Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Nie chce odpalić, rozrusznik kręci normalnie
Autor Wiadomość
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-05, 09:51   Nie chce odpalić, rozrusznik kręci normalnie

W środę odpaliłem autko przy -15C po trzech dniach stania i odpalił bez większych problemów a w czwartek nie chciał odpalić po jednym dniu.
Ogólnie mi siadł akuulator i naładowałem i znów nic. Rozrusznik kręci normalnie, Kilka razy prawie zaskoczył ale nie chciał odpalić. Dodawałem gazu i różnie kombinowałem.
Mam go od roku i nie wymieniałem ani świec ani kabli. Czy dobrze myślę, że to od kabli i/albo świec?
Silnik 1.8 ABS z gazem.
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-05, 10:03   

michascz napisał/a:
Ogólnie mi siadł akuulator i naładowałem i znów nic.
michascz napisał/a:
Czy dobrze myślę, że to od kabli i/albo świec?
Skoro wcześniej dobrze odpalał, a po rozładowaniu akumulatora i po jego ponownym naładowaniu już nie chce zagadać, więc najpierw pożycz od kogoś sprawny akumulator i spróbuj odpalić na nim. Podejrzewam, że to wina akumulatora, bo to jest tak, że jak się doszczętnie aku rozładuje (nie tylko w samochodach, ale i w innych urządzeniach też), to jego sprawność znacznie spada już, by nie powiedzieć - drastycznie. Mógł po prostu szlag go trafić. Także zapodaj jemu inny aku, sprawny i zobacz jak będzie.
_________________
Zielony borowik...
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-05, 10:18   

Jak go załadowałem to normalnie kręcił i prawie zaskakiwał tylko, że nie chciał się odpalić. Nie bardzo mam skąd załatwić nowy aku:(
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-05, 10:20   

A może Ci świece zalało i teraz nie chce odpalić? Nie patrzyłeś pewnie?
_________________
Zielony borowik...
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-05, 10:31   

Nie patzrałem. Później sprawdzę.
A powiedz coś z kablami?
Pasowałoby je pewnie wymienić co?
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-05, 10:52   

Ogólnie to nie powinno nic się stać im, przecież kabli nie trafia z dnia na dzień. Co jeszcze mi przyszło do głowy, to znany wszystkim czujnik temperatury i objawy temu towarzyszące. Odepnij kostkę od tego czujnika i spróbuj bez niego odpalić. Ewentualnie jeszcze wyciągnąć go całkowicie i wyczyścić jego spodnią część.
_________________
Zielony borowik...
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-05, 11:25   

Tzn kolega mi zaproponował żebym wymienił świece i przewody bo ich nie ruszałem od kąd go kupiłem i mnie się wydawało, ze jakby za słabą iskrę dostawał.
Jak będe schodził to sprawdzę ten czujnik.
A ewentualnie jakie przewody byście zaproponowali??
Też oprócz tego zalania to ważne jest dla mnei to czemnu nie odpalił mi za pierwszym razem i chciałbym wyeliminowac tę przyczynę.
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-05, 11:36   

Podpowiedział byś gdzie jest ten czujnik temp i jak go wyjąć.
I najlepiej jakies foto.:D
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
Ostatnio zmieniony przez michascz 2012-02-05, 11:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-05, 11:47   

No jaaaa, takiego czegoś żeby nie wiedzieć? Wstydź się :P



Oczywiście to zaznaczone czerwonymi strzałkami, bo zdjęcie zapożyczone skądś indziej
_________________
Zielony borowik...
Ostatnio zmieniony przez sebastian 2012-02-05, 11:51, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2012-02-05, 11:58   

jak dla mnie to zdechła kostka w stacyjce . odepnij wtyczkę tą na rozruszniku i weź kabelek z wsuwką i spróbuj na krótko jeśli odpali to jest przyczyna
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-05, 15:16   

Odpiąłem czujnk temp i wyczyściłem i nic.
Z rozrusznikiem nic nie robiłem bo normalnie kręci.
Świece były całe czarne zalane to je wyczyścilem i przejechałem szczotką drucianą i znów nic.
Iskra jest.
Macie jakies inne pomysły??
Olej i płyn do chłodzenia jest.
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
Ostatnio zmieniony przez michascz 2012-02-05, 15:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2012-02-05, 16:07   

Witam byc moze iskra jest slaba i zalewa swiece sprawdz przerwe na swiecach jak sie nie myle to powinno byc w przedziale 0.7-0.9mm i jeszcze przeczysc palec i styki w kopulce czesto sie lubia przypalac :P
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-05, 18:07   

Ty, a paliwo Ci zapodaje?
_________________
Zielony borowik...
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-05, 18:50   

Sebastian w sumie to nie patrzałem ale później postaram się zejśc i zekrnąc.
Świece jak wąchałem to były zalane raczej olejem. Paliwa nie czułem.
Podpowiedzcie gdzie najlepiej go rozkręcić by zobaczyć czy dale paliwo?
Jutro idę kupić swiece, jak wróce z pracy to wkręce nowe i zobaczymy czy coś to daje.
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-05, 18:57   

