Wysłany: 2011-09-24, 20:22 vento 2.0i przy ilu obrotach odcina oraz dziwny odgłos w skr
witam mam pytanie zwykła dwulitrówka wersja gt przy ilu odcina poniewaz umnie wydaje sie ze nisko ok5000-5200obr a drugie pytanie na biegu gdy puszcze gaz skrzynia wydaje dzwiek jak by jakis tryb ocos sie tarł co moze byc przyczyna prosze o odpowiedz
dadus_88, jezdzisz teraz w trybie awaryjnym.
Sprawdz ustawienie zaplonu (przez okienko w skrzyni). Jesli to 2.0 to ADY albo AGG to mozna podpiac komputer i sprawdzic w ktorej grupie (nie pamietam ktora chyba 004) korekcje zadana i aktualna czujnika halla.
Akurat w drugim vento byl przestawiony zaplon i trzeba bylo aparat zaplonowy przestawic zeby korekcja halla byla prawidlowa i odcinal jak nalezy
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nic sie nei dzieje oprocz tego ze odcina wczesniej. I chyba ma inne mapy zaplonu i dawek paliwa wiec pewnie nei ma tych 115KM
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
witam skrzynie ogarnolem cos tam sie odnitowalo ale dorwalem od golfa gti z niemiec i chodzi jak nalezy ale z tymi obrotami niewiem co sie stalo czy mozliwe ze ktos zalozyl jakas blokade 5tys obrotów i odcina?aparat zaplonowy wymieniony i dalej tak samo jak ktos mogl by mi cos podpowiedziec z góry dzięki
dadus_88, podlacz vaga, wejdz w grupe silnikowa i blok nie pamietam ktory 002, 003, 004 cos kolo tego. Tam bedziesz mial pole "hall sender" i tam powinienes miec wartosc zgodna z chmurka (jak sie najedzie kursorem myszki na pole to wyskakuje chmurka/okienko).
Dlatego odcina na 5tys bo masz przestawiony zaplon. Bedziesz musial krecic aparatem zaplonowym do momentu az w hall senderze bedzie odpowiednia wartosc.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-12-30, 17:35
dadus_88, jeśli nie masz kasy na diagnozę: możesz spróbowac wymienić czujnik halla w aparacie zapłonowym, ponieważ w Twoim silniku ADY to jest najczęstsza przyczyna tego objawu, przy założeniu że nikt niepotrzebnie nie kręcił wczesniej aparatem zapłonowym lub nie skichał ustawienia rozrządu. Tylko że dobry czujnik halla jest drogi, w PL ponad 150zeta. Więc jest tez opcja poszukania tam gdzieś na szrocie całego aparatu zapłonowego ( w PL 100-120 zeta) , ale ma być o tych samych numerach od 1.8 czy 2.0 2E nie podejdzie
a wiec tak aparat wymienilem kupilem na alegro za 8dych od golfa gti taki sam jak mój na wyglad znajomy co mi go troche remontowal (chodzi o vento)wsadzil i odpala na dotyk co dziwne kostka co wchodzi w bok aparatu zapomnielismy wsadzic on odpalił dzis jak patrzylem to samo odlaczylem czujnik polozenia walu on chodzi wiec niewiem co jest grane po prostu magia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum