Wysłany: 2010-09-18, 12:21 Piszcenie przy full skrecie
Witam Panow..
Moj problem polega na tym, iz kiedy krece kierownica do oporu to pod koniec cos strasznie piszczy.. nie mam pojecia co to moze byc.. niby odglos jest jakby kolo darlo o pasek klinowy, ale jest to chyba nie mozliwe.. bardzo mi zalezy na usunieciu tej ustarki jak najszybciej i po mnimalnych kosztah, dlatego narazie do mechanika sie wybieral nie bede..
moze masz za luzny pasek od pompy wspomagania? wczoraj ten temat przerabiałem u kolegi w toledo (rozwiazanie chyba to samo co w vento). 5 min roboty i nic nie piszczy. zeby go naciagnac potrzebujesz kanału i klucza 13.
Naciągnij dobrze pasek i po problemie będzie. Fakt, że jak do oporu skręcisz to będzie inny trochę odgłos - to normalne, ale piszczenie to wina zbyt luźnego paska.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum