CO do puków i stuków sprawdź półoś prawą czy o podłużnicę nie trze, ja tak właśnie miałem przy maks skręconym gwincie, no i fajnie by było jakbyś dodał kilka fotek jak to wygląda z różnych ujęć
Się sprawdzi się, będziemy kombinować z tymi kątami bo teraz jest nieładnie. Podkręci się gwint wyżej i zobaczymy
Niżej jakieś foteczkyyy! Wszystko praktycznie podwórkowe i telefonem.. :/ Ale dowodu brak i ciągły problem z kątami zmusza do postoju
Są trochę nie po kolei...no i Garbus spotkany mi się wkleił ale cóż
Jak widać na niektórych jest z negatem z przodu i felga fajnie chowa się w nadkole, a na niektórych już w pozytywie, aczkolwiek nie widać za bardzo bo nie uchwyciłem tego na prostych kołach
Przednie ranty już zagięte, bo rolowane toto nie było.
Dołożone klipsy z tyłu na tłoczysku bo za miękko.. Ale i tak z załadowanym na Nysę przytarło i przysmażyło z lekka lakier na nadkolach....
Pompy z ABSem nie wsadzałem, została ori z CLa bo stwierdziłem, że nie ma sensu i leży w garażu
Ostatnio zmieniony przez cycu 2015-07-31, 00:25, w całości zmieniany 1 raz
Nie zahaczy bo na tak skręconym jest beton a nadkola są już ogarnięte więc najwyżej w zakręcie się opona ślizga po nadkolu
Odebrałem dowód. Obecnie Vento jest na 15" zimówkach kolegi z Golfa IV żeby zaliczyć przegląd Muszę zamówić jakieś podkładki camber na tył! Ale te takie plastikowe do wycinania to dają -1,5stopnia więc to jest mało... Wtedy na podstawie tylnego negatywu będziemy próbować ustawić przód żeby ładnie to wszystko wyglądało z Corvettami <3
Silnik: 1.6 AEE Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 446 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-04, 18:02
Weź no porób zwykłe zdjęcia. Nie pseudoartystyczne, nie z kilometra, nie pod dziwnym kątem, nie w cieniu drzewa.... kompletnie nic na nich nie widać
9,5 na przodzie robi robotę
Mack, haha taki już ze mnie pseudoartysta Nie no spoko spoko, teraz trzeba zamówić te cambery, będą negatywy, będą foteczky
Fajnie byłoby naciągnąć na to inną gumę, chociaż 205/40...
wojtas83, widziałem, widziałem. Tylko kurde nie chcę zamówić i się okaże, że będzie do d*py... Fajnie byłoby zobaczyć jak wygląda na aucie w praktyce, z zastosowaniem jednego i drugiego, bo tak to ciężko określić jak to wyjdzie.
Vento doczekało się negatywów! Ogarnięta nareszcie geometria!
Fotki jakieś zapodam niedługo jak wrzucę na kompa
Aaaale znowu występuje problem wibracji/stukania przy jeździe na biegu raczej, przy przyspieszaniu najbardziej... :/ Półoś trzaska o coś? Jak się pozbyć takiego problemu? Bo jazda z tym jest co najmniej wkurzająca no i ten ciągły stres czy zaraz coś nie odpadnie
Przypomniało mi się, że delikatne stuki występowały jeszcze na Keskinach ale przy skręcaniu bardziej agresywnym w prawo... Przegub jakiś? Zewnętrzne nówki.. :/ Bez negatywów na tym kole co teraz, takich wibracji nie dostawał...
Silnik: 1,9D-TDI
Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 135 Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-09-11, 12:10
Najprawdopodobniej przeguby Jak mówisz że zew. nowe to wew. na 99%.
Co do haczenia półosi o podłużnice, w swoim 1Y przy 3.5cm od wahacza mam jeszcze z 2cm luzu, lecz kumpel z AFN'em mówił że przy ~4-5cm już zaczyna mu haczyć.
Bardziej z lewej strony mi się wydaje.. prawe lusterko bardziej drży.. znajomy mówi, że ma to samo u siebie i że to przez zbyt długie półosie przy negatywie.. on tak jeździ jak narazie.
Dzięki za pomoc, w takim razie ogarnę przgub i zobaczymy
Dawno nic nie pisałem a problem stukania wibrowania i trzaskania rozwiązany! Wpadły półośki z VRa, które są krótsze od tych z mojego td i jest spokój
Wpadła blacha kwadratowa na tył jak widać... nie żeby ktoś się czepiał, podoba mi się po prostu
Zmieniłem miejsce zamieszkania i VW zostało w garażu więc malo kiedy mam okazję się nim wgl przejechać a co dopiero coś pezy nim zrobić... przyszedł chyba czas żeby zacząć coś porobić przy silniku bo cieknie coraz mocniej spod niego
Poza tym dalej dręczy mnie temat przedniego prawego koła, które wystaje bardziej niz lewe! Mam nadzieję że to przez różne błotniki (lewy to jakis zamiennik) a nie przez to, że zawias jakiś nie halo...
Jakieśdwie foteczki do odświeżenia
Dawno nic nie pisałem a problem stukania wibrowania i trzaskania rozwiązany! Wpadły półośki z VRa, które są krótsze od tych z mojego td i jest spokój
Wpadła blacha kwadratowa na tył jak widać... nie żeby ktoś się czepiał, podoba mi się po prostu
Zmieniłem miejsce zamieszkania i VW zostało w garażu więc malo kiedy mam okazję się nim wgl przejechać a co dopiero coś pezy nim zrobić... przyszedł chyba czas żeby zacząć coś porobić przy silniku bo cieknie coraz mocniej spod niego
Poza tym dalej dręczy mnie temat przedniego prawego koła, które wystaje bardziej niz lewe! Mam nadzieję że to przez różne błotniki (lewy to jakis zamiennik) a nie przez to, że zawias jakiś nie halo...
Jakieśdwie foteczki do odświeżenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum