Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
wysokie obroty a reset komputera 1.8
Autor Wiadomość
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-08, 07:59   wysokie obroty a reset komputera 1.8

Mam problem juz poraz kolejny, za pierwszym razem kiedy wymienialem sprzeglo zwarcie klem pomoglo ... teraz jezdze z wolnymi obrotami podchodzacymi pod 2 tys.
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-03-08, 23:26   

a co jeszcze zrobiłeś? Na rzykład pewny jesteś podstawy pod wtryskiem że szczelna?
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-09, 18:35   

ogólnie problem niby znikł sam ... odpalam i obroty są w normie poczytałem i poregulowałem jeszcze torchę te obroty na tych 4 torxach ale Ventek pali ponad 10L na 100 przy sredniej nodze w mieście i z wydechu chlapie non stop .Coś jest nie tak z dawkowaniem paliwka
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2010-03-11, 09:36   

co do wysokich obr i spalania to masz dobry czujnik cieczy bo moze byz zły i daje sygnał ze silnik zimny czyli chodzi na ssaniu wysokie obr to mozesz miec niesczelny przewód do serwa i wysokie obr sprawdz to i niech ktos ci kto sie zna ustawi wszystko jak nalezy
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-13, 01:38   

Nie znam mechanika któremu bym zaufał i jeszcze był nie drogi , wszystko robie sam ;) Powiedz mi jakie ty masz obr na rozgrzanym silniku ?
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-03-13, 06:48   

O obrotach jest tutaj:
http://forum.vwvento.org/...ghlight=#124119
 
 
slawekmaciek 
Autostopowicz
slawekmaciek


Silnik: 1.8 abs
Wiek: 51
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 3
Skąd: kujawskopomorskie
Wysłany: 2010-03-14, 18:05   

spróbuj troche opużnić zapłon bo może masz ciutek za wczesny i czujnik hala w aparacie warjuje i wysyła złe dane o położeniu wału
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2010-03-22, 19:39   

archeolog napisał/a:
poregulowałem jeszcze torchę te obroty na tych 4 torxach


Co masz na myśli???

slawekmaciek napisał/a:
spróbuj troche opużnić zapłon


Jak to zrobić kolego??
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-22, 19:47   

raczjej przyśpieszyć mam lpg od kilku dni
 
 
slawekmaciek 
Autostopowicz
slawekmaciek


Silnik: 1.8 abs
Wiek: 51
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 3
Skąd: kujawskopomorskie
Wysłany: 2010-03-22, 22:15   

u mnie wariował właśnie jak miał za wczesny, no i właśnie za bardzo go może przyśpieszyli w warsztacie jak zakładali lpg aby lepiej sie zbierał :tazz:
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-23, 11:35   

A jak sie reguluje ??
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-03-23, 18:46   

panowie nie kąbinujcie z tym zapłonem !! zapłon ma być ustawiony na taką wartość jak trzeba i tak ma zostać (ustawić za pomocą lampy stroboskopowej )
Złe ustawienie zapłonu może uszkodzić pewne elementy mechanicznie w silniku !!
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-03-24, 20:52   

archeolog napisał/a:
A jak sie reguluje
trzeba mieć lampę strobskopową którą świeci się na odpowiedni znak na kole zamachowym i reguluje kręcąc aparatem zapłonowym. 5 minut u mechanika. Na 6 stopni się ustawia, dla auta z LPG można ciutkę więcej, maks 9
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-25, 09:33   

Mi nie chodzi o metoda tylko gdzie sie luzuje srube i czy kreci sie calym aparatem ? ja sobie na oko wyprzedze xD tylko w prawo czy w lewo ?
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-03-25, 20:14   

l
archeolog napisał/a:
ja sobie na oko wyprzedze

na oko to chłop w szpitalu zmarł :P
jeć do kogoś kto ma lampe stroboskopową
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-25, 21:54   

Kurna nie pytam gdzie mam jechać pytam jak sie odkreca i co zeby mozna bylo apratem zaplonowym krecić !
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-03-25, 23:45   

aparat mocowany jest taką łapką na jedną śrubę, . Kręcisz całym aparatem. Często jest zapieczony i mimo odkręcania śruby nie daje się ruszyć wówczas trzeba go ostukać na dole delikatnie, opsikać penetratorem, albo pojeździć trochę z poluzowaną śrubą to puści. Co do pomysłu "na oko" - nie denerwuj się, kolega ma rację tego się nie ustawia na oko.
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-26, 18:24   

Spoko wiem co robie w prawo krecac wyprzedzam zapłon bo z tym bywa rożnie ?
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-03-26, 23:42   

archeolog napisał/a:
Spoko wiem co robie w prawo krecac wyprzedzam zapłon bo z tym bywa rożnie ?

chyba jednak nie wiesz co robisz :faja:
W prawo przyspieszasz zapłon a w lewo opużniasz ...
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Bimber 
Zapalony Ventkarz
Złota Strzała



Silnik: 1.9tdi
Wiek: 36
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 477
Skąd: Lubsko ok.Zielonej Góry
Wysłany: 2010-03-26, 23:45   

vezet22, specjalista wie co mówi:P
_________________
To co kocham to VW :)
Grupa lubuska:
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
Mój Ventyl:
http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-27, 04:32   

no i po co tyle gadania....
 
 
piotrek/wawa 
Ventofan
glizda


Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 150
Skąd: janowek/tarczyn/wawa
Wysłany: 2010-03-28, 20:25   

tez tak kiedys mowilem ja 1 raz uszczelke pod glowica wymienialem ...... co rozrzadu nie ustawie, nie bylo zadnych znakow a wizyte skonczylem u mechanika bo byl przestawiony o 180 stopni ale na bledach czlowiek sie uczy teraz bym juz umial to zrobic..... tak samo i kolega pokombunuje zaplonem daj mu boze zeby mu sie udalo a jak nie to mechanik zrobi a on pozniej bedzie wiedzial o co chodzi :D
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-28, 22:34   

Kto powiedział że bede kombinować ;] stroboskop to już przeżytek ...
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-03-28, 23:31   

archeolog napisał/a:
stroboskop to już przeżytek
1.8 też, pasują do siebie jak małżeństwo. Zresztą inaczej nie ustawisz, chociaż podejrzewam że marzy ci się ustrawienie Vagiem
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-29, 21:30   

Ustawisz każdym oscyloskopem ... Z bardzo duża dokładnością :faja:
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-03-29, 22:21   

Twierdzę że nie ustawisz oscyloskopem, ale jak ci się chce to możesz to opisać . Oscyloskop obrazuje na ekranie skoki napięcia, i jak je przyporządkujesz do ustawienia aparatu zapłonowego?
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-29, 23:10   

Wpinasz sie na dobra sprawe gdzie kolwiek gdzie jest impuls zapłonowy moze byc 4x moze być pojedynczy , i filtr napieciowy. Na osi oX ... zapisujesz wykres i przesuwasz o jaką podziełke chcesz masz przesuniecie w prawo- wyprzedzenie w lewo - opuznienie nalezy sobie tylko przeliczyc odstep czasowy na radiany .Można też sobie skontrolować jak wyglada zmienna geometria zapłonu .
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-04-02, 21:49   

Nie wem czy kapuję co napisałeś.
Ale nie uzyskasz tego zerowego wykresu bo nie będziesz wiedział czy w momencie jak go zapiszesz silnik ma dobrze ustawiony zapłon, czy na 0 czy na jaką ilość stopni, więc w ogóle nie masz punktu odniesienia. Owszem możesz w ten sposób w sposób kontrolowany przesuwać zapłon w jedną lub drugą stronę o dowolną ilość stopni, ale nie wiesz od czego wychodzisz. Nie w silniku o którym tu mowa czyli bez czujnika położenia wału.
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-04-03, 00:50   

no bo ja chce tylko wyprzedzić od punktu ktory jest teraz ...
_________________
Das is das ...
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-04-03, 19:00   

ale kombinujecie ... masakra , wystarczy wziąść lampe stroboskopową i ustawienie zapłonu trwa max. 3 minuty bez żadnej filozofi
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
twety100 
Zapalony Ventkarz



Silnik: AEY
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 406
Skąd: WPU
Wysłany: 2010-04-07, 12:05   

a jak wam mało koni (przyspieszenia ) to se kupcie VR :dresik:
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-04-07, 13:36   

Mi styknie KR ;)
_________________
Das is das ...
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-04-07, 18:53   

archeolog, co post to Ty z tą kr-ą wyjerzdzasz, zrób swapa pokasz jak to zrobiłeś w swoim temacie i ocenimy ;)
Niepotrzebne OT
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
Ostatnio zmieniony przez vezet22 2010-04-07, 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-04-07, 23:34   

Narazie zbieram info gdzie sie da ;] nic pewnego poza tym ale podoba mi sie ten motyw a zrobiony bedzie jak juz to jak najtaniej ;)
_________________
Das is das ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 8