Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Strasznie kopci z wydechu!!!
Autor Wiadomość
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-03-19, 22:50   Strasznie kopci z wydechu!!!

czy przez ta rozwalona odme moze byc tak ze strasznie mi kopci z wydechu?? biały dym? i to strasznie jade sobie np na 5 biegu 120 km/h puszcze gaz i nagle drogi z tylu nie widac trzymam gaz i jest normalnie zaczne zwalniac z nowu bialo od czego to? i to grubo bialo
 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-03-22, 15:35   

Tak to wyglada czasmai potrafi mocniej;/ co to mzoe byc prosze o pomoc!!!!



Ostatnio zmieniony przez lisek1610 2012-03-22, 15:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Danielos 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 80
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2012-03-22, 18:58   

odma, może i tak...a nie ubywa Ci płynu chłodniczego?
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-03-22, 19:30   

obstawiam na uszkodzoną uszczelke pod głowicą.... sprawdz to jak najszybciej zebyś silnika nie zatarł
_________________
"SZEWCIO"
 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-03-22, 23:26   

ale co mam sprawdzic? płynu wlasnie mi nie ubywa caly zcas jest tyle samo czesto po pare razy w tygodniu sprawdzam ;p
 
 
KondziorR 
Ventofan



Silnik: 1.8eLPeGie
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 128
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2012-03-23, 05:09   

lisek1610 wciąż bierze olej? Wiem, że byłby niebieski dym ale sprawdź to, u mnie dodatkowo przy takim mocniejszym dymie strasznie dużo gazu jarał, po prostu nie dawał rady przepalić takiej dawki to też sprawdź, ogranicz dawkę jeśli masz instalacje 1 gen na śrubie i zobacz czy będzie to samo, tylko zaznacz sobie ustawienie wyjściowe, abyś mógł do niego wrócić. Pzdr.
_________________

 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-03-23, 18:40   

KondziorR ja własnie mam dawke gazu zmniejszoną,a oleju ubywa bo przez ta rozwalona odme mi ucieka kopci z niej i ubywa oleju a dlaczego kopci z wydechu uszczelka chyba nie bo nie bierze wody więc nie wiem co To moze byc a kopci strasznie jak z Ogniska Ci co jada za mna napewno mnei chu... rzucaja ;d
 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-03-26, 13:49   

a teraz mam nastepny problem bo czesto mi gasnie i strasznie obroty spadaja na postoju ;/ prawie z eprzy koncu sa i gasnie czasami ;/ nie wiem to moze byc
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-03-26, 23:10   

typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod glowica...puszcza troch płynu na któryś cylinder.
_________________
"SZEWCIO"
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-03-26, 23:13   

powinieneś wyczuć co czuć w spalinach.....tych białych. Kolor płynu chłodzącego masz taki sam
? jak przed kopceniem?
_________________
"SZEWCIO"
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-03-26, 23:14   

widze rejestracje zdr.... ja tez jestem z drawska.....
_________________
"SZEWCIO"
 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-03-27, 15:10   

No własnie za bardzo nie wiem troche olejem podjezdza i strasznie koncowy tłumik jest zarabany olejem ;/ nic odmy nie czyscilem ani wezy a w nich masło jest ;/

szewcio123 kolor taki sam jak wczesniej bez zmian płynu nie ubywa

i z Drawska nie jestem ;p
 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-03-27, 19:45   

A tutaj załaczam fotke jak Aparat zapłonowy zarabanmy syfem byl ;/ rurka ta metalowa co idzie do odmy to masakra ;/ przeczyscilem to ale dopiero zobacze za pare dni jak to chodiz czy cos dalo


 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-03-27, 20:38   

No to podejrzewam ze pierścień na którymś tłoku ci poszedł..... nie zgarnia oleju i próbuje przepalać świece w jakim stanie masz? czarne i mokre po wykręceniu? taka moja diagnoza. pzdr
_________________
"SZEWCIO"
Ostatnio zmieniony przez szewcio123 2012-03-27, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-03-27, 20:43   

A co do tej mazi to tragedia..... albo pierscien puszcza na którymś tłoku albo uszczelka.
_________________
"SZEWCIO"
 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-03-27, 23:10   

No własnie nie wiem jutro posprawdzam wszytsko masakra jest ;/ Typ gadal ze jakis czas temu wymienial glowice niby i uszczelke przez ta rozwalona odme tak by sie narobilo?
 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-04-02, 07:08   

Otóz sprawdziłem swiece wszytskie czysciutkie prócz jednej,zajechana syfem ze nie dawal iskry zmieniłem ja i przewód i narazie ejst dobrze kopci jeszcze ale juz nei tak ;)
 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-04-04, 19:46   

I co to moze byc uszczelka pod głowica?
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-04-04, 23:00   

JAKI MASZ KOLOR OLEJU??? W SILNIKU?
_________________
"SZEWCIO"
 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-04-05, 11:40   

szewcio123 kolor czarny
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-05, 12:44   

Ja obstawiam pierscien.
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-04-12, 21:45   

Oby nie pierścienie ;d a duzo naprawa pierscieni kosztuje? z wymiana?
 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-04-17, 01:36   

Jeszcze jedno co zauwazyłem może to wam pomoze ;d Gdy jezdze samochodem do 90km/h to nic sie nie dzieje nawet dymku nie pusci czy psuzcze gaz i jak wcisne nic ale gdy predkosc jest od 100km/h wzwyz wtedy sie dzieje puszcze agz nacisne gaz i wteyd zakopci albo jak jade powyzej 100km/h i puszcze gaz wteyd dym mocny leci i przestaje jak spadnei pozniej 90km/h co to mzoe byc??
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-04-17, 17:20   

zwalaj głowice puscił ci pierscien i dzieja sie cyrki. rozbierz zabacz i bedziesz wiedzial co i jak. jak płynu nie ubywa i olej ma normalny kolor to cos sie dzieje na tlokach. oleju ci nie ubywa?
_________________
"SZEWCIO"
 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-04-17, 19:24   

Płynu nie ubywa ;) olej ma normalny kolor a oleju ubywa i to sporo nawet ale tez przez ta rozwalona odme ;d
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-04-17, 20:19   

Sciągaj głowice puki jeszcze silnik chodzi...
_________________
"SZEWCIO"
 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-04-18, 00:16   

a co mi da sciagniecie glowicy? jak scagne glowice bede musial jeszcze uszczelke pewnie wymienic?
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2012-04-18, 20:46   

Jak co ci da? wymienisz pierscienie..... no i uszczelke.... droga nie jest. Sprawdz cisnienie jakie masz na tłokach.... u fachowca i bedziesz widział co jest przyczyną spalania tego oleju.
_________________
"SZEWCIO"
 
 
lisek1610 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Okolice Kołobrzegu
Wysłany: 2012-04-18, 23:12   

a jaki to koszt tego bedzie? zeby wymienic uszczelke musze jechac do mechanika w golfie3 za uszczelka i wymiane zaplacilem 250zl a pierscienie ile z wymiana?? penwie taniej wyslzo by kupic drugi silnik
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-24, 22:40   

No ale jak kupisz drugi to tez nie wiesz co tam sie bd działo. Lepiej zrób swoj, moze nie wyjdzie taniej, ale bd miał pewnosc ze jest zrobione dobrze.
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-05-01, 17:23   

kupa strachu ale co z tym kolerem dymu, jeśli niebieski czyli faktycznie olej pali to przy takich objawach najpierw myśl nad uszczelniaczami trzonków zaworowych, jesli znajdziesz mechanika który je zmieni bez zdejmowania głowicy (opisy na kazdym forum) to naprawa w 150-200 sie zamknie, można ryzykowac nawet jakby miało nie pomóc wówczas faktycznie pierscienie ale z praktyki wiadomo że najpierw padaja uszczelniacze a 400 tyś km później pierscienie, mniej więcej, o ile auto nie doznało kiedyś szoku z powodu braku oleju lub chłodzenia.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 8