Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-06-24, 23:13
gadaliśmy już o tym wielokrotnie na forum, że blachy jak sę tylko da to lepiej szukać używek... Choć coraz trudniej o ładną używkę. Poprostu nowe zamienniki w postaci blach nie są tak dobre jakościowo jak oryginały i tyle... Zresztą popatrz nawet na grubość blachy nowych i oryginałów używek.
Poprostu nowe zamienniki w postaci blach nie są tak dobre jakościowo jak oryginały i tyle...
To chyba specjalnie przyjadę do Ciebie i pokażę Ci stare i nowe błotniki. Różnią się tylko tym że na starym jest lakier i kupa rdzy. Po za tym kupując używkę to nie wiesz czy pod warstwą lakieru nie ma czasem jakiś ognisk rdzy i czy to już nie jest jakiś zamiennik. Tak czy siak, trzeba te elementy malować, więc ja wolałem kupić nówkę i mieć ocynk za 60 zł niż patrzeć po szrotach za "oryginałem" i łasić się o 10 zł mniej.
_________________ Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło
Wiek: 44 Dołączył: 16 Mar 2006 Posty: 45 Skąd: RZESZÓW
Wysłany: 2007-06-25, 09:18
noi tu są właśnie kwestie sporne czy orginał czy zamiennik a poczym poznać orginał po ściągnięciu go z auta??chyba w przypadku pomalowania z grubości blachyby raczej sie niedowiemy.W moim rejonie cięzko o szoty z zachodnimi częsciami jeśli coś jest to za szt. wołają 150zł patrząc na to że robie jeszcze maske i klape błotniki itp koszty rosną(blacharze niestety kosztują troche)
Silnik: 2e Pomógł: 25 razy Wiek: 45 Dołączył: 15 Maj 2006 Posty: 924 Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-06-25, 14:17
Te cotheority, proponuje są na prawdę dobre i to ocynk wiec tego rudy nie ruszy
Moja jetta ma 12 lat gwarancji na blachy bo ma ocynk
mam już parę odprysków na masce i byłem z tym w serwisie
Powiedzieli ze to nic nie szkodzi na blachy rudy nie podejdzie
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-06-25, 21:28
Moja ventka miała 10 lat gwary na blache i co z tego jak ja nie serwisowałem fury w ASO... Ale poprzedni właściciel to robił do końca i ja nawet po pierwszym bum chciałem zrobić w ASO remoncik, ale wted brali koło 600 od elementu plus części, więc olałem gwarancję i poszedłem gdzie tanio
Silnik: 2e Pomógł: 25 razy Wiek: 45 Dołączył: 15 Maj 2006 Posty: 924 Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-06-25, 22:05
Ja mam takie ubezpieczenie ze jak zaliczę dzwon i to nawet jak będę pijany to jadę do serwisu place 300euro i musze mieć zrobione albo zwrot wartości auta i gwarancji nie tracę
Silnik: AAZ Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 410 Skąd: Włocławek/Pruszków
Wysłany: 2007-06-25, 23:32
theority, poważnie porządne są te błotniczki ? zakładałeś je u siebie ? jak jest ze spasowaniem do budy, bo mi tu blacharz brzęczy, że tylko używany oryginał bo zamienniki trudno spasować. jeśli by to było warte świeczuszki, to poproszę Cię o jakiś kontakt do tego sprzedawcy. dzięki, pozdrówka
Silnik: 1.6 ABU Pomógł: 18 razy Wiek: 51 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 1027 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2007-07-05, 20:37
Widziałem te błotniki po 60zł u blacharza zamontowane do golfa. Musieli nałożyć kilogramy szpachli żeby wyoblenie pasowało do drzwi. Ogólnie opinia moich znajomych mechaników na temat tych "ocynków" jest negatywna. Zdarza się też że są za krótkie albo za długie. Oryginał w ASO kosztuje 500zł. Ja przerabiałem ten temat w marcu. W końcu dostałem używki w idealnym stanie na szrocie w Brodnicy ( Kujawsko-Pomorskie). Sprowadzają tam cześci z Włoch. Mają maski, drzwi, błotniki,zderzaki, silniki i masę innych rzeczy. Wybór błotników do vw III jest tak duzy,że nawet dobrałem kolor.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum