No skoro słychać popychacze to temat czujników można całkowicie zakończyć. Ja bym jeszcze raz wymienił pompę a jak nie pomoże to zwalać głowicę bo już nic innego mi do głowy nie przychodzi.
Zgadzam sie z Toba. A co powiecie na to zeby wykrecic czujnik w glowicy wyciagnac bagnet i w miejsce czujnika dmuchnac powiertrzem sprezonym? jezeli bedzie okey to powinno byc czuc powietrze jak sie wdobywa przez bagnet. A jak nie to zostaje zwalic glowice bo pompe wykluczam na 99%
Szczerze to juz mi sie pomysly koncza. Jeszcze sie z takim czyms nie spotkalem. A jak bedzie jakis kanał zatkany i jak tam dmuchne to nie zatka innych kanałów. Boje sie zeby jakis kanałow smarujacych wal korbowy nie satkało bo wtedy to juz calkiem cacy bedzie:P
Nie miska jest prosta, przy zakladaniu pompy dokladnie ja umylem takze smok czysty, miska tez wymyta i zalane to nowym olejem. Po niedzieli zwalam głowice bo innego wyjscia juz nie widze ;(
Dziś byłem u pewnego majstra i zaczął się temat ciśnienia oleju, więc zapytałem o twój przypadek, bez zastanowienia stwierdził że pompa oleju do wymiany, ponoć te silniki tak mają że jest taki jakby punkt pomiaru ciśnienia przy 2000 obrotów i jak nie ma 1,8 bara bodajże to wywala właśnie taki błąd jak u ciebie dokładnie. Więc ja na twoim miejscu wymieniłbym jeszcze raz tą pompę bo dużo mniej roboty niż przy głowicy.
tom cio, Dzieki ze o mnie pomyślałeś Tak chyba zrobie tylko teraz trzeba pewna pompe znaleźć. Tylko takie moje zastanowiene czy pompa która działała prawidłowo w poprzednim AAZ-cie i ktora lezala na polce w garazu pol roku mogla sie sama z siebie zepsuc?
Ostatnio zmieniony przez Pele_55 2013-10-04, 23:23, w całości zmieniany 1 raz
hotdriver To było tak: kupilem cale auto na czesci bo bylo tansze niz sam silnik(moj sie posypał). Wracalem nim do domu i w polowie drogi zapalila sie wlasnie ta kontrolka i tak sobie migała. Potem wywalilo mi uszczelke pod głowica wiec to zrobilem. Ale kontrolka nadal migała i miga do dzis
Ostatnio zmieniony przez Pele_55 2013-10-05, 09:03, w całości zmieniany 1 raz
Tak na chlopski rozum stawialbym na przykryty kanal przez uszczelke glowicy lub cos zatkalo przy wymianie moze to nawet byc pozostalosc po starej uszczelce jezeli ja wydmuchalo, niestety glowica do zwalenia. A czy mocno kopci?
Nie kopci nic. Głowica wczoraj byla zdjeta, przedmuchana i bylo okey wszystko z nia. Mierzyłem cisnienie na głowicy i na wolnych obrotach na zimnym silniku 2 atmosfery ale im cieplejszy silnik tym cisnienie mniejsze az spadło do zera. W poniedziałek nowa pompa. Juz czeka w garazu
Ostatnio zmieniony przez Pele_55 2013-10-05, 14:50, w całości zmieniany 1 raz
Pompa wymieniona, i co i du... Nie mam juz sily do tego samochodu. Nowa pompa a olej dalej sie zapala jak sie tylko silnik rozgrzeje. Tyle kasy w to wpakowalem juz i nic:(
O kur... i co wymieniles i dalej cisnienie nie dochodzi do czujnika glowicy? Mowie ci jezeli niby nie ma cisnienia to odkrec czujnik i zobacz czy wali olej a jak nie to trzeba by bylo sciagnac z kas przekroj glowicy i bloku silnika i zobaczyc jak kanal do czujnika idzie i ktoredy moze w tym jest przyczyna ze cos tkwi :-/
Głowice sciagalem i przedmuchalem, bylo ok, dmuchalem nawet w silnik i tez ok. Sprawdzalem czy leci olej na zapalonym silniku, wali jak cholera tam. Podmienialem czujnik z innego AAZ na 100 % pewny i dalej nic. Rece mi opadły. Jak ktos moze niech wezmie foto glowicy nawet z neta i niech zaznaczy gdzie sa kanały olejowe.(chodzi mi o te kanaly co łacza sie z blokiem)
Szkoda ze jak miales sciagnieta glowice nie zalozyles innej albo tej nie dales na srawdzenie moze ma gdzies mikro pekniecie po przegrzaniu i na cieplym traci szczelnosc wlasnie w tym kanale
Wiesz głowicy innej nie mam jak zalozyc bo nie mam w zapasie a nie chce kupowac bo to jednak tez kosztuje a tylko pcham kase w ten silnik. najwyzej sciagne ta i dam do sprawdzenia bo juz brak pomyslow
Ostatnio zmieniony przez Pele_55 2013-10-07, 15:19, w całości zmieniany 1 raz
Chyba mysle ze to najrozsadniejsze dac ja do sprawdzenia bo co moze byc innego na zimnym ok a na cieplym kicha? Pompa wymieniona czujnik srawny co moze byc jeszcze tylko glowica zostaje, a w razie czego pompe mozesz jeszcze zwrocic bo bez kitu koszty juz ladne poniosles ja naszczescie po wymianie silnika narazie wladowalem 2700 i tylko nieszczesna elektryka zostala tzn uporzadkowanie kabli:-C
Nie wiem czy mi przyjma pompe ale zapytac mozna. Koszty i tak sa mniejsze bo robie to sam a nie warsztat. narazie bd jezdzil bo teraz potrzebuje auta ale jak znajde chwile to rozbieram. A sprawa panewek, co myslicie o tym? bo kusi mnie je wyjac i zobaczyc ale z tego co pamietam to mialy dobra kompozycje
Jak spuszczales olej na srubie miski byly opilki metalu? Bo sruba jest namagnesowana. Noi drugie pytanie czy slychac panewki? Bo jezeli nie to i nie to to nie masz sie co o nie martwic.
