Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
pedal gazu
Autor Wiadomość
SnQ_ 
Zapalony Ventkarz
Fallen Angel


Silnik: 1.8,75 B+G.
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 249
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2009-12-01, 14:49   pedal gazu

Wityam..

Problem ten zauwazylem wczoraj(wczesniej nie wiedzialem ze powinno byc inaczej). Rano musialem sie bardzo spieszyc wiec troszeczke przycisnalem Ventylkowi.. dojechalem do mojego punktu X, zgasilem auto i poszedlem zalatwiac to co mam zalatwic. Po powrocie wsiadlem do auto, zapalam chce dawac gaz a tu jakos dziwnie ten pedal jest, jakby troszke wyzej.. tak ze jesli chcialem wcisnac to tak jakos "glebiej" wchodzil. Wszytko wrocilo do "normy" wieczorem, jak jechalem do pracy i jest tak jak zawsze, czyli moge swobodnie podniesz pedal gazu do gory chocby noga, jak wcisne stope pomiedzy podloge i pedal. nie mam pojecia o co to tu chodzi..

Problem tez jest z tym, ze jak jade to zeby jechac prosto, to musze miec lekko skrecona kierownice w prawo.. ale to podobno jest od tego, ze zalozylem zimowki i nie tylko ja tak mam..
 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-12-01, 15:14   

z pedałem. to za bardzo niewiem o co chodzi. jak dajesz gazu i reaguje płynnie i ciągnie do końca to w czym problem ?? mógł Ci sie gdzieś dywanik podwinąć i stąd problem.

z zimówkami czy letnimi niema znaczenia, auto musi jechac prosto. teraz mam zimówki i jedzie prosto bez walki z kierownicą
Ale pytania czy zimówki przekładałeś czy masz na innych felgach??
Po pierwsze sprawdz ciśnienie, częsty powód ściągania. Dwa, czy na osi są opony z identyczną wysykościa bieznika. Często podczas przekładki wulkanizator w natłoku pracy może sie pomylić zakładając jedno z tyłu do przodu.
Kolejnym czynnikiem może być poprostu krzywy asfalt. Czesto stare drogi były pochylone w strone rowów do tego koleiny na prawej części srogi. Tylko że wtedy sciąganie nie ustepuje na innych nawierzchniach czyli nie trwa cały czas. Jak widzisz czynników wiele i napewno nie jest to normalne.
Ostatnio zmieniony przez pablo170 2009-12-01, 15:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SnQ_ 
Zapalony Ventkarz
Fallen Angel


Silnik: 1.8,75 B+G.
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 249
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2009-12-01, 20:19   

z pedalem chodzi o to, ze da sie go nie tylko wcisnac w kierunku podlogi, ale takze "wycisnac" czyli podniesc w kierunku odwrotnym.. i moze reaguja plynnie, ale jest duzo mniej dynamiczny, niz przez ta jedna chwile, gdzie mi zaskoczylo tak jak powinno byc.
 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-12-03, 10:46   

aha to już wiem co to. wyskoczyła ci zawleczka na lince zaraz ci foto pokaże



ok na foto masz strzałke i kółeczko.
w tym kółeczku linka, a dokładnie pancerz jest z takimi kołnieżami i całość przechodzi przez taką łape. W tym miejscu powinna być taka blaszka która wchodz między te kołnieżyki na pancerzu i trzyma go by się nie poruszał. to jest tzw regulacja naciągu linki gazu. z tymi objawami tylko to mi sie kojarzy, auto jedzie, ale straciło moc bo pancerz chodzi razem z linką. sprawdz to i daj znać
Ostatnio zmieniony przez pablo170 2009-12-03, 10:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SnQ_ 
Zapalony Ventkarz
Fallen Angel


Silnik: 1.8,75 B+G.
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 249
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2009-12-03, 18:11   

w sumie to po ciemku duzo nie zoabczylem, ale wydaje mi sie, ze jest ok wszystko.. za to ta linka jest starsznie luzna za ta blaszka, gdzie juz nie ma tej gumowerj oslonki.. bez nakladu zadnej sily mozna ja sobie przesuwac.. a dzis mi sie pierwszy raz [rzytrafilo ze nie chcial odpalic.. tzn po przekreceniu kluczyka normlanie odpalal jak na dotyk, ale zaraz po tym, jak juz puscilem kluczyk nagle gasl.. i jakos dopiero za 7 razem zalapal, a teraz jak bylem sprawdzac ta linke, to raz odpalil normlanie, a drugi raz tez z podobnymi problemami.. :(
 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-12-03, 20:20   

linka niema nic wspólnego z tym jak pali. A to że ją Ciągniesz do siebie to ok. Wtakim razie może coś z elektryką wtrysku. zobacz wtyczke czy dobrze podpięta
_________________
Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT

http://www.youtube.com/us...u/6/qNn-f5l4Emw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 12