Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
1.8 AAM Czyżby padnięty ECU??
Autor Wiadomość
M4teusz 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 AAM
Wiek: 34
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 43
Skąd: Mierzęcice
Wysłany: 2011-12-18, 11:53   1.8 AAM Czyżby padnięty ECU??

Witam !
Panowie pojawił się nowy problem w moim 1.8 AAM.
Od jakiegoś miesiąca w ogóle nie używam LPG(odłączyłem ponieważ cały czas same problemy) ale do rzeczy auto chodzi ok na samej benzynie, problem polega na tym że jak odepne kleme od aku w celu resetu ECU to po zapaleniu auto chodzi równo na ssaniu jakieś 2 sekundy a po tym sie zaczyna... zalewa go benzyną tak że jechać się nie da... jak już pojeżdżę trochę, auto się zagrzeje i jakby dostosuje to zaczyna równo pracować na wszystkie gary i codziennie rano ładnie zapala.
Tylko reset w nim coś chrzani...
Co to może być?? padnięty ECU??
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-12-18, 13:39   

M4teusz napisał/a:
Co to może być?

No właśnie, co to ma być? Po co ciągle restartujesz kompa? Skoro raz odpali, a później chodzi dobrze to zostaw tak jak jest. To jakiś bezsens codziennie rano podnosić maskę i zakładać klemę, a później ją zdejmować... ECU jest dobre, winy szukałbym po stronie LPG.
_________________
Zielony borowik...
 
 
M4teusz 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 AAM
Wiek: 34
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 43
Skąd: Mierzęcice
Wysłany: 2011-12-18, 15:08   

PRZECZYTAJ UWAŻNIE DOPIERO SIE WYPOWIADAJ.
Nie resetuje go jak napisales "codziennie rano", tylko zmieniałem podstawę gumową pod monowtryskiem i odpiąłem akumulator, dlatego widze ze coś jest nie tak. A w pierwszym poście pisałem że "LPG ODŁĄCZYŁEM"...
_________________
W razie potrzeby posiadam kabelki OBDI/OBDII oraz interfejs LPG do Bingo M- Służę pomocą ;)
 
 
grzesiek88 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 48
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2011-12-18, 22:53   

Kolego spróbuj rano odłączyć czujnik temperatury silnika, u mnie w 1.8 abs znajduje sie on w plastikowym króćcu tak mniej więcej po środku silnika zaraz przy pokrywie zaworów, ja tak miałem i jak go odłączyłem problem zniknął odpalał normalnie, oczywiście kupiłem później drugi, chociaż teraz jak jest zimno to rano też na benzynie go trochę przylewa ale to tak na 5 minut do póki sie nie rozgrzeje a jak przerzucę na gaz to od razu przestaje :) w moim przypadku to albo wina ssania za bogata dawka albo wtrysk juz za dobrze nie rozpyla i trochę przylewa ;p
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-12-19, 16:49   

M4teusz napisał/a:
PRZECZYTAJ UWAŻNIE DOPIERO SIE WYPOWIADAJ.
M4teusz napisał/a:
tylko zmieniałem podstawę gumową pod monowtryskiem i odpiąłem akumulator

Nie napisałeś wszystkiego dokładnie, nie było mowy wcześniej o tym, a my tutaj z fusów nie wróżymy, więc z Twojej wypowiedzi wywnioskować można, że robisz to cały czas. Trzeba pisać dokładnie i opisywać problem, bo nikt za Ciebie nie będzie się domyślać o co Ci chodzi.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 8