Silnik: 1.8
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 6 Skąd: Polska
Wysłany: 2010-09-07, 12:38 Stukanie
Witam,
Posiadam vento 1.8 Gl - kiedyś pracował dla policji.
Może zna ktoś problem tego typu:
Podczas jazdy jak dodaje gazu, samochód przyśpiesza to słychać dosyć głośne pukanie, jak delikatnie się przyśpiesza to nie. jak zmieniam bieg na wyższy czyli schodze na niższe obroty to mniej słychać po czym pukanie wzrasta z obrotami i znów wyższy bieg mniej i coraz szybciej puka...
może mi ktoś pomóc bo wstawiam samochód do mechanika i znowu nic...
wymienił mi ost przegób i dalej to samo...
jak puszczę gaz i samochód leci na luzie nic nie słychać.
problem ma gdzieś od miesiąca a samochód przeszło 3 lata..
Silnik: 1.8
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 6 Skąd: Polska
Wysłany: 2010-09-07, 14:51
wydech już wykluczyłem, gdzieś z przodu wali. no mechanik mówi że wszystko w porządku od spodu wygląda ale jak może być w pożądku jak cały czas wali.
Aha dodam że jak jade sam to mniej słychać czasami wcale ale jak np na pokładzie są ze 3 osoby to zawsze..
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-10-17, 16:55
Solem napisał/a:
Aha dodam że jak jade sam to mniej słychać czasami wcale ale jak np na pokładzie są ze 3 osoby to zawsze..
co to może być??
Miałem identycznie po wymianie wydechu. kolanko na belką było nie co przegnite więc zostało delikatnie skrócone, gdy ktos siadał na tyle to belka się przekręcała i dotykała wydechu...a wiadomo że belka okrągła nie jest tylko jajowata i przez tą jajowatość stukało. Usterka w zasadzie nie do wykrycia gdy nikogo nie ma w aucie i lukamy na auto od spodu.
ja czytałem kiedyś o przypadku podobnym do Twojego gdy okazało się że wystarczyło dokręcić śrubę przechodzącą przez tylną tuleje wahacza i stukanie ucichło. Gość opisywał to na forum golfa gdzie zwiedził wielu mechaników i dopiero jeden wpadł na tego typu rozwiązanie może być też tak że będzie trzeba na tą śrubę zakupić metalową tulejkę która tam powinna być zawsze a mało który mechanik o tym pamięta tym bardziej że w zestawie z tuleją jej nie ma a w sklepie kosztuje taka tulejka całe 2 zł
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-10-18, 22:21
Solem, wejdź sam pod auto, popatrz na miejsce gdzie tlumik leci koło rury maglownicy, i popatrz dokładnie czy niema na niej śladów uderzeń w tym miejscu
sprawdź to co pisze pablomed. U mnie było podobnie, choć dalej stuka, ale znacznie mniej (niski zawias + drążek stabilizatora). Może już poduszki pod silnikiem i skrzynią masz na tyle wyrobione, że gibocze Ci się cały motor.
Silnik: 1.8
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 6 Skąd: Polska
Wysłany: 2011-02-24, 10:58
Witam,
Panowie jest dobrze
przegub lewy miał skazę której okiem nie było widać. przegób wyglądał na nowy. Prawy został wymieniony wcześniej ( wyglądał źle i dalej było to samo) wieć padło na lewy.
teraz jest dobrze.
Dzięki za pomoc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum