Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Brak napięcia w przewodzie "po kluczyku"
Autor Wiadomość
Majkel 
Kierowca eLki



Silnik: Vento 1.8 GL
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: WLKP
  Wysłany: 2010-02-08, 19:25   Brak napięcia w przewodzie "po kluczyku"

Cześć! Panowie mam problem dotyczący przewodu dochodzącego do kostki iso, który ma napięcie po włożeniu kluczyka do stacyjki. Jestem w trakcie zakładania audio w vento i wczoraj miałem napięcie na tym przewodzie, a dzisiaj przez przypadek sprawdzałem ostatni raz podłączenie kabelków do kostki iso i przez przypadek zrobiłem zwarcie, dotknąłem masę i przewód napięcia po włożeniu kluczyka do stacyjki. Wymieniłem bezpiecznik nr 22 od radia, napięcie na przewodzie z akumulatora jest ale na przewodzie po kluczyku nadal nie ma. Sprawdziłem pozostałe 21 bezpieczników tak na wszelki wypadek- są ok, wiec dlaczego nie mam napięcie na tym przewodzie?
Ostatnio zmieniony przez Majkel 2010-02-08, 19:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-08, 21:36   

ten kabel to plus po przekręceniu w pozycje zapłon się pojawiał czy tylko jak kluczyk włożyłeś do stacyjki ??
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-02-08, 22:20   

Majkel, spaliłeś wkład stacyjki, styk podający plus po włożeniu kluczyka jest bardzo delikatny i często pali się nawet od normalnego używania radio. Nic nie poradzisz, wymiana wkładu ale szukaj dobrego markowo, Febi chyba sa dobre. Porady sa na forach (tak samo jak golf III oczywiście)
_________________

 
 
Majkel 
Kierowca eLki



Silnik: Vento 1.8 GL
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: WLKP
Wysłany: 2010-02-09, 07:46   

vezet22 na tym przewodzie jest napięcie juz po włożeniu kluczyka, nie trzeba go przekręcać.. pablomed chodzi Ci o kostkę stacyjki tak? Gdzie ona dokładnie się znajduje i co trzeba rozkręcić żeby do niej sie dostać?
 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2010-02-09, 08:08   

coś podobnego miałem w Polo Fox'ie mojej Matuli.

tak jak pablomed, pisze, po wymianie problemu nie było
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
Majkel 
Kierowca eLki



Silnik: Vento 1.8 GL
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: WLKP
Wysłany: 2010-02-09, 08:27   

piechu43 chodzi Ci o wkład czy kostkę?
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-09, 09:05   

chodzi o kostkę
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2010-02-09, 09:11   

tak tak, o kostkę, ale nie wiem gdzie dokładnie to jest, bo mi to robił kumpel, a ja nie widziałem bo dorabiałem w tym czasie gorzałkę :P
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
Kowal_80 
Ventofan



Silnik: 1.8 benz
Wiek: 44
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 151
Skąd: Frombork
Wysłany: 2010-02-09, 12:01   

ja ostatnio u siebie zmieniałem kosc. to zeby sie nie męczyc wyjąłem całą kolumne. zeby tego nie robic trzeba miec precyzje i cierpliwosc zegarmistza. poprostu wkręcik trzymajacy kosc w stacji jest skierowany "łepkiem" w strone komory silnika. i jeszcze pod beznadziejnym kontem. mi cała operacja zajęła ok 45 min. fakt,ze na mrozie,co pewnie przyspieszyło ;)
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-09, 12:37   

Kowal_80 napisał/a:
to zeby sie nie męczyc wyjąłem całą kolumne

chłopie poco całą kolumne ;) wystarczy zdjąć kiere, przełączniki, sciągnąć tuleje ściągaczem i blokując sobie jak dorze pamiętam to kluczenm 27, ściągasz stacje i od dołu masz jedną śróbke na krzyżak ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Majkel 
Kierowca eLki



Silnik: Vento 1.8 GL
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: WLKP
Wysłany: 2010-02-09, 15:43   

Panowie na allegro poszukałem taka kostkę, dobra bedzie? http://allegro.pl/item917...odz_plakor.html
 
 
Kowal_80 
Ventofan



Silnik: 1.8 benz
Wiek: 44
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 151
Skąd: Frombork
Wysłany: 2010-02-09, 16:16   

vezet22, no pewnie masz racje. ale ja miałem "bułgarski" sciągacz i mi sie omykał. a ze juz miałem połowe rozebraną to wyjęcie kolumny wbrew pozorom dózo czasu nie zajęło. grunt,ze sie naprawiło
 
 
Majkel 
Kierowca eLki



Silnik: Vento 1.8 GL
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: WLKP
Wysłany: 2010-02-09, 18:36   

Panowie prosze o opinie, poszukałem taką kostkę, dobra bedzie? http://allegro.pl/item917...odz_plakor.html
Ostatnio zmieniony przez Majkel 2010-02-09, 19:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 8