Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
problem z elektryką zapłonową
Autor Wiadomość
GRZEGORZ K. 
Ventomaniak
Kulek mnie wołają



Silnik: 1,9 TDI
Wiek: 42
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 867
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2009-08-11, 20:55   problem z elektryką zapłonową

Witam panów.tak szybko napisze:prawdopodobnie mój problem polega na przekaźniku o nr.30,ponieważ jak się nagrzeje to mi auto gaśnie nawet podczas jazdy,jak przestygnie to pali na strzała.Czy posiada ktoś opis przekaźników który do czego służy??bo jak zapale motor i wyciągnę ten przekaźnik to gaśnie.Co najciekawsze nikt mi nie może pomóc. :( :( :( :(
_________________

Moje Wozidło


NASZA GRUPA GDŚ

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-08-11, 21:15   

http://forum.vwvento.org/...ighlight=#98945
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-08-11, 21:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GRZEGORZ K. 
Ventomaniak
Kulek mnie wołają



Silnik: 1,9 TDI
Wiek: 42
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 867
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2009-08-11, 21:46   

Podziękował.
_________________

Moje Wozidło


NASZA GRUPA GDŚ

 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-08-11, 22:00   

Napewno dobrze zdiagnozowałeś? Nagrzewa się prawie każdy przekaźnik co nie znaczy że jest niesprawny. Prędzej na czujnik halla to wygląda.
_________________

 
 
GRZEGORZ K. 
Ventomaniak
Kulek mnie wołają



Silnik: 1,9 TDI
Wiek: 42
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 867
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2009-08-12, 05:40   

pablomed napisał/a:
Napewno dobrze zdiagnozowałeś? Nagrzewa się prawie każdy przekaźnik co nie znaczy że jest niesprawny. Prędzej na czujnik halla to wygląda.




A gdzie on jest i jak go sprawdzić??
_________________

Moje Wozidło


NASZA GRUPA GDŚ

 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-08-13, 19:58   

w aparacie zapłonowym i odpowiada za iskrę, z tym że jak masz nowszy 2.0 na wtrysku simosa to jest za iskrę dpowiedzialny czujnik obrotów wału. Oba lubią psuć się w ten sposób że zanika iskra po nagrzaniu. Skoki napięcia na środkowym kablu wtyczki jak są przy kręceniu rozrusznikiem to jest dobry, ale sprawdzasz dopiero jak przestaje zapalać. Albo diagnoza VAGiem
_________________

 
 
GRZEGORZ K. 
Ventomaniak
Kulek mnie wołają



Silnik: 1,9 TDI
Wiek: 42
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 867
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2009-08-13, 20:51   

Silnik mam 2,0 a auto z 97 roku,a jeszcze rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i powiedział ze czujnik halla to jak się popsuje to na dobre i ja przynajmniej na razie stawiam na przekaźnik.Dla mnie to w ogolę dziwna rzecz się dzieje.pali,jedzie a tu nagle bach i gaśnie.15 minut z zegarkiem na ręku i na strzała.A ten VAG to podłączyć się pod kompa najzwyczajniej??pewnego dnia jak akurat byłem na warsztacie i tak się stało to podpinając się pod komputer diagnostyczny,wywalało go z systemu.Nie mógł się połączyć,i po jakim czasie jak uruchomiłem silnik to normalnie wszedł do środka.Czrna magia :( :( :( :(
_________________

Moje Wozidło


NASZA GRUPA GDŚ

Ostatnio zmieniony przez GRZEGORZ K. 2009-08-13, 20:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-08-13, 21:29   

GRZEGORZ K. napisał/a:
A ten VAG to podłączyć się pod kompa najzwyczajniej

tak. Można się sporo dowiedzieć ;)
GRZEGORZ K. napisał/a:
pewnego dnia jak akurat byłem na warsztacie i tak się stało to podpinając się pod komputer diagnostyczny,wywalało go z systemu.Nie mógł się połączyć,i po jakim czasie jak uruchomiłem silnik to normalnie wszedł do środka

diagnostykę należy robić na przekręconym zapłonie lub na włączonym silniku ;)
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
GRZEGORZ K. 
Ventomaniak
Kulek mnie wołają



Silnik: 1,9 TDI
Wiek: 42
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 867
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2009-08-13, 21:35   

i tak też robił.Najpierw silnik nie zapalił,później podłączył się kompem i go wyrzucało,ale gdy już można było uruchomić silnik to podłączył się ponownie i wszedł normalnie oczywiście na zapłonie.
_________________

Moje Wozidło


NASZA GRUPA GDŚ

 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-08-15, 22:38   

możliwe że to przekaźnik, ten o którym, wspomniaeś w pierwszym poście, zasilający sterownik silnika
_________________

 
 
GRZEGORZ K. 
Ventomaniak
Kulek mnie wołają



Silnik: 1,9 TDI
Wiek: 42
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 867
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2009-08-16, 20:33   

I to chyba przekaźnik a chyba bo wymieniłem w piątek i zapalił bez problemy po tym jak o 19 godzinie stanąłem na orlenie zatankować na wyjazd na zlot i przez tego gnoja nie pojechałem na zlot ale wolałem nie ryzykować i dać mu dwa dni na sprawdzenie i o dziwo działa.nic mu narazie nie dolega.
_________________

Moje Wozidło


NASZA GRUPA GDŚ

 
 
mlody71 
Autostopowicz
mlody


Silnik: 1,8
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 11
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-09-06, 11:30   

Witam,mam podobny problem z wentylkiem jechałem po zone do pracy i tu nagle bez dlawienia sie zgasl na srodku drogi nie moglem go odpalic dopiero po 20 minutach zapalil bez problemu pochodzil 2 minuty i zgasl i znowu postal ze 20 minut i zapalil i po 2-3 minutach zaczal gasnac wtedy przytrzymalem go na wysokich obrotach i jakos mu przeszlo rozmawialem z mechanikiem i powiedzial ze to najprawdopodobniej czujnik halla.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-09-06, 11:36   

Moze byc takze coś nie tak z cewką, aparatem.....

mlody71, gdy jest ciemno to nic pod maską nie iskrzy ??
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-09-07, 19:21   

przechodziłem to u siebie po 2 lozie. Sprawdź:
czy jest iskra na świecach, czy same świece są ok (podmienić na inny komplet, u mnie kiedy prawie nowe i jedna psuła wszystko). Sprawdzic cewkę z modułem. No i sam aparat zapłonowy. Jeśli z Łodzi któryś z chłopaków to mogę porzyczyć sprawny aparat zapłonowy - do popróbowania.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 8