dziś kilka godzinek na warsztacie i komora w gruncie
heble wszystko wypiaskowane i w gruncie w poniedzialek je pomaluje i wrzucę focie jaki kolor wleciał na zaciski :3 a zapewniam ze będzie ogień bo szef jak sie zapytał jak chce pomalować zaciski to za głowe sie złapał XD hahah
( na zdjeciu tylko kawałek bo reszta była na drugim stojaku)
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
hehe mała zapowiedź koloru na wszystkie bajery typu dolot, zaciski i inne jaja
kolorek wyjęty z palety ŁADY, tak wiem brzmi to śmiesznie ale idealnie sie wpasował pod marrakesh
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
majkel00230, tak, to jest złoty vwjanekvento, no wlasnie do marrakeshu czy ogólnie do takich brązów, złoty kolor najlepiej pasuje i nie ma lepszego tak o z kubeczka, świeżo co zrobionego to nie ten sam efekt co jak juz będzie pomalowane i wyschnięte ale jak pisałem to mała zapowiedź
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
nie mozna edytować i musi być ciagle post pod postem
tak wyszły zaciski na zdj. tylko jeden ale oby dwa sa takie same wiec wiadomo XD
tu jakoś z tostera ale cały przód juz pomalowany
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
majkel00230, akryl + klar platinum a jako grunt epomix na spokojnie wytrzyma te 200 stopni a ventyl i tak będzie tylko na weekendy sie przejechać i schować więc na spokojnie może być tom cio, to jest zacisk z Vrki na 288mm
a tak to wyszło w świetle dziennym bez flesza XD choć jakość kromki chleba XD
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Hmm, zawsze myślałem, że gti ma zaciski z tłoczkiem 57mm nie 54. Ale skoro takie są to takie muszą być, fajnie wyszły te zaciski teraz będziesz musiał nie hamować żeby nie ubrudzić
majkel00230, ileś tam postów wcześniej wrzuciłem fotke calibre vintage :3
kowal323, tak, to ma być auto typowo na zloty i raz na weekend wyjechać przepalić fure i zrobić fejm na mieście hehehehe
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Heavy, już od dawna śledzę ten temat i po prostu brak słów aż mi sie łezka o oku kręci jak patrze co działasz przy autku też na początku kariery z vento miałem taki plan żeby rozbebeszyć do ostatniej śruby i od podstaw składać itp. no ale cóż życie chciało inaczej .... nie mogę się doczekać efektu końcowego kolorek zacisków powala do tego jakaś tarcza nacinana np: ATE Power Disc i będzie elegancko
XD dawno mnie tu nie było i odswieżam kotleta
po pierwsze to dzięki wielkie za zyczenia
a po drugie to malutki przedsmak tego co będzie ale tylko malutki co by następnymi aktualami zaskakiwać i żeby nie było ze zaczałem i nie skończyłem ventyl zmienił miejsce swojej stagnacji i teraz mu i mi przyjemniej robić to całkowicie u siebie na zlot juz na bank się wyrobię więc się zobaczymy
PozdraVWiam
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
ja też trochę odświeżę ;p co do zdjęcia części komory pomalowanej to mogłeś lepiej ogarnąć spaw na kielichu ;P tak żeby nie było widać łączeń w ogóle ;>
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Majkel, no wlasnie dziś patrzac na komore dostałem mdłości XD całą zapryskałem sonic'iem zdzieram gumy i komora ma być jak nówka, i przy okazji znalazłęm w niej pare nalotów rudzielca wiec piaskuje gdzie trzeba
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
nooo i git sprawdź dokładnie łączenia kielichów i okolice otworów na czujnik abs i przewód hamulcowy,
ps. ja ten stary kit fabryczny z miejsc łączenia cały wyje****
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Dobrze, że działasz w temacie Na który zlot zdążysz, klubowy? I pytanko: czym wy zdzieracie tą ori masę uszczelniającą? To cholerstwo jest takie mocne, że nie wiem czym to ściągnąć bez ruszania blachy. I pokaż fotki jak teraz wygląda, coś się zmieniło fest?
tom cio, ja próbowałem wieloma rzeczami ;P ale najlepsze jak dla mnie jest po prostu dłuto do drewna wiem że to brzmi drastycznie ale w odpowiednich rękach i z pokładem cierpliwości idzie to sprawnie i szybko,.
papierami itp, szlifierkami od razu odradzam
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum