witam wszystkich mam problem z moim Ventkiem
A mianowicie gasnie mi w czasie jazdy to znaczy gdy wyzuce na luz to obroty spadaja mi najpierw do normalnego stanu(tak kolo (800-900 otrotów)a potem gasnie
i po odpaleniu mam wrazenie jak by sie dusil niemoze wejsc na obroty musze go przegazowac bo inaczej niemoge ruszyc co nacisne na gaz nawet delikatnie to dusi sie co o moze byc pomozcie jesli mozecie
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 12 Skąd: radom
Wysłany: 2008-01-22, 00:27
siemka ja mialem podobnie jak mi odpalil po chwili to smierdzialo jakbym na ropie jezdzil dolalem boryga wymienilem [wczesniej] cewke ,teraz palec kopolke przewody swiece. kumpel zdjol przewod paliwowy zasilajacy przy gazniku ja zakrecilem a z przewodu kapnela benzyna. pompa dawala za male cisnienie nieraz stawala .zamontowalem nowa i smiga. tez mam 1.8 66kw 92 rok. z przewodu powinno tak smigac paliwo ze reka tego nie zatrzymasz.pozdro
Może to Jetta jest nie Vento..i ma gaźnik ..
macko208 a sprawdzałeś czy to wina jest braku iskry czy może pompa albo wtryski..jak Ci zgaśnie zdejmij kabel(ten co idzie z cewki do kopułki) zmasuj i zobaczy czy jest iskra..nie sprawdzaj kablem ze świecy tylko tym właśnie z cewki, bo jak nie ma iskry to może być multum problemów ja takowy kiedyś miałem..może Ci coś podpowiem..
chlopaki pojechalem swoim ventkiem do elektromechanika i wyszlo w koncu ze mam walniety czujnik tem na kompoterze wyszlo mu ze do sterownika daje ciagle 130 stopni i d;latego glupial teraz pali jak narazie a czujnik kosztuje smieszne pieniadze ja dalem 20 zl
[ Dodano: 2008-01-27, 22:07 ]
a ten smrub benzyny w aucie to byl od tego ze niemialem filtra weglowego do odpowietrzania zbiornika i te przewody ida og filtra z nichatak smierdzialo kupilem ten filter i zalozylem i odrazu przestalo pachnies bezyna w aucie
[ Dodano: 2008-01-27, 22:11 ]
ale wiecie co chlopaki odwiedzilem joz 2 mechanikow pseldo elektromechanikow i dopiero ten teraz wyznal sie co tak naprawde dolego mojej malenkiej bryczce
mam tylko nadzieje ze teraz joz bedzie wszystko ok
koledzy pamietajcie lepiej odrazu jechac do jakiegos dobrego mechanika zaplacic wiecej niz oszczedzac bo po podsumowaniu wiecej wydacie oszczedzajac ja joz to wiem
WIELKIE DZIEKI ZA WSZELKA POMOC
TO NASZE FORUM BO CHYBA MOGE TAK POWIEDZIEC TO SWIETNA SPRAWA
czesc...
tak sie podpinam pod temat.... chce wymienic uszczelke pod kolektorem ssacym i ta gumowa poduszke pod monowtryskiem.... Czy sa mo0ze w tym celu jakie specjalne zalecenia czy nie trzeba niczego sie obawiac..??
pozdrawiam...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum