Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
ŚILNIK ŚIE GRZEJE
Autor Wiadomość
arkadiusz960 
Autostopowicz
Gąbka


Silnik: 1,8
Wiek: 40
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: Pakosław
  Wysłany: 2010-01-05, 15:36   ŚILNIK ŚIE GRZEJE

Mam problem z Vento silnik sie przegrzewa, temp dochodzi nawet do 110, a grzać w ucie nie chce. Byłem tydz temu u mechanika i wymieniał uszczelkę pod głowicą i pod klapą zaworów i przy okazji wyczyścił mi nagrzewnice. Proszę o pomoc!!!
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-01-05, 15:51   

Do sprawdzenia został termostat i czujnik temp. Stawiał bym na termostat skoro w aucie nie jest ciepło.
_________________

 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2010-01-05, 15:51   

Prawdopodobnie mógł sie zapowietrzyc jak płyn wlewał sprawdz jak sie rozgrzewaja przewody od chłodnicy ,a wiatrak sie włacza?
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2010-01-05, 16:15   

Sprawdzony sposób Pawła J. Stanąć pod lekką górkę, odpalić autko i zagrzac do włączenia wentylatora (jeśli się włącza). A i włączyć ogrzewanie na full (temp i prędkość wiatraka). Ja tak zrobiłem i mi pomogło.
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
arkadiusz960 
Autostopowicz
Gąbka


Silnik: 1,8
Wiek: 40
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: Pakosław
Wysłany: 2010-01-05, 16:20   

byłem u mechanika powiedział, że jest to wina chłodnicy jest zawalona, :(
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2010-01-05, 16:23   

Spróbuj użyć płukanki to ukł. chłodzenia np takiej:
http://www.allegro.pl/ite...ush_800771.html
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
arkadiusz960 
Autostopowicz
Gąbka


Silnik: 1,8
Wiek: 40
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: Pakosław
Wysłany: 2010-01-05, 16:30   

Jeszcze jedno kazał mi wlać preparat do czyszczenia chłodnic , jezdzic tak przez tydzien i wypłykac cały układ.
 
 
senah 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 CL B+G
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 78
Skąd: Chmiel/Lublin
Wysłany: 2010-01-05, 16:44   

U mnie w lecie też zapchało ukł.chłodzenia i zamarzał mi parownik a do przeczyszczenia ukł. użyłem zwykłego octu jedna buteleczke 0.5l pojeżdziłem tydzień wypuściłem ten cały syf i zalałem go płynem już na zime i jest wszystko ok. nie wiem czy to dobra metoda ale mi nie zaszkodziła ;D
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-05, 18:45   

skoro piszesz że auto się przegrzewa i niegrzeje w środku to chłodnica niema tu nic do tego bo ogrzewanie powinno być !! albo masz zapowietrzony ukł. albo nadal masz problem z uszczelką lub samą głowicą . Po pierwsze sprawć czy węże od nagrzewnicy się nagrzewają , po drugie jak go odpalisz to sprawć czy przewody od wody nierobią się zaraz twarde.
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Vento-Łukasz 
Ventka to mój dom!
|V|W| |V|E|N|T|O|



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 14 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 2254
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-01-05, 19:37   

czarnysauber napisał/a:
,a wiatrak sie włacza?

no właśnie włącze sie czy nie ??
u mnie też tak było że temp była za wysoka ale grzanie miałem i to niezłe :D
u mnie był spalony bezpiecznik wieć wymieniłem ale gdy wkładałem nowy to za każdym razem ledwo co wsadziłem to mi go poliło i okazało sie że wiatrak mam do wyminy bo zwarcie robi.Wiatrak nowy io problemu nie ma
_________________
:diabełek: :diabełek: Moja skarbonka: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=5046 :diabełek: :diabełek:
 
 
arkadiusz960 
Autostopowicz
Gąbka


Silnik: 1,8
Wiek: 40
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: Pakosław
Wysłany: 2010-01-05, 22:24   

Wiatrak włancza sie. A uszczelke wymieniłem tydz. temu i pod klapom zaworów, głowica jest dobra , tak mówił mechanik.
 
 
arkadiusz960 
Autostopowicz
Gąbka


Silnik: 1,8
Wiek: 40
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: Pakosław
Wysłany: 2010-01-05, 22:40   

Jak narazie to wlałem preparat PRESTONE . Nagrzewanie zaczeło chłodzic lepiej :oklaski:
Ostatnio zmieniony przez arkadiusz960 2010-01-05, 22:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
arkadiusz960 
Autostopowicz
Gąbka


Silnik: 1,8
Wiek: 40
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: Pakosław
Wysłany: 2010-01-05, 22:44   

Dziękuje wszystkim za podpowiedzi, za tydz. się okaże czy mi ten preparat pomógł.
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2010-01-05, 22:58   

arkadiusz960 napisał/a:
Jak narazie to wlałem preparat PRESTONE . Nagrzewanie zaczeło chłodzic lepiej

ja ostatnio tez nim czyscilem ale nagrzewnice tylko - jakoś nie chcialem ryzykowac i puszczac go dalej na silnik bo nie wiadomo co tam moze sie poodklejac a w glowicy kanały nie szerokie sa - moze to tylko moja teoria :P ale nie chcialem ryzykowac ;) a ż tym płynem to sie chyba nie jezdzi długo? nawet nie wiem czy wogle mozna bo to sie strasznie pieni
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
miki9a 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1208
Skąd: Biała Podlaska/Łosice
Wysłany: 2010-01-05, 23:02   

co do jazdy na płynie tym to powinno się rozgrzać silnik aż się wentylator włączy i potem poczekać aż ostygnie i go spuścić potem zalać wodą i znowu rozgrzać i ostudzić po tym wszystkim już powinno sie płynem normalnym zalać
_________________

 
 
levis521 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 1210
Skąd: Rozprza
Wysłany: 2010-01-05, 23:09   

stawiam na zapowietrzony,jak zmieniałem płyn teraz to tak samo było ze silnik ciepły a powietrze z nawiewów zimne,wiec go odpowietrzyłem i jest git.
_________________

 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-05, 23:10   

ale sam powinien sie odpowietrzyc, dlatego masz korek zaworkiem bezpieczenstwa.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
levis521 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 1210
Skąd: Rozprza
Wysłany: 2010-01-05, 23:14   

no może tak ale ja wolałem od razu to zrobić bo mój ventyl to lubi figle płatać ;)
_________________

 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-05, 23:16   

z tego co pamietam to 10 min i auto odpowietrzone. Ja swoim zrobiłem 12km i zaswieciła mi sie kontrolka od płynu dolałem i auto odpowietrzone
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-01-06, 08:15   

Najpierw musisz mieć pewność że układ jest odpowietrzony.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 12