Możesz przy włączeniu zapłonu wsłuchać się, czy pompka zaczyna pracować, lub przy wtryskiwaczu odkręcić wężyk jeden (nie pamiętam teraz który, bo jeden jest zasilający, drugi natomiast powrotny). On jest na zwykłą opaskę ściśnięty, więc żadnego problemu przy tym nie będzie. Odkręcisz, włączysz zapłon i zobaczysz, czy paliwo będzie szło.
_________________
Zielony borowik...
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-05, 19:15   

Pompka chodzi na 100% bo ją słyszę. Jak włączam zapłon to chodzi tak z 2 sekundy.
Dla mnie to wina świec, bo ich nie wymieniałem i są mają już ok 1.5 roku.
A co ile km lub miesięcy powinno się wymieniać świece?
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-05, 19:22   

W sumie to rok powinno się je wymienić lub co te 20 tysięcy... Jakoś tak. Ale nie kosztują one majątku, więc możesz od tego zacząć.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Speedy68 
Niedzielny kierowca
VW Fan: Vento, Bora


Silnik: 1.8 ADZ '97
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 98
Skąd: Ustka
Wysłany: 2012-02-05, 19:56   

to że chodzi pompa nieoznacza że podaje paliwo, moglo być trochę wody w filtrze i przyłapało...zdejm wężyk i zobacz czy wypływa po włączeniu zapłonu. A profilaktycznie polecam flaszkę dynksu do zbiornika żeby związało wodę w układzie zasilania :D
_________________
moja borka 2.3 V5 4motion 170HP...
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-06, 17:04   

Speedy68 napisał/a:
A profilaktycznie polecam flaszkę dynksu
Co wy ostatnio z tym dynksem jedziecie? :D Dykta rządzi :P
_________________
Zielony borowik...
 
 
Wąski 2 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 VR-6
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2400
Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2012-02-06, 18:36   

panowie nie wymyślajmy z żadnmi "dynksami" jeżeli paliwo masz z pewnego żrudła to nie trza dolewać żadnych ustrojstw albo przymarzł ci filtr paliwa albo gdzieś po drodze przewodzik. benzyniak potrzebuje iskry i paliwa do odpalenia i jak te dwa czynniki się zgadzaja to łaski nie robi by odpalić ;)
_________________
-GRUPA MAZOWIECKA-
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56

NOWE GG SŁAĆ NR BO SKASOWAŁA SIĘ LISTA
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-06, 19:02   

Ja również żadnych dynksów nie wlewam, żadnych "szlachetnych" wynalazków i tym podobnych. Dobre paliwo, nowy filtr i nie ma bata, musi jeździć.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Wąski 2 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 VR-6
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2400
Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2012-02-06, 20:11   

dokładnie ,przez te uszlachetniacze użytkownicy sobie tylko na własną rękę psują podzespoły wtryski pompki pompy itp ;)
_________________
-GRUPA MAZOWIECKA-
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56

NOWE GG SŁAĆ NR BO SKASOWAŁA SIĘ LISTA
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-02-06, 21:08   

sebastian napisał/a:
Dobre paliwo, nowy filtr i nie ma bata, musi jeździć

Do -25C bo do tylu stopni mają ropę na Orlenie, tak mi oznajmił pracownik tej stacji. Powiedział mi także, że u nich na stacji w zeszły piątek rano było -36C i w takim wypadku nowy filtr nie wiele pomoże. Tak, że niestety niektórzy są zmuszeni do używania uszlachetniaczy bo bez nich ropa się trochę gęsta robi ;)
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-07, 15:59   

pawel39106 napisał/a:
niektórzy są zmuszeni do używania uszlachetniaczy bo bez nich ropa się trochę gęsta robi
Jednak w skład paliwa, oprócz tego właściwego, wchodzą również i dodatki w postaci takich właśnie uszlachetniaczy i innych tego typu dodatków. Jak Ci paliwo zamarzło po tym, gdy zatankowałeś na tej stacji paliwo, lub coś niedobrego się z nim dzieje - mając paragon - reklamujesz paliwo. Ekspertyza reklamacyjna wykaże w jakiej kondycji był filtr i reszta podzespołów, a co najważniejsze - samo paliwo. Prawdą natomiast jest to, że mając np. nowy samochód, który jest na gwarancji, zalejesz jakimiś gównami paliwo, to Ci reklamacji nie uznają i będziesz musiał pokryć koszt naprawy z własnej kieszeni. A tak z czystym sumieniem mając paragon z danej stacji, w razie jakiejś przygody masz prawo do roszczenia z powyższego.
_________________
Zielony borowik...
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-02-07, 16:31   

sebastian, nie czytasz tego co napisałem.... -25C do takiej temperatury jest ropa zimowa! Jak zamarznie przy -36C to co mi z tego paragonu? Przecież stacja za warunki atmosferyczne odpowiadała nie będzie.
Te procedury, które wymieniłeś mają zastosowanie ale przy "normalnych" temperaturach ;)
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-07, 16:57   

pawel39106 napisał/a:
nie czytasz tego co napisałem
Czytam. Wiem, że do takiej temperatury jest ropa, a jaka jest na zewnątrz. Ale co zrobisz, jak jest zimniej? Staniesz nad samochodem i rozpłaczesz się? Jeździć trzeba. Owszem, mając używany samochód, można sobie tam poeksperymentować z rożnymi specyfikami, ale mając już nowy samochód na gwarancji to już inna sprawa. Ale nie o tym tutaj przecież mowa. Tankować jak największą ilość paliwa, nie tylko tak, aby rezerwa zgasła, częściej wymieniać filtr paliwa i problemy na pewno zmniejszą się (nie mówię, że całkowicie wyeliminują). W innych krajach, gdzie takie temperatury są przeważnie na porządku dziennym jakoś sobie z tym radzą i jeżdżą. Tylko u nas paliwo najdroższe, ale najgorsze za to. Bo ropa, taka z Iraku na przykład, czy to do Polski, czy na Alaskę płynie taka sama. Tylko rafinerie dodają "witaminki", a po drodze jeszcze i stacje benzynowe dodadzą coś od siebie jeszcze, wielokrotnie filtrując odfiltrowane już ;) Tak więc dbać, chuchać, pieścić jak tylko się da, a będzie lepiej :)
_________________
Zielony borowik...
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-07, 20:28   

Koledzy kupiłem dziś świece NGK 1 i przewody Janmor ecoline (nr katalogu ABU18). Napisane jest na przewodach, że są do golf`ów starszych do 1.3L i Vento 1.6. Czy będą wystarczające do mojego 1.8 ABS, 66kw, 92r?
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-08, 16:17   

Czasami na opakowaniu nie piszą pełnych informacji tylko takie ogólne. najlepiej jest to sprawdzić w jakimś katalogu motoryzacyjnym, w sklepie np. powinni zobaczyć, czy ten nr katalogowy się nadaje. jednak często tak jest, że sprzedawcy na pamięć coś tam sprzedają i niekoniecznie to, co pasuje do golfa I, II, III dla tych samych silników będzie pasowało do jakiegoś innego oznaczenia. Moim zdaniem powinno być ok, jeśli długości się zgadzają.
_________________
Zielony borowik...
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-08, 20:04   

Wymieniłem kable i 3 świece bo jedna się nie chciała wykręcić.
Niestety nie chciał odpalić.
Paliwo dochodzi.
Nie mam już koncepcji koledzy pomóżcie proszę.
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-08, 20:17   

W tym przypadku poleciłbym sprawdzenie cewki, jednak wyżej napisałeś, że iskra jest... Cóż... Ciężki temat jak widzę... Co prawda może mało realne, ale rozrząd mógł się przestawić, zapłon?
_________________
Zielony borowik...
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-08, 21:07   

NIe mam warunków żeby sprawdzić rozrząd. JAkiś miesiąc temo go robiłem bez pompy wody.
Mógłbyś napisac jaka jest kolejność świec?
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-08, 23:30   

Pociągnąłem go i odpalił. Ledwo ale odpalił. potrzymałem go z 15 min po czym go zgasiłem i odpalił. Cały czas chodził na benzynie. Pochodził chwilke i go zgasiłem. Chciałem go odpalić na gazie i już w góle nie odpalił. :mur:
Bardzo proszę o jakieś porady.:D
U mnie jest -9C.
Ogólnie jak wymieniałem przewody to dałem taką kolejnośc jak była:
3 4
1 2
Silnik 1.8, ABS, 92r
Dobrze? Może to jest wina.:D
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
Ostatnio zmieniony przez michascz 2012-02-08, 23:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2012-02-09, 15:42   

idac w lewo to 1342 gdzie 1 to pierwsza od strony rozrzadu - tak pamietam :)
a jak go odpaliłes to chodził na wszystkie cylindry?
masz imobilajzer ?
ale skoro odpalił to wydaje sie ze ok z pradem i paliwem
sprawdz kostke stacyjki jak pisali wyzej bo lubi sie skopcic :)
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-09, 18:08   

zlotykamil napisał/a:
idac w lewo to 1342 gdzie 1 to pierwsza od strony rozrzadu - tak pamietam :)
a jak go odpaliłes to chodził na wszystkie cylindry?
masz imobilajzer ?
ale skoro odpalił to wydaje sie ze ok z pradem i paliwem
sprawdz kostke stacyjki jak pisali wyzej bo lubi sie skopcic :)

Nie mam immo.

A co do Twojego opisu to ja podłączyłem tak:
3 4
X
1 2
Gdzie 1 jest od skrzyni biegów (najbliższa z najkrótszym przewodem)
I według Twojego opisu to chyba źle są połączone. Z tym, że ja nie mogę za bardzo odczytać Twojego opisu.
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-02-09, 19:16   

Ok Wally44.:)
Super materiał. tylko jakbyś mi mógł powiedzieć jeszcze jedno
Liczymy od strony rozrządu 1-3-4-2 i jak to układamy na kopułce:

1 3
4 2
Dobrze? Oczywiście patrząc na kopułkę tak:
http://www.google.com/img...t:429,r:12,s:48
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 9