Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z zapalaniem na benzynie
Autor Wiadomość
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-26, 21:11   Problem z zapalaniem na benzynie

Mam oto taki dziwaczny problem. Ni stąd ni zowąd nagle nie chciał zapalić silnik. Przełączyłem na gaz i z gazu odpaliłem bez problemu. dojechałem do domu, zgasiłem silnik i bez problemu odpalił z benzyny. Raz bez problemu odpala z benzynki a innym razem nie chce w ogóle odpalać z benzynki.

Pierwsze co mi przyszło do głowy to pompa paliwa, ale zazwyczaj jak mi padały 2 poprzednie to po prostu pyk i koniec. Nie dało się już nigdy z niej odpalić. A tu raz działa a raz nie.
Dodam, że pół baku benzyny więc na pewno problemem nie jest brak paliwa ;)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2009-04-26, 21:59   

Miałem to samo nie tak dawno. Włączyłem w obwód manometr i miałem na mierniku zaledwie 0,5bara. Kupiłem nową pompę, teraz jest OK. Starą z ciekawości rozebrałem, niczego wadliwego nie stwierdziłem poza zawieszoną jedną szczotką. Pompa działa, nawet daje ciśnienie. Z doświadczenia wiem, że często pomaga .... walnięcie młotkiem w pompę! Teraz żałuję, że od tego nie zacząłem. Spyro, wyczyść styki w kostce przy pompie, jak nie pomoże wyjmij cholerę i stuknij młotkiem. Sprawdź też, kiedy wymieniałeś filtr paliwa. Winien też może być sterownik gazu, kiedyś coś tam się u mnie sfajczyło pod deską, elektryk polutował styki bo za cholerę nie chciał odpalić.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-26, 22:31   

Dzięki za rady, musze to sprawdzić w takim razie...


A tak w ogóle to ilu barwa jest pompa do Ventyla? Silnik 1,8 90 kucy ABS
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-04-26, 22:37   

w Vivid workshop jest napisane, że pompa ma 2 bary
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-26, 22:50   

Dzięki, no to takiej szukam. Tym razem kupie w allegro bo jak widzę poprzednia NÓWKA rok wytrzymała lub coś koło tego.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2009-04-26, 22:57   

Z pompami przy jeździe na gazie tak bywa. Raz, że przeważnie mamy malutko benzynki, a dwa, że przy małej ilości benzynki skrapla się wilgoć w baku, a pompy elektryczne nie lubia wody, oj nie lubią. Spyra, zakup flaszkę denaturatu, wlej do baku i zobacz, czy nie pomoże. Jak pomoże to kup drugą i mnie zaproś :D
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-26, 22:59   

Ja zawsze staram się mieć pół baku benzyny, właśnie żeby pompy nie zatrzeć.

.Jeszcze jedna ciekawostka. Auto nie chce zapalić na benzynie. Odpalam z gazu i od razu przerzucam na benzynę i bez problemu silnik chodzi na tym paliwie. Nawet dla sprawdzenia zrobiłem parę km i ładnie śmigał.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2009-04-26, 23:06   

To żadna ciekawostka. Wszystko wskazuje na coś z pompą lub instalacją elektryczna ją zasilającą. Zdejmij przewód z monowtrysku, niech ktoś zakręci rozrusznikiem, zobacz czy leci benzyna. Jeśli leci ta zatkaj palcem, na tzw oko wyczujesz ciśnienie - po przytkanie palcem ma strzykać solidnie. Bo mimo podawania paliwa ciśnienie zbyt małe wtrysku nie otworzy.
 
 
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2009-04-26, 23:08   

P.S. Wystarczy przekręcić stacyjkę na zapłon.
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-04-27, 14:03   

spyro, unikaj tych pomnp z allegro firmy MTM, kup sobie w sklepie z firmy np Meat Doria, takimi zwykle handluja, 200 zeta koło mnie. I niema żadnych 2 barowych. 1 lub 1.2 bara masz mieć.
_________________

 
 
MustangGT 
Zapalony Ventkarz
Pewka.pl



Silnik: 1.9TDI 110KM
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 371
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-04-28, 00:51   

Hejka kumpel w golfie z tym samym silniczkiem miał podobny problem raz pali raz nie az wkoncu przestał palic (oczywiscie mowa o bezynce) wyciagna smoka z baku zdja pompke patrzy na wirniczek a tu połamana łopatka chce przekrecic wirnikiem a tu ciezko az w koncu wyleciał kamyk niewiem z kond tam sie wzioł ale załozył pompke i smiga dalej do dzis. Oczywiscie powiecie gdzie miał metalowe sitko na smoku a ja wam na to ze na miejscu wiec poprostu czary mary kamy jest niewiadomo z kond. powodzonka obt zawsze na pierwszego pozdro :)
_________________
Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
Ostatnio zmieniony przez MustangGT 2009-04-28, 00:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2009-04-29, 17:29   

kawasaki79, jaki smok, jaki wirniczek? Albo kumpel był pijany i naopowiadał ci bajek albo rozebrał ale pompę olejową.
 
 
MustangGT 
Zapalony Ventkarz
Pewka.pl



Silnik: 1.9TDI 110KM
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 371
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-04-30, 21:55   

wasil1 napisał/a:
kawasaki79, jaki smok, jaki wirniczek? Albo kumpel był pijany i naopowiadał ci bajek albo rozebrał ale pompę olejową.



Jak szukasz bajek podam ci stronke :faja: pozdrawiam
_________________
Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 8