Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Momenty dokrecania wszystkich śrub MK4
Autor Wiadomość
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-19, 19:37   Momenty dokrecania wszystkich śrub MK4

Pisałem już w SB, ale nie dostałem odpowiedzi.
Tak wiec, potrzebuje jakiegoś info na temat tego, z jaka sila dokrecać wszyskie śr€by w i do okoła silnika w Golfie MK4 z silnikiem 1.4 16V AKQ.
W razie pytań, napisze jeszcze ze jest z roku 2000, ma moc 75KM, siedzenia kubełkowe oraz srebrny kolor. ;)
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2013-03-19, 20:40   

nie jestem pewien, ale chyba po przekatnej do środka silnika dokreca się zawsze takie śruby i najlepiej kluczem dynamometrycznym, a ile NM to już ci nie powiem no ale niech sie wypowiedzą ci co są bardziej zorientowani w tym temacie
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
Ostatnio zmieniony przez pawelvw 2013-03-19, 20:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-19, 21:21   

NIeee, od środka do zewnatrz, zeby naprezenia sie rozchodziły, a nie zchodziły. Potrzebuje tylko mementów, reszte wiem, bo to nie pierwszy kapitalny remont silnika w moim zyciu. ;) Najwazniejsze to głowica i stopy korbowodów. Bo znalzłem, ze
Stopa:
1. 30Nm
2. 90*

Głowica:
1. 40Nm
2. 60Nm
3. 90*
4. 90*

I to mnie niepokoi. Gdy próbowałem dokrecic taka siła to śruba zaczeła sie ciagnac (mowa o stopie), potem wyczytałem, ze kazdorazwe dokrecanie to musi być nowa sruba. Zamówiłem w ASo bo nigdzie indziej nie mozna dostać, alde dalej mnie to martwi, ze to może rzczywscie za mocno. Ale siła musi byc odpowiednia, bo za lekko, to panewke moze obrobić, bo tuttaj sa bez zamków.

A odnosnie głowicy, to takie saem momenty były a audi 80 w 1.8 czy chociażby w venciaku. Nie byłoby tu nic dziwnego, gdyby nie to ze tu jest aluminiowy blok, a w 1.8 żeliwny, do tego w Vento jest szpilka 10, albo nawet 11, a tutaj 9mm, wiec wydaje mi sie zbyt duzą siła. Jakby ktos na biegu mógł mi to sprawdzic w jakimś KTSie, albo czymś.
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
Ostatnio zmieniony przez Kruchy69 2013-03-19, 21:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-19, 23:25   

Up!
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 8