Dokladnie tak, bo tak samo je slychac jak masz juz stary olej i nie ma wlasciwosci albo jak silnik jest zimny zaraz po uruchomieniu. A jaki olej lejesz polsyntetyk?
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2013-10-08, 09:00, w całości zmieniany 1 raz
Troche to odkopie:) Głowica poszłą do remontu(prowadnice zaworow, uszczelniacze, szczelnosc zaworów i oczywiscie planowanie), została sprawdzona i wszystko z nia ok. Nastepnie silniczek dostal nowe panewki i pierscienie, nowy olej i filtr oleju i problem z cisnieniem oleju w glowicy nadal nie ustapil. Po rozgrzaniu silnika do okolo 70 stopni cisnienie spada do zera i zaczyna migac kontrolka cisnienia oleju. Tak jak pisalem we wczesniejszych postach jest tez nowa pompa oleju. Ma ktos jeszcze jakies pomysly bo mi sie juz skonczyly. Pozdrawiam
sprawdzales napewno manometrem cisnienie czy tylko sugerujesz sie kontrolka? a jeszcze jedno jak wyglada odma, moze ona zapchana, oraz moze filtr oleju malo wydajny, napewno posiadasz turbine jak wyglada jej kanal smarowania moze peknieta rurka lub nieszczelnosc? jak nie ma niby cisnienia slychac mocno zawory?
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-02-21, 13:08, w całości zmieniany 2 razy
Cisnienie sprawdzane manometrem specialnie do tego przystosowanym, odma jest drozna, turbina jest okey bo na poprzednim silniku nic takiego nie mialo miejsca, rurka smarujaca turbine tez jest szczelna, filtr tez dedykowany do tego silnika, slychac troche popychacze zaworow. Co do głowicy jest okey nie jest peknieta ani nic w tym stylu, caly układ jest raczej szczelny bo nawet najmniejsego wycieku nie ma.
pompa olejową masz napędzaną łańcuchem tak??jaki stan łańcucha?? i mówisz że zmieniałeś pompę czy kupowałeś pompę do swojego silnika czy była używana od jakiegoś innego, czy zmieniałeś smoka??? ponoć są różne smoki. miska alu czy metal, zmieniana czy ori?? może smok jest albo za wysoko albo za nisko i dlatego gubi ciśnienie. bo nic innego nie przychodzi mi już do głowy jedynie tylko najgorsza z najgorszych możliwość pęknięty blok a jeszcze jedno yyyy....dźwięk popychaczy tak na ucho odbiega od normy???
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-02-21, 17:58, w całości zmieniany 1 raz
hotdriver, pompa olejowa napedzana takim wałkiem co w blok silnika wchodzi nie lancuszkiem, kupiona nowa ze smokiem juz takze caly komplet a nie jakis tam skladak i to nie zadna taniocha, miska olejowa oryginalna, metalowa. popychacze nie halasuja znowu nie wiadomo jak, silnik chodzi normalnie jak to TD.
hmmm wycieków nie ma?? tam gdzie rozrząd lub czujnikach?? jeżeli nie hałasują popychacze jakoś głośno to znaczy że smarowanie jakieś jest może manometr traci szczelność i przestaje pokazywać a czujnik że piszczy to jest może uszkodzony lub czegoś nie dokręciłeś, jeździsz tak czy auto stoi??? co ze zbiorniczkiem na płyn chłodzący syf nie pływa, bąble sie nie pokazują??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum