Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
szarpie i gasnie.... POMOCY!!!! :((((((((((((
Autor Wiadomość
RedRace 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-11-29, 21:53   szarpie i gasnie.... POMOCY!!!! :((((((((((((

Hej! ostatnio odpalam swoja venciawe po pracy, przygazowalem przelaczylo sie na gaz ruszam troche ostrzej zeby sie wcisnac w uliczny korek przed nadjezdzajacymi innymi samochodami rusza po malym zrywie i nagle obroty spadaja i wskakuja z powrotem gdy trzymam gaz przez co auto zaczelo skakac jak krolik ;/ wcisnolem sprzeglo przygazowalem i juz bylo ok dojechalem normalnie do domu. dzisiaj tak samo koncze prace i dokladnie to samo z tym ze przygazowanie na luzie po tym jak znowu zaczal skakac nic nie dalo... "przeskakalem tak jakies 500m" jakos stlumiłem gaz i jadac powoli jak emeryt dojechalem do domu.. po paru kam jak juz sprawdzilem zaniklo juz to skakanie i moglem normalnie jechac... Teraz wlasnie wrocilem od swojej dziewczyny i znowu to samo odpalam i auto skacze, przegazowalem i nic....


O co chodzi bo zima sie zbliza a jestem spoza miasta i codziennie musze dojezdzac samochodem 30km wiec ejst mi on niezbedny... BŁAGAM POMOCY!!!!
_________________

 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2011-11-29, 21:58   

a silnik jest zimny jak przelaczy na gas czy cieply?
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
RedRace 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-11-29, 22:00   

zimny i zawsze sie przelaczal jak zimny i nigdy nie bylo z tym problemu. tzn zawsze odrazu jak go odpalilem przelaczal sie na gaz i nie bylo problemu ze skakaniem czy czyms innym
_________________

 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-11-29, 22:00   

Na gazie ci tak szarpie czy na benzynie?
_________________
"SZEWCIO"
 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2011-11-29, 22:04   

racej mu na gazie tak sie bedzie dzialo bo silnik nie jest jeszcze wysarczajaco cieply i parownik nie ogrzewa dobrze gazu
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2011-11-29, 22:07   

to moze wymien filterek gazu niewielkie pieniadze a moze byc winowajca
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-11-29, 22:08   

Cytat:
racej mu na gazie tak sie bedzie dzialo bo silnik nie jest jeszcze wysarczajaco cieply i parownik nie ogrzewa dobrze gazu


mie sie też tak wydaje ze to dzieje sie na gazie i przy zimnym silniku.
Mi sie działo tak na benzynie kiedyś, okazało sie zę pompa paliwa dawała już za małe ciśnienie. A tu to pewnie bedzie wina parownika,
a instalacja gazowa sekwencyjna?? czy zwykła?
_________________
"SZEWCIO"
 
 
RedRace 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-11-29, 22:11   

wally44 napisał/a:
racej mu na gazie tak sie bedzie dzialo bo silnik nie jest jeszcze wysarczajaco cieply i parownik nie ogrzewa dobrze gazu


Panowie ale wczesniej tez tak robilem i bez problemu jezdzil na gazie czy byl zimny parownik czy nie
_________________

 
 
RedRace 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-11-29, 22:12   

instalacja gazow zwykla ze wzgledu na to ze to zwykle 1,8 90KM
_________________

 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-11-29, 22:15   

Ale kolego wiesz ze wszystko do czasu, ja mam zwykłą instalację gazową w swoim ventku i rano też dość szybko przełączam na gaz, wiem że to szkodzi membranom.
wieć staram już sie tak nie robić
wymień filtr tak jak ci kolega podpowiada, jak masz zwykła instalacje wo jedz do gazownnika niech ci wykręci dyszę z parownika i przeczyści, chodzi o tą na której zamontowany jest najwiekszy elektrozawór
_________________
"SZEWCIO"
 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2011-11-29, 22:15   

a kiedy wymieniales filtr?
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-11-29, 22:18   

Ja tez mam taki silnik i zwykłą instalację. Miałem kiedyś taki problem ze po przełączeniu na gaz jak był zimny to wogóle na obroty nie wskakiwał tylko szarpał i skakał ale w raz z wzrostem tamperatury poprawiało sie i po jakimś czasie było ok.
Spuściłem tą maź z parownika a troche tego tam było i problem ustał
_________________
"SZEWCIO"
 
 
RedRace 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-11-29, 22:24   

Wally44 filtr czego? bo jak powietrza to odpada bo niedawno ze 2 mies temu zalozylem stożek


Szefcio123 Jaką maź ty spuszczałeś i jak to sie tam dostac do tego czy co? czy moze sama wymiana filtru gazu w parowniku wystarczy?


Cholera ale mam doła :(
_________________

 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2011-11-29, 22:28   

Cytat:
Wally44 filtr czego? bo jak powietrza to odpada bo niedawno ze 2 mies temu zalozylem stożek
mialem na mysli filterek gazu
a co do spuszczania mazi to u dolu parownika powinna byc sruba odkrecasz i zlatuje syf
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-11-29, 22:30   

Filtr gazu jest zazwyczaj przed parownikim na rurce doprowadzenia gazu, bynajmniej aj tak mam.

Tą maź spuszcza sie na rozgrzanym praowniku taką dolną mosiężną śrubką ale parownik musi byc całkowicie rozgrzany bo wtedy to sie rozrzedza, ta maź to taka ciemna cuchnaca ciesz sie robi wtedy, jest efektem ubocznym ogrzewania sie gazu, tak mi tłumaczył gazownik kiedyś
_________________
"SZEWCIO"
 
 
RedRace 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-11-29, 22:31   

filtr gazu nie wiem keidy byl zmieniany bo auto mam od jakies 10tys km i ja jeszcze nie wymienialem tego filterka. czy jesli chce odkrecic tą srubke na dole parownika musze zakrecic tez gaz?
_________________

 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-11-29, 22:36   

Nie musisz zakręcać gazu robisz to na zgaszonym silniku, tylko parownik musi być gorący.
Widzisz kolega Wally44 tez coś wie na temat tej mazi.
A na benzynie normalnie ci silnik pracuje?
_________________
"SZEWCIO"
 
 
RedRace 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-11-29, 22:52   

A to ta maź sama wyleci cała czy jakos to tam trzeba przeczyszczac?
Czy mieliscie podobne objawy i wyczyszczenie cos wam dało?

Tak tylko na gazie tak wariuje. na paliwie normalnie chodzi
_________________

 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-11-29, 22:58   

Przeczytaj kolego wyzej jakie ja miałem objawy kiedyś w swoim venciaku.
Ta maź sam wyleci muisz tylko odkrecic śrubke o ile ją masz. Mi po spuszczeniu dało tyle ze moj problem ustał.
_________________
"SZEWCIO"
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-11-29, 22:59   

To coś reduktor zaczyna świrować skoro to dzieje sie tylko na gazie
_________________
"SZEWCIO"
 
 
RedRace 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-11-29, 23:01   

Rozwin swoją myśl szewcio :( ((((((((((((9
_________________

 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-11-29, 23:05   

Mam na mysli to że może już membrany w parowniku są "zajechane" i zaczyna świrować. Masz zwykłą instalacje pierwszej generacji, tak jak ja, muszisz ją przeżeć zrób to co ci radzimy z kolegą a jak nie pomoże to jedz do jakiegos gazownika.
_________________
"SZEWCIO"
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-11-29, 23:07   

Nie załamuj sie kolego, to pewnie jakas pirdoła a nie usterka, głowa do góry mopże przejdzie mu samo.
_________________
"SZEWCIO"
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-11-30, 07:00   

Na pocztek do fwymiany filterek gazu i spuszczenie mazi z reduktora. Jak to nie pomoże to regeneracja/wymiana reduktora i na to bym stawiał. Wyglada na jeden z typowych objawów starych, twardych membran.
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-30, 09:20   

Kolego tak szybkim przełączaniem z benzyny na lpg załatwiłeś sobie prawdopodobnie reduktor. To że wcześniej nie miałeś takich problemów, to oznacza tylko tyle, ze miałeś szczęście. Auto powinno się rozgrzać na benzynie, dopiero po jakimś czasie przełączamy na lpg.
Koledzy już wcześniej pisali ci abyś wymienił filtr gazu, jak nie pomoże to membrany do wymiany albo reduktor.
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-11-30, 10:11   

miałem tak samo w innym aucie wymień filterek gazu,jak nie pomoże to spuść tą maź z parownika a jak też nie pomoże to pojechać do gazownika na wymianę membran,chociaż ja to robiłem sam :) ewentualnie któryś elektro zawór się nie domyka i dostaje mieszankę gazu z paliwem i też będzie szarpał bo ja jak wyciągałem bezpiecznik od pompki paliwa to jezdził normalnie :)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
RedRace 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-11-30, 17:20   

OK PANOWIE! słuchajta!


