są, owszem..
autko chodzi głośniej, więcej pali, emisja spalin większa, strumiennica po jakimś czasie sie wypala...
a co zrobić z sondą? zrobić otwór w kacie, lub w strumiennicy i wspawać. Po prostu.. Ew. w rurce tuż przy samej strumiennicy bądź kata.
Ale nie polecam strumiennicy. Co kat, to kat. A skoro rozsypał się, to możliwe, że zapchal szczątkami tłumiki...
A jeśli katalizator, to nie metaliczny (z wkładem metalowym), tylko porcelana. Będą C w sklepie czy w necie pisać, że ten lepszy, bo niby metalowy, że odporniejszy na uderzenia, czy wstrząsy, ale guzik prawda. szybciek się wypala i zapycha. I nie wytrzymuje dłużej niż 3-4 lata... Porcelana i tylko porcelana. Ta firma AWG... taka sobie. Bosal może i droższy, ale porzxądniejszy. Mówię Ci to od serca, bo pracowałem w tej branży, to coś wiem. To są typowo montażowe, więc trza je wspawywać.
A jeśli już na prawdę się nastawiasz na strumiennicę, to nie strumiennica, a najwyżej wysyp szczątki kata i zostaw samą puszkę, orginalną. Chyba najlepsze rozwiązanie, ale już będzie głośniejszy , może więcej palić, no i spaliny...
Strumiennica to lipa, straszna lipa...
Silnik: 2.0 115 KM Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 132 Skąd: Reszel (Warmia)
Wysłany: 2008-05-09, 20:52
W sumie to najbardziej nastawiam się na ten tłumik przelotowy.
Bo katalizator to jednak poważniejszy wydatek .
No a strumienicę sobie w takim razie odpuszczę...
Prawdopodobnie resztki katalizatora nie zapchały tłumika... a przynajmniej mam taką nadzieję .
No i te spaliny.... ale to już muszę na analizatorze sprawdzić .
Prawdopodobnie resztki katalizatora nie zapchały tłumika
A skąd wiesz? przecież musiały gdzieś się wydostać, a same sie nei ulotniły, nie wyparowały...
Na pierwszy rzut oka może sie wydaważ, ze wszystko będzie ok, ale z biegiem czasu licz się z tym, że auto straci na mocy, będzie się dusić itd. także przyszykuj się jeszcze na wymianę końcowego tłumika. Bo jak słychać, ze coś brzęczy, to trza od razu działać, póki całkowicie wkłąd się nie opróżnił.
fakt, że kat do wydatek, ale pomyśl, jak wymienisz na strumiennicę, czy ten tłumik przelotowy, to i tak za pare lat go szlag trafi, może 3, może 4... a kat na wiele, wiele dłużej wytrzyma. Mi jakoś 16 lat służy - od nowości. To się nazywa dopiero katalizator, hehe
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-06-30, 22:28
mamy na szrotach te oslony ja mam oryginalna kumplowi na wentce dziewczyna polama gdy przejechala jego Ventka po wiosce
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-06-30, 22:29
Zaczynam poszukiwania. Najbardziej chciałbym żeby ktoś mi zrobił na wymiar, bo ta od diesla ma dziurę na miskę olejową a w benzyniaku to po co to komu...
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-06-30, 22:30
poczta nieprzyszla?
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-06-30, 22:43
mialem na uwadze jezeli ci znajde te pokrywe u nas to i wysle ci poczta to dojdzie?
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-06-30, 23:03
jutro zaskocze do jednego szrotu ktory mam po drodze do domu i zapytam co maja dobrego. od Golfa III podchodzi?
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-06-30, 23:07
myslalem ze zadnej roznicy nie ma
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-07-01, 21:09
bylem dzisiai u nich to widzialem ze golf byl bity w tyl ale juz bylo zapozno i niebylo zadnej osoby... trzeba jakos bedzie ich tam zlapac i sie dowiedziec czy to cos oddzielnie psrzedaja a tam pozniej juz zalatwimy
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-07-03, 11:13
Sir_Kamil napisał/a:
Największa jest taka, że w benzynce jest wycięta dziura na miskę olejową
chyba raczej odwrotnie, w dieslu jest wycięta dziura na miskę olejową, poza tym ta od dieslajest ciut mniejsza, patrzyłem o Maksika, który ma ew benzyniaku taka zamontowana i nie zakrywa wszystkiego, są od przodu "dziury".
Silnik: 2.0 115 KM Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 132 Skąd: Reszel (Warmia)
Wysłany: 2008-07-03, 14:12
spyro napisał/a:
Sir_Kamil napisał/a:
Największa jest taka, że w benzynce jest wycięta dziura na miskę olejową
chyba raczej odwrotnie, w dieslu jest wycięta dziura na miskę olejową, poza tym ta od dieslajest ciut mniejsza, patrzyłem o Maksika, który ma ew benzyniaku taka zamontowana i nie zakrywa wszystkiego, są od przodu "dziury".
Mea culpa, faktycznie jest na odwrót .
No tak, ja mam osłonę dedykowaną do Golfa III/Vento 1.8, ale problemów z montażem nie było .
Wiecie co, sama osłona, moim zdaniem, jeszcze nie wystarczy. tak przeglądałem neta, i wygłówkowałem, że do tego interesu potrzebne jeszcze są takie dwa jakby noski, czyli lewa i prawa strona, co się przykręca na spód spojlera takie trójkąty, jakby, a później razem z osłoną silnika tworzą wspólnie jednolitą osłonę całej komory http://allegro.pl/item388...w_golf_iii.html
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-07-17, 21:16
no dlatego ja bym chciał wyrwac osłonę która by cały silnik od spodu zakryła, bez kombinacji z jakimiś listkami itp. Trzeba by spróbować tą do silników benzynowych 16V
Nikt nie wrzucił fotek, jak to wygląda, Sir_Kamil zrobił, lecz takie troszkę niewyraźne, dokładnie nie widać. No, ale sama osłona, nawet ta, a szczególnie ta, co na allegro sprzedają, jakby nówki, z ABSu, to nie zakryje całego silnika. ja też taką bym chciał wyrwać i nie ja sam jeden nawet...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum