Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
PROBLEM Z OBOROTAMI ! ! ! CDN...
Autor Wiadomość
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-11-21, 15:57   PROBLEM Z OBOROTAMI ! ! ! CDN...

Witam,

u mnie problem z obrotami przejawia sie w inny sposob, mianowicie na zimnym czy cieplym silniku jak przegazuje zatrzymuja sie na 2000 obrotow (NA CHWILKE i potem spada do nozrmy ponizej 1000) i czasem przy zmianie biegu tez, tzn podczas jazdy. wymieniłem tak jak pisałem kiedyś linke gazu, krokowiec wyczyszczony i nic nie dało??

Ponawiam więc temat prosze o pomoc:)
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-11-21, 17:25   

pierwsza podejrzana to nieszczelna podstawa wtrysku
_________________

 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-11-21, 20:43   

pablomed napisał/a:
nieszczelna podstawa wtrysku


wymieniona ponad miesiąc temu
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-11-22, 21:21   

eros662 napisał/a:
krokowiec wyczyszczony

w jaki sposób go wyczyściłeś ?? takie jak w 2.0 to można a ten z 1.8 to niebardzo rozumiem chyba że z kurzu go przetarłeś :hahaha:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-11-27, 14:52   

Odświeżam. Nadal czekam na pomoc ! !
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-11-27, 19:24   

krokówka wymieniona ??
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-11-28, 11:16   

vezet22 napisał/a:
krokówka wymieniona


Nom bede musiał się chyba tym zająć. A nie wiecie czy pasuje od Golfa III z tym samym silnikiem??
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-11-28, 19:35   

pasi :]
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-01, 16:12   

acpowiedzcie mi jedo. Bo ostatnio wyjmowałm pzrepustnice w celu wyczyszczenia jej i zauważyłem ze ta "pokrywka" co dawkuje ilośc benzyny w pzrepustnicy nie jest w stosunku do niej połozona prostopadle tylko delikatnie jest po skosie, czy to normalne?? no i jak sparwdzic recznie czy krokowiec działą??? Po odpaleniu auta da się go jakos samemu wcisnąc xczy jak>??? chodzi mi o bolec który wystaje?
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-12-01, 20:22   

ni tego bolca od krokowca niewciśniesz palcami chyba że na siłe to go popsujesz, krokowca cięszko tak sprawdzić , zawsze lepiej drugi podstawić, bo nieszczelności oczywiście wyeliminowane masz ??
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-02, 11:53   

vezet22 napisał/a:
nieszczelności oczywiście wyeliminowane masz



nom mysle że tak, chociaz nie wiem juz do konca gdzie ich jeszcze szukac i jak
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-06, 21:19   

NOM WIĘC TAK KOLEDZY. BYŁEM NA VAG-u I OKAZAŁO SIE ŻE MOJA SONDA NIE PRACUJE:( DO WYMIANY EHHH. NO WIĘC ZLOKALIZOWANA USTERKA ZOBACZYMY CZY POMOŻE WYMIANA. NOM I ODRAZU MAM PYTANKO CZY PO ZMIANIE WTYCZKI PASOWAŁA BY SONDA OD VW POLO 1,4 BO MAM TAKOWA ALE NIE WIEM CZY JEJ PARAMETRY GRZEWCZE SA TAKIE SAME. NO I ODRAZU PYTAM CZY ZALECACIE PRZECINANIE KABLI I ICH LUTOWANIE POTEM PRZY WYMIANIE WTYCZEK?
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
bebos 
Ventofan



Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2009-12-06, 22:13   

można przeciąć ale ich nie zlutujesz. najlepiej wziasc jakies końcówki np oczkowe i poucinać oczka i zacisnąć oba kable.
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-07, 09:35   

bebos, a co z tym czy owa sonda pasuje czy jak?? Tzn parametry?
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-07, 11:57   

Nom to juz wiem ze nie pasuje i kabli nie powinno się przecinać gdyz płynie w nich powietrze które chłodzi sonde. Nom to nic tzreba kupic odpowiednią sonde i wtedy odswieże temat czy usterka zniknęła
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-12-07, 20:21   

eros662 napisał/a:
Nom to juz wiem ze nie pasuje i kabli nie powinno się przecinać gdyz płynie w nich powietrze które chłodzi sonde.
:hahaha: większej głupoty chyba w życiu nieprzeczytałem :hahaha:
są do kupienia uniwersalne sondy bez kostki a kable z sądy do kostki ze starej sondy łączysz za pomocą aluminiowych tulejek kture się zaciska ;)
naprawde ta teori o chłodzeniu sądy mnie rozwaliła :hahaha:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-08, 12:42   

vezet22 napisał/a:
większej głupoty chyba w życiu nieprzeczytałem

jak znajde strone gdzie jest to napisane to wtedy sobie skorygujesz teorie
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-12-08, 19:41   

eros662 napisał/a:
jak znajde strone gdzie jest to napisane to wtedy sobie skorygujesz teorie

niemoge się doczekać :D
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-12-08, 21:39   

spoko koledzy, nie chodzi o chłodzenie, chodzi o przewietrzanie. Pomiędzy nitkami kabla sygnałowego powietrze dociera do wnetrza sondy. Sonda jednovoltowa działa dzięki różnicy stężenia tlenu pomiędzy spalinami a wnętrzem sondy, dlatego to powietrze ma tam docierać i dlatego nie lutuje się kabla sygnałowego tylko używa złączek zaciskowych, ktore dodane są (powinny być) do nowej sondy uniwesalnej kupowanej bez wtyczki.
_________________

 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-09, 12:06   

pablomed napisał/a:
nie chodzi o chłodzenie, chodzi o przewietrzanie

nom oto mi właśnie chodziło :oklaski:
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
bebos 
Ventofan



Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2009-12-09, 21:55   

hmm. o tym to nie wiedziałem!!, ale wiem tylko to ze nie lutuje się kabli bo po prostu się nie da :D cyna się nie trzyma i już :D . a co do powietrza miedzy nitkami to co by się stało jeśli bym zlutował przecież powietrze by się dostawało za lutem :D trochę bez sensu :D
Ostatnio zmieniony przez bebos 2009-12-09, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-12-09, 22:35   

głupoty piszecie z tym powietrzem !! !! do sondy dochodzi napięcie i wychodzi sygnał a nie powietrze !! !! bo przez kostke jak miało niby przejśc no i jak by to miał ECU odczytywać ?? kurna chłopaki przestańcie takie głupoty pisać !!
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-12-10, 11:26   

W tym temacie (mniej-więcej od połowy strony) jest poruszane zagadnienie podobnego typu:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic447711.html
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-10, 12:24   

bebos napisał/a:
tylko to ze nie lutuje się kabli bo po prostu się nie da

da sie da. wystraczy troche pasty do lutowania której uzywa się do rurek miedzianych i lut trzyma jak nic.

Nom to koledzy wymiana sondy spowodowała drugie zycie auta. Jest o niebo lepiej. Obroty bardo pięknie się zachowuja. Spadaja kiedy tzreba i w ogóle. Na biegu jałowym nic juz nie szarpie na benzynie wszytsko równo pracuje, ciszej auto chodzi i co najwazniejsze obroty spadły mi o jakies 200 tzn. wczesniej jadąc 100km/h na 5 biegu było parwie 3000 tys a teraz jest 2700:)
Nom niestety jeden mankament jeszcze został tzn na zimnym jeszcze sa wysokie i nie chca odrazu spadac, nie wiem czy sonda jeszcze musi troche popracowac by to wyrównac czy tzreba wymienic jednak jeszcze czujnik cieczy chłodzącej. Co o tym myślicie??:)
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-12-11, 19:17   

eros662, to spróbuj jeszcze resetu sterownika, albo poczeka, powinno po jakimś czasie ustąpić.

vezet22, sorki w tej kwestii nie masz racji. Z sondy wychodzi napięcie a nie dochodzi (dochdzi owszem zastępcze z ECU 0,45v zanim sonda zacznie działać przed rozgrzaniem). A wychodzi bo jest wytwarzane w sondzie takj jak napisałem - z powodu różnic stężenia tlenu w sondzie i w spalinach.
Powietrze dociera do niej w minmalnych ilościach między druckami w kablu ale to wystarcza. Jeśli zalutujesz, a lut wejdzie między druciki które na około są już zaizolowane to robi się hermetycznie i taka sonda po jakimś czasie zacznie fałszować. A jeśli nie zacznie - to znaczy że zostały jakieś (na szczęście ) nieszczelności.
Ostatnio zmieniony przez pablomed 2009-12-11, 19:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-12-12, 11:44   

pablomed napisał/a:
eros662, to spróbuj jeszcze resetu sterownika,

masz na mysli odłączenie aku tak??pablomed,
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
maras8448 
Ventofan
NoTuninG


Silnik: 1,8 ABS
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2010-01-02, 21:47   

Chciałbym do tematu dodać jeszcze coś od siebie. Ja również miałem problem z obrotami i wieszaniem się ich na zimnym silniku w granicy 2000ob/min. Usterka? Ściągnięty wężyk podciśnienia. Znajduje się on w dość mało dostępnym miejscu, przy tylnej części podstawy wtrysku. Problem jest nie do zobaczenia ale do usłyszenia, bo słychać syczenie zza wtrysku. Czasami trudno to usłyszeć jeśli paski głośno nam chodzą, warto więc czasami też i nastawić ucha...
_________________
VentootneV
 
 
krzys9262 
Ventofan
vento mój drugi dom



Silnik: 2.0 2E 116km
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 141
Skąd: Mrozy
Wysłany: 2010-01-02, 22:54   

ja mam pytanie co do tych wezyków u mnie był jeden z nich zerwany ze staroisci chyba spruchniał i tez zauwazyłem to przypadkowo. tylko nie pokoi mnie to ze z tej czesci przewodu co podłaczony jest do ,,czegos,, co łaczy sie z pompka paliwa(silnik 2.0 2E) kapało mi paliwo na kolektor wydechowy... czy powinno byc tam paliwo??
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-02, 23:05   

kolegokrzys9262, sprecyzuj bardziej co to za wężyk lub daj foto.
ale oprucz przewodów paliwowych to w innych wężykach niepowinno być paliwa i zapewne niema ;)
przewody paliwowe łączą się z listwą po prawej stronie od rozrządu i nieidą nad kolektorem wydechowym :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
krzys9262 
Ventofan
vento mój drugi dom



Silnik: 2.0 2E 116km
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 141
Skąd: Mrozy
Wysłany: 2010-01-03, 00:14   

dokładnie nad to moze i nie, mi akurat paliwo kapało na ta rure co prowadzi ciepłe powietrze do filtra powietrza... dodam fotki to opisze dokładnie co i jak.Próbowałem teraz robic fotki ale jest juz za ciemno:) zrobie w dzien i wrzuce... :papa:
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-03, 01:54   

krzys9262 napisał/a:
mi akurat paliwo kapało na ta rure co prowadzi ciepłe powietrze do filtra powietrza

to by się zgadzało bo po tej stronie idą przewody paliwowe, sprawć je koniecznie
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
krzys9262 
Ventofan
vento mój drugi dom



Silnik: 2.0 2E 116km
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 141
Skąd: Mrozy
Wysłany: 2010-01-03, 15:18   

mam foto...takie troche marne ale troche łatwiej jest wytłumaczyc... zrobiłem to tak bo nie miałem mozliwosci zrobienia zdjecia od spodu...a nie chciało mi sie sciagac rury filtra powietrza... http://www.fotosik.pl/pok...ce8f8e67eb.html
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-03, 16:05   

więc te węrzyki to są podciśnienia kture steruja regulatorem ciśnienia paliwa, klapką w obudowie filtra powietrza ciepłe-zimne i zaworem odpowietrzenia zbiornika paliwa ktury zaznaczyłeś w niebieskie kółko :faja:
ale żeby z niego ciekło paliwo ?? mało prawdopodobne, napewno to było paliwo ??
przeciesz to są podciśnienia i jak by tam coś było to by silnik to zassał ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
krzys9262 
Ventofan
vento mój drugi dom



Silnik: 2.0 2E 116km
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 141
Skąd: Mrozy
Wysłany: 2010-01-03, 20:53   

paliwo na 100%
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-03, 20:56   

pomyśl tylko krzys9262, skoro to są przewody podciśnieniowe i jeżeli było by w nich paliwo to silnik by je zassał, niema moim skromnym zdaniem takiej możliwości :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 13