1. gdy rano odpalam auto ma 200 obrotow i gdy naciskam sprzegło przez ok 5 pierwszych min jazdy to mi gasnie, pozniej w miare jazdy obroty się zwiększaja i wszystko po pewnym czasie jest ok, czyli 1000 obrotow.
2. Gdy jest ujemna temperatura i po nocy, gdy rano chce wrzuc 1 lub wsteczny, lewarkiem nie da sie ruszyc na boki, do przodu jakos mozna, ale tez ciężko, wymienilem wybierak i ciegna, bo pewnym razem za mocno ruszylem lewarkiem i "jaszczurka zrzuciła skóre" i troche sie posypało. Lecz dalej mi zamarza i rano mam duży problem.
3. Strasznie słabo świecą mi swiatła przednie, a najgorzej jak jest zimny, nie rozgrzany silnik, to wszystko lekko przygasa.
4. NA WOLNYCH OBROTACH STRASZNIE MI DRZY AUTEM, W SZCZEGOLNOSCI JAK JEST ZIMNY, POZNIEJ JAK SIE ROZGRZEJE, TO TYLKO PRZY PRZYSPIESZANIU, NIE RAZ USTAJE DRZENIE, ALE JAK JADE ZE STALA PREDKOSCIA PRZY 2000OBROTOW
PROSZE O POMOC
WYMIENILEM, WSZYSTKIE FILTRY, OLEJE, PODUSZKI POD SILNIKIEM ITD
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-02-03, 07:36
bialywariat napisał/a:
2. Gdy jest ujemna temperatura i po nocy, gdy rano chce wrzuc 1 lub wsteczny, lewarkiem nie da sie ruszyc na boki, do przodu jakos mozna, ale tez ciężko, wymienilem wybierak i ciegna, bo pewnym razem za mocno ruszylem lewarkiem i "jaszczurka zrzuciła skóre" i troche sie posypało. Lecz dalej mi zamarza i rano mam duży problem.
Nasmaruj wszystkie ruchome elementy przy skrzynie które wrzucają Ci biegi...to dużo pomaga...wystarczy zwykły towot.
A wiesz moze jaki masz olej w skrzyni...może ktoś coś gęstego zalał i tego takie skutki.
bialywariat napisał/a:
3. Strasznie słabo świecą mi swiatła przednie, a najgorzej jak jest zimny, nie rozgrzany silnik, to wszystko lekko przygasa.
Skoro przygasa to naciągnij pasek alternatora na poczatek....jeśli to nie pomoze to masz gdzies pewnie spadki napięcia.
bialywariat napisał/a:
4. NA WOLNYCH OBROTACH STRASZNIE MI DRZY AUTEM, W SZCZEGOLNOSCI JAK JEST ZIMNY, POZNIEJ JAK SIE ROZGRZEJE, TO TYLKO PRZY PRZYSPIESZANIU, NIE RAZ USTAJE DRZENIE, ALE JAK JADE ZE STALA PREDKOSCIA PRZY 2000OBROTOW
Moze jakieś poduchy na skrzyni lub silniku....chodż jeśli drży przy przyspieszaniu to raczej coś na skrzyni
Poduszki wymienilem i na nowo zamontowałem silnik, ciegna sa posmarowane, ale dalej zamarzaja, chyba, ze to wybierak. powiedz mi chcialbym kupic kabel vag, jak mam kupic obd2 czy obd1?
co do szrpania na biegu jałowym to wina leży w zbyt małych obrotach(może czuj.tem. do wymiany bo niezałącza ssania )
bialywariat napisał/a:
vag, jak mam kupic obd2 czy obd1?
obd to po prostu rodzaj wtyki, vaga dostaniesz z kablem na obd2 ale jest przejściówka z obd2 na obd1 więc to nie problem
bodajrze do 93 sa obd1 a młodsze już mają obd2
ja bym radził wymienić olej w skrzyni. czesto tak sie dieje ze olej w skrzyni jest za gesty ( stad tez ciezkie ruszanie dzwignia zmiany biegow) i na wolnych stawia za duzy opor silnikowi i spadaja obroty, ale powinno poprawiac sie po wcisnieciu sprzegla. co do przygasajacych swiatel to z powodu niskich obrotów (alternator nie daje rady). Z reszta jak jest duzy mroz to normalka ja juz nie zwracam na to uwagi, moze to byc silniczek krokowy przymarzniety( wszedzie znajduje sie jakis smar, a przy takich temperaturach jak byly to wszystko robi sie bardzo geste)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum