bierze pod uwage i przechodzi w tryb awaryjny ale nie pali 100 na 100
 
 
piotrek/wawa 
Ventofan
glizda


Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 150
Skąd: janowek/tarczyn/wawa
Wysłany: 2011-01-03, 16:15   

czarnysauber napisał/a:
a silnik łapie temp. moze termostat padł ;)


silnik lapie tak 70st tylko nie wiem czy to nie wina tego ze mam angielski licznik i rezystencja jest inna termostat wymienialem w zeszlym roku a on bedzie mial sie duzo do spalania???

czy to moze bardziej czujnik temp
 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2011-01-03, 16:23   

piotrek/wawa napisał/a:
a on bedzie mial sie duzo do spalania???

tak przy walnietym termostacie bedzie wieksze spalanie
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
piotrek/wawa 
Ventofan
glizda


Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 150
Skąd: janowek/tarczyn/wawa
Wysłany: 2011-01-03, 17:42   

tzn podsumowujac termostat jest walniety puszcza za wczesnie obieg przez co silnik sie nie dogrzewa i chodzi na ssaniu dobrze to rozumiem??
 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2011-01-03, 18:26   

Dokładnie ;) chyba ze u Ciebie jest co innego
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-01-03, 18:26   

piotrek/wawa napisał/a:
i chodzi na ssaniu

chodzi dłużej na ssaniu.
 
 
piotrek/wawa 
Ventofan
glizda


Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 150
Skąd: janowek/tarczyn/wawa
Wysłany: 2011-01-03, 21:36   

ale ssanie odłacza sie od jakiej temp??? teraz vento pali 2 razy yle co powinno a nagrzewa sie w miare szybko bo gaz sie zalacza szybko no i te obroty nawet przy temp 70 sa za duze bo 2000
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-01-03, 21:57   

piotrek/wawa napisał/a:
ale ssanie odłacza sie od jakiej temp???

Gdy zaczyna się podnosić wskazówka, ssanie już nie działa.

piotrek/wawa napisał/a:
obroty nawet przy temp 70 sa za duze bo 2000

Termostat jedno, czyli do wymiany, a obroty drugie....być może silniczek krokowy czy coś tego typu.
 
 
piotrek/wawa 
Ventofan
glizda


Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 150
Skąd: janowek/tarczyn/wawa
Wysłany: 2011-01-04, 08:53   

Paweł J. napisał/a:

Termostat jedno, czyli do wymiany, a obroty drugie....być może silniczek krokowy czy coś tego typu.


jedno i drugie ale jezeli bylby to czujnik temp to i za dlugie ssanie i obroty bylyby jednym

albo silniczek krokowy ale jak on ma sie do gazu???
Ostatnio zmieniony przez piotrek/wawa 2011-01-04, 09:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-01-04, 09:55   

piotrek/wawa napisał/a:
ale jezeli bylby to czujnik temp to i za dlugie ssanie i obroty bylyby jednym

Z tymi obrotami to niekoniecznie...mój tylko zaniżał temperaturę, a nagrzewał się tak samo-chodzi o szybkość.
 
 
piotrek/wawa 
Ventofan
glizda


Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 150
Skąd: janowek/tarczyn/wawa
Wysłany: 2011-01-04, 10:34   

no dobra temp przelaczenia gazu mam ustawiona na 10stpC przelacza sie zanim oskrobie szyby wiec nagrzewa sie dosyc szybko moim zdaniem
 
 
piotrek/wawa 
Ventofan
glizda


Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 150
Skąd: janowek/tarczyn/wawa
Wysłany: 2011-01-04, 10:35   

no dobra temp przelaczenia gazu mam ustawiona na 10stpC przelacza sie zanim oskrobie szyby wiec nagrzewa sie dosyc szybko moim zdaniem

i jeszcze jedno ten silniczek krokowy czy w duzej mierze jest odpowiedzialny za spalanie i czy ma cos wspolnego z gazem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 8