Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Jak zimny dziwnie chodzi ??????
Autor Wiadomość
grzesiek88 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 48
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2011-10-22, 19:03   Jak zimny dziwnie chodzi ??????

Vento 1.8 + gaz 66KW 1992r. Mój problem polega na tym iż jak go odpalam na benzynie samochód nie równo chodzi i cały się trzęsie, za rurą wydechową śmierdzi wtedy troszkę benzyną i lekko wtedy kopci na szaro wszystko trwa jakieś 2 minuty, a zaczęło się jak zrobiło sie zimno, wygląda tak jak by dostawał na ssaniu za dużą dawkę paliwa i go troszkę zalewało, czy to możliwe ? problem ustaje jak przełączę na gaz albo go rozgrzeje. Obroty na ssaniu to 1100, (świece nowe NGK, przewody nowe Janmor, kopułka i palec też wymieniane na beru, a czujnik temperatury silnika na Swaga)
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2011-10-26, 19:47   

pod komputer wpinałeś? sprawdź jak masz gdzie może coś ciekawego pokaże
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-10-26, 19:55   

grzesiek88, To samo przechodziłem, identyczne objawy jak u Ciebie. Problem nigdy nie został rozwiązany, tułałem się od gazowników do gazowników i każdy ręce rozkładał. Wymienili pół instalacji, założyli silniczek krokowy, elektronikę do gazu i inne szmery bajery i nadal tak samo było. Czujniki temp, sonda lambda, kable, świece i te sprawy nic nie pomagały. Ciągle to samo. Nawet w komputerze któryś mi jakiś kabel zmostkował, że niby miało to pomóc, ale dupa - nie pomogło. Powierzchownie problem rozwiąże się, gdy odepniesz akumulator na jakiś czas i po ponownym jego podłączeniu odpalisz na benzynie, będzie chodzić pięknie, dopóki nie przełączysz na gaz. Wówczas wszystko się rozpieprzy. Ja poradziłem sobie w ten sposób, że nie wywalając w auto ani złotówki, po prostu je sprzedałem i pozbyłem się tego problemu raz na zawsze. I wreszcie święty spokój. Jak widać, każdy kto ma gaz przechodzi problemy tego typu, więc normalka.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-10-26, 21:03   

sebastian napisał/a:
Jak widać, każdy kto ma gaz przechodzi problemy tego typu, więc normalka.


Ta jasne, problem zapewne lezy gdzie indziej, czyli po stronie benzyny, skoro

grzesiek88 napisał/a:
problem ustaje jak przełączę na gaz albo go rozgrzeje.
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2011-10-26, 21:07   

sebastian, widocznie za każdym razem trafił Ci się jakiś amator a nie gazownik ;) ...jeździłem dwoma 1.8 abs teraz mam aam i nigdy nie miałem takiego problemu tzn błędów na komputerze spowodowanych złym podłączeniem instalacji lpg, wszystko chodzi tak jak powinno czyli w trakcie jazdy można śmiało przełączyć na benzynę i śmiga aż miło
grzesiek88, podpinaj pod komputer się dowiesz czy coś się gryzie
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
grzesiek88 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 48
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2011-10-26, 23:22   

A jak myślicie jeśli chodzi o świece to lepsze są trzy elektrodowe NGK V-line 1 czy boscha specjalne do gazu jedno elektrodowe ?
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-10-27, 07:49   

Co do świec dedykowanych pod LPG, jest wiele opinii, w wiekszości ludzie twierdzą że to mit.

Kup te dedykowane przez producenta.

NGK- bardzo dobra firma, świece dobrze się spisuja długo wytrzymuja, ale ostatnio trafiłem na taki komplet, że ciśnienie uciekało mi z 3 cylindrów, widac bylo to po umyciu silnika, gdy byl jeszcze mokry wokół świec, po prostu woda bulgotała. Powodem były krzywe podkładki pod świece, na starym zestawie juz nie psyka powietrzem. :mur:

co do samego problemu to masz identycznie jak mój kolega w łoplu, byl z tym u mechanika i jak sie okazało wtryski ma do wymiany.

Jeśli komp nie wyłapuje zadnych błedów to zapewne cos z monowtryskiem ewentualnie w/w wtryski.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-10-27, 19:21   

Paweł J. napisał/a:
Ta jasne, problem zapewne lezy gdzie indziej, czyli po stronie benzyny, skoro

grzesiek88 napisał/a:
problem ustaje jak przełączę na gaz albo go rozgrzeje.

Ale napisałem, że gdy kompa zresetowałem i jeździłem na samej benzynie to wszystko było bardzo dobrze. Jeździł aż miło, spalanie było bardzo dobre - wszystko było ok, dopóki nie dostał gazu. To już zaczęły się na nowo: parskanie, prychanie, dławienie, wysokie spalanie benzyny i inne tego typu problemy. Problem leży gdzieś na pewno po stronie samej instalacji gazu. Trzeba po prostu trafić na kogoś, kto wstrzeli się w ten problem, bo jeżdżenie od jednego, do drugiego mija się z celem, skoro żaden nie potrafi porządnie nic zaradzić. Teraz sobie pluję w mordę, ale cóż poradzić... Nauczka na całe życie, że nigdy więcej auta z gazem :P No i mojej instalki pod kompa nie dałoby rady podłączyć.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-10-27, 22:56   

sebastian napisał/a:
Ale napisałem, że gdy kompa zresetowałem i jeździłem na samej benzynie to wszystko było bardzo dobrze. Jeździł aż miło, spalanie było bardzo dobre - wszystko było ok, dopóki nie dostał gazu

A tu jest problem odwrotny....dopuki nie dostanie gazu jest lipa ;)

sebastian napisał/a:
No i mojej instalki pod kompa nie dałoby rady podłączyć.

A szkoda, bo własnie pod monowtrysk powinna byc dedykowana instalka z kompem 2-giej generacji, na śrubie teoretycznie tez mozna latac. Swego czasu tez mogłem przyoszczedzić i załozyc instalke za 1300zł, ale wolałem wydac 1800 i lata to do dziś bez problemów i spadku mocy, identycznie jak nie lepiej niz bora w AGR-bo takowa juz latałem kilka razy, więc może zamiast mówić nigdy wiecej gazu, może lepiej powiedziec nigdy więcej druciarstwa. ;)
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-10-28, 19:56   

Paweł J. napisał/a:
więc może zamiast mówić nigdy wiecej gazu, może lepiej powiedziec nigdy więcej druciarstwa

I jedno i drugie :)
Koniec pi3rolenia :P
_________________
Zielony borowik...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 13