Silnik: 1.8 90KM Pomógł: 10 razy Wiek: 48 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 1226 Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-03-28, 18:32
zalozyc mozesz ale jest zdecydowanie za mocna na ta jednostke wiec nie wiem ja sie zachowa zawor upustowy ale na probe czy bedzie lepiej mozesz sprobowac
jesli swiece masz okopcone na czarno to niestety dostaja za duzo paliwa ,jesli objaw jest taki sam na benzynie i gazie to pompe paliwa mozna wykluczyc na takie swirowanie masz na bank walniety czujnik hala
_________________ ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
2E
przerabiałem wielokrotnie problem z obrotami u siebie i przyczyną jest nieszczelność i przepływka (niestety bardzo awaryjna w tym silniku szczególnie jak jest gaz) no i jest ważne aby mieć ustawiony odpowiednio zapłon .
Silnik: 1.8 90KM Pomógł: 10 razy Wiek: 48 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 1226 Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-03-31, 00:29
no nie wiem w starych instalacjach gazowych nie byla istotna przeplywka ale jesli to mozna ja odlaczyc i i patrzyc jak sie bedzie zachowywac bez
ventylek86 ty tez masz 2E
_________________ ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
tak mam 2E instalacja gazowa sekwencyjna włoska. jak swiruje mi obrotomierz to potrafi sarpnac silnikiem i idzie dalej i znowu szarpnie i na gazie i na benzynie
Silnik: 1.8 90KM Pomógł: 10 razy Wiek: 48 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 1226 Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-03-31, 00:41
jak masz kogos blisko to sproboj podmienic zaplon i przeplywke napewno przy takich objawach mozesz skreslic zasilanie silnika w paliwo to znaczy sie jest ok przeplywka moze tak ale dziwne z tym obrotomierzem sprawdz czy lemy masz czyste i czy laczenie z masa i silnikem nie jest zasniedziale mialem juz przypadki ze klin na kolku rozrzadu na wale sie scinal i wtedy wariowalo ale to jest wtedy problem z zapalaniem i z jazda tu z tego co piszesz nie bedzie to ale nadal bym obstawal za zaplonem
_________________ ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
po zmianie pompy paliwa poprawiło sie przyspieszanie bo stara była zabita syfem i poza tym brakowało jednego sitka. zaplon zmienie w czwartek. przepływka jest ok bo ja odłczyłem to auto gasnie. zastanawia mnie strzelanie w wydech co za tym idzie ogien z wydechu
Silnik: 1.8 90KM Pomógł: 10 razy Wiek: 48 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 1226 Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-03-31, 00:56
zle spala mieszanke i resztki sa w wydechu a zaplon zmienia katy wyprzedenia zaplonu nieprawidlowo i dlatego moze szczelac a im wiecej paliwa to i wiekszy ogien z tlumika
_________________ ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-04-02, 22:00
Objerzałem ten filmik, jesdt nieostry ale chyba silnik nie może tak gwałtownie zmieniać obrotów jak widać na obrotomierzu, więc muszą to być jakieś zaburzenia sygnału. Z halla do ECU. Nie mam pojęcia z czego to wynika i czy obecność gazu ma coś do tego. Przejrzałbym dokładnie kable od halla, nawet czy któraś cewka wtryskiwaczy LPG nie sąsiaduje z tym kablem i jaj nie robi polem elektromagnetycznym. A jeśli nie to chyba zostaje podmiana ECU
Ostatnio zmieniony przez pablomed 2010-04-02, 22:10, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum