Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
problem z silnikiem
Autor Wiadomość
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-26, 07:05   

Chodzi o to ze nie mogę csie doprosic kolegi zeby przyniósł mi OBD to wtedy bym sprawdził
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-03-26, 07:18   

Już proponowałem że pomoge i podłącze pod Vaga :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-26, 13:52   

Ale to nie o ciebie chodziło tylko o innego znajomego
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-03-26, 23:45   

Jak coś to moja propozycja nadal aktualna :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-28, 16:37   

Panowie odnosnie mojego problemu mam pytanie czy mogę załozyc pompe paliwa o cisnieniu roboczym 5 barów (4.7bara na obciazeniu). Jest to pompa vw.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-03-28, 18:32   

zalozyc mozesz ale jest zdecydowanie za mocna na ta jednostke wiec nie wiem ja sie zachowa zawor upustowy ale na probe czy bedzie lepiej mozesz sprobowac
jesli swiece masz okopcone na czarno to niestety dostaja za duzo paliwa ,jesli objaw jest taki sam na benzynie i gazie to pompe paliwa mozna wykluczyc na takie swirowanie masz na bank walniety czujnik hala
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-28, 20:55   


jakosc lipna ale widac problem z obrotomierze
aa
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2010-03-28, 21:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-30, 23:35   

Pompa paliwa wykluczona. został aparat zapłonowy
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-03-30, 23:40   

ja tu raczej sądze że problem jest z dolotem powietrza, przepływką, ustawiłeś zapłon ??
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-03-31, 00:01   

sory ze tak pytam ale jaki masz motor w tym samochodzie?
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-03-31, 00:04   

2E
przerabiałem wielokrotnie problem z obrotami u siebie i przyczyną jest nieszczelność i przepływka (niestety bardzo awaryjna w tym silniku szczególnie jak jest gaz) no i jest ważne aby mieć ustawiony odpowiednio zapłon .
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
Ostatnio zmieniony przez vezet22 2010-03-31, 00:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-31, 00:17   

BANDERAS_RR, vezet22, a ogladaliscie filmik
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-03-31, 00:19   

tak oglądałem
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-31, 00:23   

i co sadzisz o tym zachowaniu
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-03-31, 00:29   

no nie wiem w starych instalacjach gazowych nie byla istotna przeplywka ale jesli to mozna ja odlaczyc i i patrzyc jak sie bedzie zachowywac bez
ventylek86 ty tez masz 2E
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-31, 00:32   

tak mam 2E instalacja gazowa sekwencyjna włoska. jak swiruje mi obrotomierz to potrafi sarpnac silnikiem i idzie dalej i znowu szarpnie i na gazie i na benzynie
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-03-31, 00:40   

ja już napisałem co o tym sądze :faja: miałem podobne objawy
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-03-31, 00:41   

jak masz kogos blisko to sproboj podmienic zaplon i przeplywke napewno przy takich objawach mozesz skreslic zasilanie silnika w paliwo to znaczy sie jest ok przeplywka moze tak ale dziwne z tym obrotomierzem sprawdz czy lemy masz czyste i czy laczenie z masa i silnikem nie jest zasniedziale mialem juz przypadki ze klin na kolku rozrzadu na wale sie scinal i wtedy wariowalo ale to jest wtedy problem z zapalaniem i z jazda tu z tego co piszesz nie bedzie to ale nadal bym obstawal za zaplonem
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-31, 00:46   

po zmianie pompy paliwa poprawiło sie przyspieszanie bo stara była zabita syfem i poza tym brakowało jednego sitka. zaplon zmienie w czwartek. przepływka jest ok bo ja odłczyłem to auto gasnie. zastanawia mnie strzelanie w wydech co za tym idzie ogien z wydechu
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-03-31, 00:56   

zle spala mieszanke i resztki sa w wydechu a zaplon zmienia katy wyprzedenia zaplonu nieprawidlowo i dlatego moze szczelac a im wiecej paliwa to i wiekszy ogien z tlumika
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-04-02, 19:12   

ventylek86 napisał/a:
przepływka jest ok bo ja odłczyłem to auto gasnie.

tak jej nie sprawdzisz !!
ventylek86 napisał/a:
zastanawia mnie strzelanie w wydech co za tym idzie ogien z wydechu

zle ustawiony zapłon, i wystarczyło aby szczegulnie na gazie był strzał w sący i mogło uszkodzić przepływke
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-04-02, 22:00   

Objerzałem ten filmik, jesdt nieostry ale chyba silnik nie może tak gwałtownie zmieniać obrotów jak widać na obrotomierzu, więc muszą to być jakieś zaburzenia sygnału. Z halla do ECU. Nie mam pojęcia z czego to wynika i czy obecność gazu ma coś do tego. Przejrzałbym dokładnie kable od halla, nawet czy któraś cewka wtryskiwaczy LPG nie sąsiaduje z tym kablem i jaj nie robi polem elektromagnetycznym. A jeśli nie to chyba zostaje podmiana ECU
Ostatnio zmieniony przez pablomed 2010-04-02, 22:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-04-04, 09:35   

To akurat robi na benzynie bo odkąd zmieniłem prace to tylko na benzynie jezdze tzn 3 mc
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-04-22, 06:23   

Problem rozwiązany. Pompa dawała za małe ciśnienie i poszedl w aparacie czujnik hala. Auto od wczoraj chodzi idealnie
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 9