Wrocilem dzis i zabralem sie do roboty. ale przed tym zakrecilem butle z gazem z tylu na wszelki wypadek. porozbieralem co mialem i odkrecilem ta srubke. faktycznie cos tam wylecialo taka oleista maź i poskladalem wszystko do kupy. wkrecilem z powrotem srubke zalozylem puche filtra powietrza bo musialem ja wyciagnac i odkrecilem tez zawor w butli gazowej odpalam przelaczam na gaz i NIE DZIALA!!! wogole ;/ tak jaby wogole gazu nie bylo. nie pracuje , nie chodzi nic... tylko na paliwie psozedlem jeszcze raz sprawdzic czy butle odkrecilem na bank i ejst odkrecona na 100% mimo to nie dziala wogole gaz. po przelaczeniu sie odrazu gasnie a jak podbije obroty na paliwie i przelacze recznie na gaz to nie dziala. nawet nie prubuje cos tam pyrknac po prrostu jakby butla byla pusta ;/

Umieram psychicznie :(
_________________

 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2011-11-30, 17:43   

posprawdzaj kabelki na elektrozaworach moze ktorys poprostu spadl i czy wogole jest slychac takie cykniecie?
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-11-30, 18:16   

albo bezpiecznik się spalił
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-30, 19:15   

Albo cewka padła, możliwości jest dużo. Ale na pewno samo spuszczenie tej mazi nie ma nic z tym wspólnego, sprawdź kable czy wszystkie masz podłączone.
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-11-30, 19:47   

Podczepiam sie do kolegów wyżej, napewno cos z kabelkami jest nie tak, może odwrotnie podłączyłeś
_________________
"SZEWCIO"
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-11-30, 19:52   

Ja właśnie skończyłem zmieniać butle w swoim venciaku bo termin legalizacji upłynoł
też grzebałem przy multizaworze złożyłem wszystko z powrotem i jest ok. Sprawdz podłączenie elektrozaworu przy butli
_________________
"SZEWCIO"
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-11-30, 22:02   

z góry przepraszam za Ot
szewcio123, sam butle zmieniałeś? Masz ją w kole czy walcową? Wymieniałeś przy tym wszystkie podzespoły butli na nowe, elektorozawór itp?
Pytam bo mnie też to czeka.
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-11-30, 22:08   

Tak sam, troche mi zeszlo bo spuszczałem ostrożnie resztki gazu.
Wymieniłem samą butle, zamówiłem w "STAKO" taką samą jak miałem. Za butle plus przesyłke zapłaciłem 330zł butla walcowa 45 L
Wielozawory zostawiłem stare bo z nimi wszystko ok.
reszta pozostała taka jak była wcześniej
_________________
"SZEWCIO"
 
 
RedRace 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-12-01, 16:52   

DZIAŁA!!!!! Panowie dziala!!!! okazalo sie ze zawor przy butli sie zaciął i trzebabylo troche postukac po nim zeby sie odciął... Co do szarpania to dzis pierwsza ajzda wypadla w miare pomyslnie nie gniotlem go do samego konca obrotow ale nie bylo jakis tam skokow wiec teoretycznie dopiero czeka go jeszcze test :(

WSZYSTKIM KTORZY POMOGLI W TEMACIE I SIE UDZIELALI KLIKAM "pomogl" i to nie jedno ;)


DZIEKUJE JESZCZE RAZ!!!! Jestescie mega!!! :kwiatek:


A teraz jeszcze male pytanie do tematu. czy tym przelaczaniem odrazu po odpaleniu na gaz cos rzeczywiscie mozna $*^%*&%(? Czy ktos moze wytlumaczyc jaki negatywny wplyw to ma na ta instalacje czy samochod gdzy na zimnym odrazu przełączam na gaz?


POZDRAWIAM :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 9