Silnik: 2.0 2E 116km Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 141 Skąd: Mrozy
Wysłany: 2009-11-07, 19:26 filtr powietrza
Witam wszystkich... Dzis po wymianie filtra powietrza na nowy samochód przestał pracowac poprawnie.. . to znaczy nie wchodził na obroty i bez przerwy gasł - oczywiascie na gazie bo na benzynie jest ok.Rozebrałem ponownie obudowe filtra i ponownie załozyłem stary i chodzi jak nalezy nawet lepiej niz było... wiec dlaczego nie chce działac na nowym filtrze filter firmy Mann i jeszcze jedno pytanko, na jakiej zasadzie i kiedy powina działac ta klapka zamykajaca ciepłe powietrze w filtzre powietrza
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-11-07, 19:32
krzys9262 napisał/a:
wiec dlaczego nie chce działac na nowym filtrze
Być może regulację instalacji gazowej miałeś robioną na używanym filtrze A teraz gdy założyłeś nowy filtr nie zgadzają się ze sobą parametry gazu i powietrza. Z tego co wiem gaz powinno się regulować na świeżym filterku-ale nie wiem jak to jest u Ciebie.
Silnik: 2.0 2E 116km Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 141 Skąd: Mrozy
Wysłany: 2009-11-07, 19:47
wpasc napewno nie wpadło... a o tej regulacj to nawet nie wiedziałem ze tak trzeba... zobacze jeszcze pojezdze troche na tym starym bo na razie nie mam zbytni czasu na grzebanie w instalacji gazowej a wiesz moze cos na temat tej klapki od ciepłego powietrza??
tą klapką reguluje podciśnienie , jest to niepotrzebne ja osobiście u siebie mam to odłączone i tą rure od kolektora do filtra wyrzuconą
było jusz pisane o tym na forum
Mam takie pytanie, jaka jest różnica pomiędzy zwykłym filtrem powietrza http://www.techmot.kei.pl...RZA/ap149-1.jpg , a filtrem z tzw. prefiltrem http://www.eurojapancars.pl/imgparts/37/37543.jpg Niby, z tego co czytałem, to ten drugi ma na celu wyłapywanie większej ilości zanieczyszczeń, ale i może on być dłużej użytkowany, bo ma rzekomo lepsze "właściwości". jest on co prawda droższy od tego zwykłego, ale czy będzie lepszy? Chciałbym zasięgnąć waszej opinii w tej sprawie...
Ja przedwczoraj wymieniałem stary był z prefiltrem i nowy też... moim zdaniem z praw fizyki więcej wyłapie ten pierwszy bo to struktura gąbczasta więc nawet malutki paproch nie przejdzie a ten drugi karbowany ma żeberka i jest on wielokrotnego użytku bo łatwo się go czyści płynami czy sprężonym powietrzem. a wielokrotnego użytku=droższy.
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
ten pierwszy bo to struktura gąbczasta więc nawet malutki paproch nie przejdzie a ten drugi karbowany ma żeberka i jest on wielokrotnego użytku bo łatwo się go czyści płynami czy sprężonym powietrzem
Konstrukcja jednego i drugiego jest mi znana, i wiem że ten z prefiltrem ma zastosowanie w przypadku uzytkowania samochodu w warunkach większego zapylenia i zanieczyszczenia, ale nie chodziło mi o powielenie instrukcji już mi znanych, tylko o to, który jest lepszy, jeśli ma to w ogóle jakieś znaczenie... A takim tekstem:
majkel00230 napisał/a:
jest on wielokrotnego użytku bo łatwo się go czyści płynami czy sprężonym powietrzem
to żeś mnie powalił na kolana... Co jak co, ale żeby filtr powietrza czyścić i zakładać ponownie ten sam, to jest już noemalnie sknerstwo moim zdaniem Nie dziwiłbym się, jakby kosztował on ponad 100 zł, ale 20 zł i jeszcze zakładać taki sam... Nie kumam...
Już była gadka na forum na temat prania filtrów przez fuckOwców.
majkel00230 napisał/a:
en drugi karbowany ma żeberka i jest on wielokrotnego użytku bo łatwo się go czyści płynami czy sprężonym powietrzem
poprostu żal sebastian, według mnie to lepsze wyłapywanie zanieczyszczeń może mieć też minusy ponieważ powietrze oporniej przepływa przez taki filtr i za mało go będzie dostarczane do silnika, ale to tylko moje przemyślenia i mogą być błędne. Tak czy siak ja bym pozostał i pozostaje przy tradycyjnych filtrach
_________________ Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
mieć też minusy ponieważ powietrze oporniej przepływa przez taki filtr i za mało go będzie dostarczane do silnika
Też tak właśnie myślałem. A przemyślenia, co do zastosowania takiego filtra wynikły, gdyż akurat do mojego modelu występuje zwykły, jak i ten "drugi". Wymiarami się nie różnią, tylko tą gąbeczką właśnie. Zawsze zakładałem ten normalny, ale po prostu zwyczajnie chciałem zaciągnąć szerszego języka
Mam takie pytanie, jaka jest różnica pomiędzy zwykłym filtrem powietrza
pytałeś jaka jest różnica więc napisałem swoimi słowami jaka jest !
I ja nie czyściłem filtra tylko też napisałem ze został wymieniony ostatnio a z tym czyszczeniem to chodzi mi o to że ktoś usłyszał o czyszczeniu filrtów K&N to w miarach oszczędności i swój ori czyścił.
Mieszkam na totalnej wsi i nie macie pojecia co tu "chłopcy od tuningu" potrafią wymyślać.
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum