Wysłany: 2012-03-19, 22:50 Strasznie kopci z wydechu!!!
czy przez ta rozwalona odme moze byc tak ze strasznie mi kopci z wydechu?? biały dym? i to strasznie jade sobie np na 5 biegu 120 km/h puszcze gaz i nagle drogi z tylu nie widac trzymam gaz i jest normalnie zaczne zwalniac z nowu bialo od czego to? i to grubo bialo
Silnik: 1.8eLPeGie Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Sie 2011 Posty: 128 Skąd: Bialystok
Wysłany: 2012-03-23, 05:09
lisek1610 wciąż bierze olej? Wiem, że byłby niebieski dym ale sprawdź to, u mnie dodatkowo przy takim mocniejszym dymie strasznie dużo gazu jarał, po prostu nie dawał rady przepalić takiej dawki to też sprawdź, ogranicz dawkę jeśli masz instalacje 1 gen na śrubie i zobacz czy będzie to samo, tylko zaznacz sobie ustawienie wyjściowe, abyś mógł do niego wrócić. Pzdr.
KondziorR ja własnie mam dawke gazu zmniejszoną,a oleju ubywa bo przez ta rozwalona odme mi ucieka kopci z niej i ubywa oleju a dlaczego kopci z wydechu uszczelka chyba nie bo nie bierze wody więc nie wiem co To moze byc a kopci strasznie jak z Ogniska Ci co jada za mna napewno mnei chu... rzucaja ;d
a teraz mam nastepny problem bo czesto mi gasnie i strasznie obroty spadaja na postoju ;/ prawie z eprzy koncu sa i gasnie czasami ;/ nie wiem to moze byc
No własnie za bardzo nie wiem troche olejem podjezdza i strasznie koncowy tłumik jest zarabany olejem ;/ nic odmy nie czyscilem ani wezy a w nich masło jest ;/
szewcio123 kolor taki sam jak wczesniej bez zmian płynu nie ubywa
A tutaj załaczam fotke jak Aparat zapłonowy zarabanmy syfem byl ;/ rurka ta metalowa co idzie do odmy to masakra ;/ przeczyscilem to ale dopiero zobacze za pare dni jak to chodiz czy cos dalo
Silnik: 1.8 GT + gaz Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-03-27, 20:38
No to podejrzewam ze pierścień na którymś tłoku ci poszedł..... nie zgarnia oleju i próbuje przepalać świece w jakim stanie masz? czarne i mokre po wykręceniu? taka moja diagnoza. pzdr
_________________ "SZEWCIO"
Ostatnio zmieniony przez szewcio123 2012-03-27, 20:41, w całości zmieniany 1 raz
No własnie nie wiem jutro posprawdzam wszytsko masakra jest ;/ Typ gadal ze jakis czas temu wymienial glowice niby i uszczelke przez ta rozwalona odme tak by sie narobilo?
Otóz sprawdziłem swiece wszytskie czysciutkie prócz jednej,zajechana syfem ze nie dawal iskry zmieniłem ja i przewód i narazie ejst dobrze kopci jeszcze ale juz nei tak
Jeszcze jedno co zauwazyłem może to wam pomoze ;d Gdy jezdze samochodem do 90km/h to nic sie nie dzieje nawet dymku nie pusci czy psuzcze gaz i jak wcisne nic ale gdy predkosc jest od 100km/h wzwyz wtedy sie dzieje puszcze agz nacisne gaz i wteyd zakopci albo jak jade powyzej 100km/h i puszcze gaz wteyd dym mocny leci i przestaje jak spadnei pozniej 90km/h co to mzoe byc??
Silnik: 1.8 GT + gaz Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-04-17, 17:20
zwalaj głowice puscił ci pierscien i dzieja sie cyrki. rozbierz zabacz i bedziesz wiedzial co i jak. jak płynu nie ubywa i olej ma normalny kolor to cos sie dzieje na tlokach. oleju ci nie ubywa?
Silnik: 1.8 GT + gaz Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-04-18, 20:46
Jak co ci da? wymienisz pierscienie..... no i uszczelke.... droga nie jest. Sprawdz cisnienie jakie masz na tłokach.... u fachowca i bedziesz widział co jest przyczyną spalania tego oleju.
a jaki to koszt tego bedzie? zeby wymienic uszczelke musze jechac do mechanika w golfie3 za uszczelka i wymiane zaplacilem 250zl a pierscienie ile z wymiana?? penwie taniej wyslzo by kupic drugi silnik
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-24, 22:40
No ale jak kupisz drugi to tez nie wiesz co tam sie bd działo. Lepiej zrób swoj, moze nie wyjdzie taniej, ale bd miał pewnosc ze jest zrobione dobrze.
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-05-01, 17:23
kupa strachu ale co z tym kolerem dymu, jeśli niebieski czyli faktycznie olej pali to przy takich objawach najpierw myśl nad uszczelniaczami trzonków zaworowych, jesli znajdziesz mechanika który je zmieni bez zdejmowania głowicy (opisy na kazdym forum) to naprawa w 150-200 sie zamknie, można ryzykowac nawet jakby miało nie pomóc wówczas faktycznie pierscienie ale z praktyki wiadomo że najpierw padaja uszczelniacze a 400 tyś km później pierscienie, mniej więcej, o ile auto nie doznało kiedyś szoku z powodu braku oleju lub chłodzenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum