Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
ILE OBROTÓW MACIE NA JAŁOWYM BIEGU W SWOICH VENTKACH 1,8???
Autor Wiadomość
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-15, 13:18   ILE OBROTÓW MACIE NA JAŁOWYM BIEGU W SWOICH VENTKACH 1,8???

WITAM. WAS. CHCIAŁBYM WIEDZIEC ILE OBROTÓW WSKAZUJE WAM OBROTOMIERZ NA BIEGU JAŁOWYM PO ODPALENIU RANO VENTYLKA A TAKZE NA ROZGRZANYM SILNIKU. JAKBY CO NAJLEPIEJ PISCIE CI , CO MACIE BENZYNE +LPG. Z GÓRY DZIĘKI
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-12-15, 13:33   

Na zimno 1000 z haczykiem jak się rozgrzeje to na tej pierwszej kresce przed tysiem ;)
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
zeniTh 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 V6
Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 2171
Skąd: RSR
Wysłany: 2009-12-15, 13:39   

na zimnym nieco ponad 1000 na ciepłym na oko ok. 950-900 ? dziś to sprawdzę dokładnie i napiszę wieczorem ;)

dodam, że to sama benzynka
_________________
Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Ostatnio zmieniony przez zeniTh 2009-12-15, 13:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-12-15, 13:50   

Tak to u mnie wygląda: http://w736.wrzuta.pl/film/aCbsvqnkb2u/wideo009
Na rozgrzanym 850, a na zimnym jakieś 1100 około. (nieco wyżej od 10-tki)
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-12-15, 14:14   

Post skopiowany z innego tematu:

A u mnie to jest tak jak na poniższej fotce:


A teraz opis:
C-obroty na ciepłym silniku
B-obroty na ssaniu
A-obroty na ssaniu gdy furka postoi dłużej na sporym mrozie

Nie ma różnicy czy LPG czy PB-przynajmniej u mnie.... ;)

Z tym że odnośnie obrotów na ssaniu to zazwyczaj jest z delikatnym haczykiem...zalezy od temperatury.
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-15, 14:20   

Nom to w sumie mam tak samo 1100 na zimnym a na rozgrzanym dokładnie 950 jak i na benie tak i na gazie:)
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-15, 14:31   

A mam jeszcze jedno pytanie do was. NApewno wiecie że walczyłem i walcze nadal z wysokimi obrotami. I amm teraz jedno pytanie. Na zimnym silniku na jałowym biegu jak przygazuje to obroty wolno spadaja i to dopiero po 2-3 sekundach po puszczeniu pdeału gazu. jak wypne kostke od czujnika położenia przepustnicy to robią to odrazu i jest si. Wskazuje to na zepsuty czujnik?? Doradzcie?
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
Buli 
Pan i władca oktanów
VW


Silnik: AEK
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1316
Skąd: ZCH
Wysłany: 2009-12-15, 14:55   

ja mam identycznie jak Pawej :tygrysek: ;)
_________________

Mój Yachting

 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-12-15, 14:59   

no u mnie tez tak jest jak u Paweł J., tylko obroty na ciepłym silniku mam troszkę wyższe, na pewno skazówka nie pokrywa się z pierwsza mała kreska pod 1000
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-12-15, 15:14   

eros662, jak masz zimny silnik to włącza się automatycznie ssanie i dlatego wolno spadają. A jak ciepły to ssanie już nie chodzi. A dlatego pewnie jest bo auto nie jest tak dobrze smarowane na zimnym silniku jak na ciepłym co by się nie zatarło
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-15, 18:31   

ventylek86, Nom w sumie pewno masz racje. Czyli wierzyc mam że czujnik jest sprawny??:)
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-12-15, 18:34   

tak
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2009-12-15, 18:46   

eros662, z tego co też czytam to masz wszystko ok, tak jak u innych, więc nie bój nic :hejka:
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-12-15, 19:10   

na zimnym do rozgrzania 1100 obr./min., a na ciepłym 650 obr./min.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
brave 
Zapalony Ventkarz
170 kucyków



Silnik: 2,5 V6 x25xe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 258
Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2009-12-15, 19:19   

ja na zimnym 1100 a na ciepłym ok 900 na gazie i na pb tylko ze czasmi na benzynie na ciepłym mam małe skoki obrotów od 800 do 1000 :p i nie wiem dlaczego zauważyłem to kilka razy jak przełączam na benzynę jak dojeżdżam do domu
_________________
Tutaj chodzi o pasje tutaj chodzi o siłę tutaj chodzi o moc...:)
Ostatnio zmieniony przez brave 2009-12-15, 19:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-12-15, 19:39   

Lwomati napisał/a:
a na ciepłym 650 obr./min.

?? ?? serio?
_________________
Zielony borowik...
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-12-15, 19:41   

serio, a czemu się dziwisz, przecież to nie 1.8 :D na czymś muszę oszczędzać paliwko :P
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-12-15, 19:42   

a światła nie przygasają? :faja:
_________________
Zielony borowik...
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-12-15, 19:45   

wszystko opanowane perfect :diabełek:
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-12-15, 19:47   

o tym nawet sie konstruktorom nie śniło :D
u mnie to już przy tylu obrotach to światła przygasają :D
_________________
Zielony borowik...
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-12-15, 19:56   

a w vr6 takie obroty to standard. Na ciepłym silniku od 650 - 750 obr/min ;)
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-12-15, 19:58   

e, ja jestem posredni, 4 cylindry ale dwa litry i ok 680 obrotów, nic nie przygasa.
_________________

 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-16, 12:07   

A co z moim pytaniem panowie??
Na zimnym silniku na jałowym biegu jak przygazuje to obroty wolno spadaja i to dopiero po 2-3 sekundach po puszczeniu pdeału gazu. jak wypne kostke od czujnika położenia przepustnicy to robią to odrazu i jest si. Wskazuje to na zepsuty czujnik?? Doradzcie?
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-12-16, 12:28   

eros662 napisał/a:
Na zimnym silniku na jałowym biegu jak przygazuje to obroty wolno spadaja i to dopiero po 2-3 sekundach po puszczeniu pdeału

Może po prostu silnik masz tak zmrożony że i ssanie jest konkretne i tak o wychodzi.

eros662 napisał/a:
jak wypne kostke od czujnika położenia przepustnicy to robią to odrazu i jest si. Wskazuje to na zepsuty czujnik?? Doradzcie?

Na początek przeczyść styka-czasami pomaga. ;)

eros662, jak chcesz to mogę dziś nagrać filmik jak to u mnie wygląda na ssaniu ?? I tak będę jeszcze furkę odpalał ;) Może masz ok tylko po prostu jesteś przeczulony na tym punkcie z powodu przejsc z autem :mysli:
 
 
Buli 
Pan i władca oktanów
VW


Silnik: AEK
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1316
Skąd: ZCH
Wysłany: 2009-12-16, 12:31   

eros662 napisał/a:
A co z moim pytaniem panowie??
Na zimnym silniku na jałowym biegu jak przygazuje to obroty wolno spadaja i to dopiero po 2-3 sekundach po puszczeniu pdeału gazu. jak wypne kostke od czujnika położenia przepustnicy to robią to odrazu i jest si. Wskazuje to na zepsuty czujnik?? Doradzcie?
mam cos w podobie ale to chyba w niczym nie przeszkadza;p
_________________

Mój Yachting

 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-16, 13:30   

Paweł J., nom oki to czekam za filmikiem
Buli, ogólnie przeszkadza bo podczas jazdy przy zmianie biegu auto wyje przez ułamki sekund no i poza tym pewno nieco większe spalanie a przeciez wymieniłem sonde żeby było mniejsze:P
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
Buli 
Pan i władca oktanów
VW


Silnik: AEK
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1316
Skąd: ZCH
Wysłany: 2009-12-16, 13:32   

no ale tak jest tylko na zimnym silniku:) wiec przez jakies 7min:)
_________________

Mój Yachting

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-12-16, 14:26   

eros662 napisał/a:
Paweł J., nom oki to czekam za filmikiem

Ok...będzie wieczorem.

U mnie też na ssaniu wolniej obroty spadają.
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-16, 18:19   

Buli napisał/a:
wiec przez jakies 7min:)

nom
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-12-16, 22:53   

Sorki, ale coś mi net szwankuje i lipa u mnie z wysyłaniem :( filmiki postaram se jutro zapodać

ogólnie trochę się myliłem...na ssaniu tak samo spadają obroty pod warunkiem że nie osiągają 2 tys...powyżej 2 tys spadają wolniej

być moze to zjawisko nie zarejestrowało się przez to iż furka była w domu przez ok 5 godzin, ale silnik wystygł....no nic...jutro postaram się dac filmiki.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-12-16, 22:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-12-17, 09:12   

A ja czytałem gdzieś, że niezależnie, czy na ssaniu, czy nie, to obroty powinny równomiernie spadać i płynnie. Gdzieś na jakimś forum w trakcie poszukiwań auta.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-12-17, 09:51   

Tutaj to raczej nie ma reguły...zależy od silnika i jego konstrukcji.

Udało się wrzucić filmiki...

Tutaj odpalanie zimnego silnika na benzynie



A tutaj już cieplutki silnik na gazie



Jak widać nie ma za wielkiej różnicy jeśli chodzi o spadające obroty.

Jedyna sytuacja gdy spadanie obrotów jest wolniejsze to gdy mam zimny silnik i zmieniam bieg przy ok 2,5tys obrotów....zanim obroty spadną do 2tys zwalniają....a poniżej 2tys spadają normalnie



Czyli ogólnie nic nowego nie wniosłem do tematu.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-12-17, 09:58   

Paweł J. napisał/a:
Czyli ogólnie nic nowego nie wniosłem do tematu.

hehehe, namęczył się chłopak :D

U mnie jest czasami tak, że czy na chłodnym, czy ciepłym (ale to czasami), to po przygazowaniu i wrzuceniu na luz, obroty spadają tak do 500, może mnie, ale nie gaśnie, dopiero po dwóch sek. tak ok. wchodzi na 850.

No, ale jak bardzo zimny silnik, i na gazie, to jak przygazuję i puszczę, to obroty gwałtownie spadają, i często gaśnie. Ale to wina gazu, bo na benzynce jest dobrze. (tylko w tej kwestii)
_________________
Zielony borowik...
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-17, 12:14   

Paweł J., nom dzięki ci bardzo. widze ze u ciebie obroty spadają normalnie neistety u mnie na zimnym nie. Mysle że przepustnica albo się blokuje albo czujnik źle ustawiony albo cuś. Wczoraj podłączałem się pod VAGa miałem trzy błędy. Jeden od sondy ze zwarcie do masy i cos tam, drugi że czujnik położenia przepustnicy był odłączany i że aku ecu miał reseta. Nic innego nie pokazało ehh:(
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
Ostatnio zmieniony przez eros662 2009-12-17, 12:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-12-17, 12:57   

Wykręć czujnik przepustnicy i i wyczyść w nim styki. Ja miałem nie tak dawno też błąd. Tylko ja rozbierałem cały monowtrysk i nie wiem czy to było konieczne. Może wystarczy otworzyć czujnik i go wyczyścić :mysli: I możesz popsikać w wszystkie wtyki przy monowtrysku WD-40 powinno ładniej wszystko stykać.
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 8