Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Gaz
Autor Wiadomość
Franek 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 ABS
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 9
Skąd: Z szafy Twojej dziewczyny
Wysłany: 2012-07-12, 16:15   Gaz

Witam! Mam od miesiąca problem z moim ventolotem. Mianowicie miesiąc temu puściła mi nagrzewnica i płyn wlał się do samochodu 4 l płynu w podłogę. Oddałem auto do mechanika zrobił. Wszystko niby cacy ale od tego czasu auto nie trzyma obrotów na gazie, gdy silnik jest zimny, chociaż przy 32 stopniach w cieniu nie powinno być problemów, auto po przełączeniu na gaz gaśnie, potem jak się rozgrzeje tak do 70 stopni to obroty spadają na 400, dopiero po dobrym rozgrzaniu do 90 wszystko się uspokaja i jest normalnie. Dodam, że wcześniej po 1 minucie na benzynie można było na gaz przełączyć przy temperaturze 0 stopni.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2012-07-12, 16:23   

Jedyne co mi przychodzi do głowy to fakt iż mechanik przy wymianie nagrzewnicy mógł pomylić dopływ z odpływem cieczy i masz zaburzony obieg w parowniku co skutkuje jego niedogrzaniem i takimi cyrkami.....ewentualnie nieodpowietrzony układ ale to mniej prawdopodobne. Zerknij do przewodów zasilających nagrzewnice.

A jeśli wymiana nagrzewnicy nie ma nic wspólnego z tymi cyrkami to możliwe że parownik wymaga wymiany/regeneracji.
 
 
Franek 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 ABS
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 9
Skąd: Z szafy Twojej dziewczyny
Wysłany: 2012-07-12, 16:37   

Wszystko jest dobrze podpięte reduktor jest ciepły, a i tak nie trzyma obrotów. Aha dodam jeszcze, że miałem walnięty czujnik temperatury i zamiast 90 pokazywał 70, a jak mi nagrzewnica poszła to na tym zepsutym czujniku to na liczniku było 95. Czy reduktor by się mógł tak nagle skończyć?
Ostatnio zmieniony przez Franek 2012-07-12, 16:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-07-13, 09:13   

Czy to jest nagle? Przecież auto jeździ na lpg, tylko obroty skaczą. Nagle to by było, jak by wogole nie jechał na gazie.

Wiesz ile ma auto zrobione km na tym parowniku ?
 
 
Franek 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 ABS
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 9
Skąd: Z szafy Twojej dziewczyny
Wysłany: 2012-07-13, 19:32   

Chodzi mi o to, że jednego dnia było wszystko OK, a drugiego już coś nie halo. Nie wiem ile ma zrobione, mam go od roku, sam zrobiłem na nim 10000. Jeszcze dodam, że jak dziś pokrętło od ciepła ustawiłem na 0 to jest lepiej i szybciej się uspokaja. Może jest tak jak pisał Paweł. A dodam, że jak odkręcam korek od płynu chłodniczego to jest ciśnienie tam, a przed tą akcją z nagrzewnicą było ok i jest pssss, więc możliwe, że coś z tymi wężami pokręcone.
Ostatnio zmieniony przez Franek 2012-07-13, 19:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2012-07-15, 08:43   

Więc przynajmniej rzeczy oczywiste wykluczmy czyli przewody.

Jak otworzysz maskę to przewód prawy (ten od strony cewki zapłonowej i kierowcy) powinien iść w bok głowicy, a ten lewy (od pasażera, monowtrysku) powinien przechodzić w metalową rurkę, a ta z kolei rozgałęzia się do zbiorniczka wyrównawczego i do pompy wodnej.
 
 
Franek 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 ABS
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 9
Skąd: Z szafy Twojej dziewczyny
Wysłany: 2012-07-15, 13:24   

Jest tak jak napisałeś czyli dobrze.
 
 
Franek 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 ABS
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 9
Skąd: Z szafy Twojej dziewczyny
Wysłany: 2012-07-15, 14:03   

Nie mogłem już edytować, więc daje post pod postem. Przed chwilą majstrowałem sobie trochę przy samochodzie i napiszę jeszcze raz wszystko. Auto nie trzyma jałowych obrotów, ale wygląda to tak: jadę dojeżdżam do ronda sprzęgło, staje, obroty są tak mniej więcej 200 przez 5 sekund i powoli idą do góry i powiedzmy po 10 sekundach już są na 900, ruszam jadę jakieś 0.5 km i staje na skrzyżowaniu i znów to samo, aż do czasu aż się nagrzeje do 90 stopni. A przed chwilą zrobiłem tak odpaliłem auto przerzuciłem na gaz, chwile przytrzymałem gaz pod maską jakoś tak pół minuty, puściłem i dziw nie zgasło, trzyma normalne obroty. Wciskam gaz i sprawdzam czy spadnie na 400 i wstanie czy nie, dziw trzyma normalnie. Myślę przejadę się kawałek i zobaczymy, 50 metrów i znów to samo. Potem trochę przekręciłem śrubę na reduktorze, ale już na zagrzanym silniku i niby jest ok. Zobaczę jak będzie na zimnym.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2012-07-15, 14:41   

Wychodzi na to, że musisz podjechać na regulację. Poszukaj jakiegoś dobrego speca i niech Ci to zrobi. Osobiście nie bawiłbym się w kręcenie ot tak sobie śrubą na reduktorze, może to skutkować wypaleniem głowicy.

Tu masz spis najlepszych warsztatów w kraju:

http://lpg-forum.pl/warsztaty-polecane.html

Jeśli czegoś tam nie ma to poszperaj lub zapytaj na forum a Ci ludzie już Cię nakierują do kogo masz jechać.
 
 
Franek 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 ABS
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 9
Skąd: Z szafy Twojej dziewczyny
Wysłany: 2012-07-17, 11:23   

Też tak pomyślałem, że trzeba jechać do warsztatu. Coś tam przy reduktorze pokręciłem i jest jako tako, ale pojadę w czwartek do Roczniaka w Tarnowie, już raz tam robiłem gaz i zrobili to dobrze, mam nadzieje, że tak będzie i tym razem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 9