Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Trzecia uszczelka pod głowicą wciągu 2 mc
Autor Wiadomość
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
  Wysłany: 2009-09-03, 19:00   Trzecia uszczelka pod głowicą wciągu 2 mc

mam problem w ciągu 2 miesiecy wypalilo mi uszczelke pod głowicą w 2.0 ben/gaz. problem jest tego typu ze za kazdy raz były nowe szpilki i najlepsze uszczelki a i tak wypalało usczelke miedzy garami. Czy jest ktoś kto jest mi wstanie pomóc ustalic przczyne tej usterki
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-09-03, 19:08   

Przy wymianie uszczelki regenerowałeś głowicę ?? Prawidłowo docierałeś silnik ??
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-09-04, 17:14   

głowica ma wszystko wymienione. Była planowana i sprawdzana na szczelność blok też był planowany. Silnik na dotarciu zrobił 2 tyś km dostał nowy olej fusha 10w40. i wypaliło.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-09-04, 17:21   

ventylek86 napisał/a:
nowy olej fusha

Pierwszy raz o takiej nazwie oleju słyszę. Co to za olej, skąd? Bo jakoś z marketami mi sie takie nazwy kojarzą, oni wiecznie dziwne wynalazki mają...
_________________
Zielony borowik...
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-09-04, 17:27   

chodzi chyba o olej FUCHSa - to akurat olej z górnej półki
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-09-04, 17:50   

Lwomati napisał/a:
chodzi chyba o olej FUCHSa

o tym też nie słyszałem...
_________________
Zielony borowik...
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-09-05, 04:30   

ten olej uzywaja na pierwsze zalanie silnika w koncernach bmw mercedesa i vw.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2009-09-05, 18:52   

Cudów nie ma. Jeśli uszczelka pod głowicę dobrej jakości, głowica dobrze zrobiona, olej nowy to musi być dobrze. Ja wymieniałem w tym roku uszczelkę pod głowicą + uszczelka pokrywy zaworów + uszczelniacze zaworów + uszczelki kolektorów + docieranie gniazd + nowe śruby dokręcane kluczem dynamometrycznym. Oczywiście planowanie głowicy u bardzo dobrego majstra. I zero problemów, silnik suchuteńki, oleju bierze minimalnie.
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-09-06, 10:07   

jerzeli robisz tak jak mówisz to wszystko powinno być ok sam niedawno robiłem u siebie głowice :] mam tylko jedno putanko ... jak dokręcałeś głowice ?? jest odpowiednia kolejnośc przykręcania szpilek . Na opakowaniu po uszczelce od głowicy jest rysunek ktura po kolei szpilke przykręcasz. No i jeszcze jedna sprawa po przejechaniu 1000km dociągamy ponownie głowice :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-09-06, 12:07   

powiem tak jak kupiłem vento to odrazu zrobiłem remont silnika bo cos mi nie pasowało. i okazało sie ze tłok na 3cim cylindrze był pękniety i jedna panewka główna przyłapana. Zrobiłem szlif wału i do tego dobrane niemieckie panewki, niemieckie piercienie, nowy tłok tych samych wymiarów, planowanie bloku, kpl remont głowicy tzn nowe szklanki nowe zawory, uszczelniacze itd. Uszczelka głowicy Corteco. Wszystko było robione z ksiązka krok po kroku. Po pół roku sprawdzałem ciśnienie i trzymał na wszystkich troche lepiej niż 10 atm. I gdy zaczął kuleć poszła właśnie uszczelka. I żaden mechanik nie wie czemu się tak dzieje
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-09-06, 12:09   

Problemem jest też ze mam silnik o kodzie 2E i cięzko do niego coś znaleźć
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
BenyVw 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 aam
Wiek: 37
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 287
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-10-29, 13:36   

Zmajomy mi tu podpowiada żebyś sprawdzil czy uszczelka przepala sie w tym samym miejscu ? , co oznaczałoby że możesz mieć krzywy blok silnika (zakładając że głowica jest prosta :) )
_________________
Grupa Małopolska
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=4978
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-10-29, 16:24   

ale blok jest tez po planowaniu. a wypala miedzy 1 a 2 a potem miedzy 3 a 4 garem
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-10-29, 21:15   

a ile razy mozna planować głowice? nie znam sie ale przecież nie do bólu bo ciśnienie rosnie?dobrze myśle? moze twoja głowica przekroczyła limit?
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-10-30, 08:11   

z tego co wiem na głowicy są ograniczniki. Ale gdzie nie pytałem to do 3 razy i wiecej nie ma co. dzisiaj zdejme głowice, zmierze jej wysokośc i sprawdze w ksiązce, bede wiedział na czym stoje. Może go zrobie i na zapas zostawie. Chociaż przebieg jest duży 420 tys.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
lukasz_lwo 
Ventofan
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: 2.0 115KM
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 195
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2009-10-30, 21:25   

A zapłon dobrze masz ustawiony? Istnieje taka możliwość jak wypadanie zapłonu, Dostaje iskrę nie w tym momencie co trzeba, mieszanka się nie zapala i następuje spalanie stukowe co może wydmuchiwać ci uszczelkę. Możesz mieć też problem z sonda lambda, komp źle odczytuje pracę sondy i dokłada mu paliwa/lub odejmuje, chociaż tu by chyba wypalało gniazda i zawory.
A nie zastanawiało cię jak go rozebrałeś dlaczego tłok był pęknięty?
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
Masakrator 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 benz+gaz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 11
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-02-23, 23:27   

Tu chyba zapłon nie ma nic do rzeczy :diabełek: . Ja miałem podobnie , kupiłem inna głowicę najlepiej z zachodniego auta , uszczelka z górnej półki , dokręcanie śrub kluczem dynamometrycznym !! !!! TYLKO, siła dokręcania nie może być większa bo głowica pęknie jak u znajomego ojciec dokręcał i zgadnijcie jakie były efekty :/ :mur: :boks: pęknięcia szły od śrub ,gniazda :faja: świec zapłonowych po same tłoki masakra :/ bajzlu takiego jeszcze nie widziałem . Jeżeli sam będziesz chciał to zrobić na uszczelce jest wykres i skale z jaką siłą odpowiednie śruby w jakiej kolejności powinny być dokręcane, rysunek jest.
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-02-24, 08:10   

Masakrator napisał/a:
Tu chyba zapłon nie ma nic do rzeczy :diabełek: . Ja miałem podobnie , kupiłem inna głowicę najlepiej z zachodniego auta , uszczelka z górnej półki , dokręcanie śrub kluczem dynamometrycznym !! !!! TYLKO, siła dokręcania nie może być większa bo głowica pęknie jak u znajomego ojciec dokręcał i zgadnijcie jakie były efekty :/ :mur: :boks: pęknięcia szły od śrub ,gniazda :faja: świec zapłonowych po same tłoki masakra :/ bajzlu takiego jeszcze nie widziałem . Jeżeli sam będziesz chciał to zrobić na uszczelce jest wykres i skale z jaką siłą odpowiednie śruby w jakiej kolejności powinny być dokręcane, rysunek jest.



WOW, odkop roku haha
_________________

 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2011-02-24, 08:13   

lałem wczoraj :diabełek:
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2011-10-30, 09:50   

ja je..bie . :diabełek: :diabełek:
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-10-30, 11:01   

A tym razem to o co kaman? :/
_________________
Zielony borowik...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 9