mam pytanie moja druga połówka ma golfa 3 w dowodzie jest to 1.8 75km 92r ale ktoś zmienił silnik na 1.4 abd który umarł kupiłem więc silnik 1.6 abu po zamontowaniu było wszystko ok ale teraz przerywa przez co spadają mu obroty ok 500 czasem mniej jak się nagrzeje obroty powyżej 1000 ciągle przerywa jak by iskrę na chwile gubił po podpięciu pod kompa dziwne że jest wejście bo to 92 rok pokazało potencjometr przepustnicy po wymianie dalej to samo
witam.mam ventyla z 92r 1.8 90km benzynka z gazem w automacie i mam powazny problem z tym dziadkie.chodzi oto ze po odpaleniu obroty przez dwie sekundy sa rowne a po chwili zaczynaja sie bujac od400 do1200 obrotow.podlaczony byl pod kompa i pokazuje uszkodzenia silniczka krokowego sondy czujnika halla.wszystkie tez czesci sa nowe i nie rozumiem jego zachowania.co dziwne jak przejdzie na gaz to obroty sa ok ale wcisne hamulec lekko spadna a wrzuce drive obroty opadaja do 500 a po zdjeciu nogi z hebla wzrastaja.przy ruszaniu tak jakby sie dlawil a pod maska slychac takie strzelanie na wiazce z tymi wtyczkami od wtrysku zaplonu i silniczka krokowego.aha cewka tez jest sprawna.czy to moze byc uszkodzona wiazka glowna ta co idzie od komputera?prosze o pomoc bo juz nie mam pomysłow.moge przeslac nagranie pracy silnika i tych falujacych obrotow.pozdrawiam...
zobacz aparat zapłonowy, tez moze byc zle ustawiony i dlatego te fale, u siebie mialem podobnie, wymienilem kopulke palec no i ustawilem zaplon i bylo juz ok
znalazlem przyczyne.katalizator byl zapchany do tego stopnia ze rozsadzilo kolektor wydechowy i przez niego lapal lewego powietrza.poprostu sie dusil http://forum.vwvento.org/images/smiles/hejka.gif
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum