Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z dawkowaniem paliwa
Autor Wiadomość
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-06-01, 19:57   Problem z dawkowaniem paliwa

Ma taki problem, że od kilku dni po wymianie kostki stacyjki nie chce mi odpalać jak jest zimny a nawet jak się zagrzeje to mi gaśnie. co by to mogło być? Ja podejrzewam złe dawkowanie paliwa.
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-06-01, 22:07   

A kostka jest nowa? Miałeś taki problem przed wymianą?
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-06-02, 03:35   

kostka jest nowa, Niemiecka Toppare czy coś takiego. Niby niemiecka. Przed wymianą był samochód tygodnie temu bo nie bylło iskry. ALe teraz iskra jest.
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-06-02, 09:39   

michascz napisał/a:
kostka jest nowa, Niemiecka Toppare
Topran.
Warto było założyć oryginalną. Dostęp do niej jest cholernie paskudny, a cena niewiele droższa... Zakup takich części wcale nie gwarantuje, że kupisz w pełni sprawne. Tak samo, jak z czujnikami temperatury. Dziwne to trochę, ale tylko jako jedyne pokazują prawidłową temperaturę, te kupione w ASO. Wszystkie resztę, albo zaniża, albo zawyża temp., co w rezultacie objawia się różnymi dziwnymi usterkami...
_________________
Zielony borowik...
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-06-02, 09:57   Re: Problem z dawkowaniem paliwa

michascz napisał/a:
Ja podejrzewam złe dawkowanie paliwa.


A czemu akurat to? A pompkę słychać jak przekręcasz kluczyk? Możesz zdjąć obudowę z wtrysku i zobaczyć czy przy próbie odpalenia wtryskiwacz podaje paliwo.

Ale może też być tak jak Sebastian pisze, że nadal może być winna ta kostka...
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-06-02, 10:02   

No kostkę kupiłem w sklepie i też chciałem jakąś lepszą ale wziąłem już tę, bo generalnie sprzedawca powiedział, że powinna być bardziej dobra jak zła.
Paliwo podaje. Patrzałem przy gardzielu.
Wczoraj przejechałem ok 60km i pod koniec mi gasł a po 4 godzinach nie chciał w ogóle odpalić.
Pompka pracuję bo ją słyszę. Wymieniałem ją rok temu.
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-06-02, 11:23   

michascz napisał/a:
bo generalnie sprzedawca powiedział, że powinna być bardziej dobra jak zła.
Wierzysz w garbate aniołki? :P
Przecież nikt ze sprzedawców w sklepie nie powie Ci, że taki towar jest zły, lub zepsuje się po jakimś czasie. Oni takie coś kupują, bo jest to tanie, a że raz na jakiś czas się trafi dobre to już inna bajka. A zareklamować się tego nie da, bo elektrycznych rzeczy reklamacja w zasadzie nie uwzględnia, to raz, dwa, że wątpię, żeby Ci się chciało to rozbierać po raz kolejny, iść z tym do sklepu i reklamować, bądź wymieniać, a trzy, że za taką cenę to się nie opłaca. Takie rzeczy są robione w stylu "zatkaj dziurę", aby działało chociaż na chwilę, np. przy sprzedaży auta, a potem niech martwi się nabywca nowego wozu. A tego typu tematy przerabiałem już nie raz i wiem, że taniej, nie znaczy dobrze. W sklepie każdy chwali to co ma, a nic droższego nie zamawiają, a już tym bardziej oryginalnego, bo by nie mieli zbytu - nikt by tego nie kupił, bo za drogie, skoro można kupić coś tańszego. Ale i tu się koło zamyka, bo naród polski taki właśnie jest. Nie chce przepłacać, skoro można dostać to samo taniej, ale marudzić później, że kupił szajs to potrafi. Tak samo jak z przekręcaniem liczników - durni ludzie wciąż wiedzą, jak jest, ale nawet nie spojrzy na auto z przebiegiem 400.000 km bo za dużo, a tym samym chce, żeby z 95 roku auto miało jednego właściciela miało najwyżej 100.000 km przebiegu. Mentalność ludzka nie zna granic.

Ale co ja tu o dupie Marynie gadam.
A sprawdzałeś wszystkie objawy towarzyszące padniętej kostce stacyjki - czy coś działa na wyłączonym zapłonie, jak np. światła mijania, drogowe, nawiewy, wentylator itp., jak i również, czy nie ma czegoś niepokojącego na uruchomionym silniku ze spraw elektrycznych, pomijając to, że Ci gaśnie? Spróbuj pojeździć na odpiętym czujniku temperatury (kostka 4-pinowa na głównym wężu).
_________________
Zielony borowik...
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-06-02, 16:08   

Dobrze byłoby do tego podpiąć auto pod VAG-a. Może coś złapał. Jeśli nie czujnik temp. to może hall... Świecą się kontrolki na desce za każdym razem kiedy próbujesz odpalić silnik?
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-06-04, 22:25   

Ogólnie patrzałem to co podpowiadaliście i nic. Patrzałem na bezpieczniki bo mi ostatnio nie świeciło jedno światło gdzie przyczyną okazał się bezpiecznik, który tam był długo (prawdopodobnie o nowości) i coś nie chciał przekazywać.

Niestety muszę pojechać w trasę we czwartek i oddałem auto do mechanika. Zobaczymy co powie i powiem mu o VAG`u.

Mam jeszcze do Was jedno pytanko:
Jak się przekręca kluczyk na zapłon to na liczniku kilometrów pojawia się info kiedyś zdaje się, zę miałem INOO a teraz mam INO1, wiecie może od czego tak jest? Co to oznacza?
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-06-04, 22:56   

Wyświetlił Ci się "przegląd kontrolny". Nie pamiętam po ilu km się to zapala ale to jest taki komunikat przypominający. W niczym nie przeszkadza. Poniżej procedura kasowania:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=13012
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-06-10, 22:32   

A więc auto odebrane od mechanika i jednak pompa paliwa nie zawsze podawała paliwo bo był syf w baku oraz ona sama musi być mocno zanurzona żeby pompować.
Wszystko fajnie tylko własnie wróciłem z trasy (230km) i po 170 stanął bo brakło u benzyny bezpośrednio przed wyjazdem tankowałem 5 litrów. Pytałem mechanika to powiedział, że bak jest suchy. Więc gdzie mi uciekło to paliwo!!:( Whr.... ostatnio mam z nim same kłopoty.
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 8