czy jak zwiększę średnicę reduktora na ciut większą, to czy polepszy się coś? Bo chodzi o to, że autko się dławi, raptownie wciskając gaz w podłogę zaczyna się mulić, a po chwili dławić (efekt walniętej uszczelki pod monowtryskiem). Pytam, bo rozebrałem cały monowtrysk dzisiaj. Czy może to dławienie spowodowane jest parownikiem? Bo pytałem się kolegi to mówił, że skoro ja go nie wymieniałem, nie regenerowałem, to na bank to może on być za to winny, bo tam jakaś membrana już nie wyrabia.
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-06-17, 23:23
sebastian, zacznijmy od tego że reduktor a parownik to to samo, i fakt że po przejechaniu pewnego dystansu (ok 80 tys.) wymaga regeneracji. W pierwszym zdaniu chodziło ci chyba o mikser, powinien być możliwie duży, ale nie za duży bo sa problemy z regulacją. Do 1.8 (Tdi to żart?) średnica przelotu miksera jakieś 38 mm będzie ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum