Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2011-10-14, 09:35
Jeździ jak trzeba, nic sie nie dusi ani nic, bylem na ustawianiu na komputerze, zmniejszymi mi dawke tylko, mozliwe ze sie znow powiekszyła czy cos tędy ?
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-10-14, 09:45
Witaj w klubie, mam taki sam problem jak ty .
Sprawa wygląda tak że sama niby dawka zwiększyła się na kompie, koleś zmniejszył. Pojeździłem chwile znowu do niego wróciłem i najpierw stwierdził że wszystko jestok, a po jakiś 15 minutach okazało się ze coś jest uszkodzone, ale nie był w stanie powiedzieć co. Jeździłem i testowałem ,auto nadal pali w cholerę lpg, wymieniłem silniczek krokowy na śrubę, regulacja i dalej to samo. Został reduktor albo komputer. Moj reduktor ma przejechane około 100tys, wiec może membrany mówią papa.
Jak komputer przestawia sam dawkę lpg to znaczy ze z nim jest coś nie tak.
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2011-10-14, 10:10
Tą glowną membrane kupowałem nową, bo tez myslałem ze moze to od niej, ale to nic nie dało, tez pozostało stawiac albo na parownik albo wlasnie komputer... Ogolnie to taniej mi teraz wychodzi jeździć na benzynie niz na gazie
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-10-14, 10:14
Swistakes napisał/a:
Tą glowną membrane kupowałem nową, bo tez myslałem ze moze to od niej, ale to nic nie dało, tez pozostało stawiac albo na parownik albo wlasnie komputer... Ogolnie to taniej mi teraz wychodzi jeździć na benzynie niz na gazie
Dlatego ja jeżdżę teraz na benzynie :/.
U siebie podejrzewam jeszcze sondę lambda, ale nie mam kompa aby sprawdzić.
Ostatnio zmieniony przez Hormon 2011-10-14, 10:57, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2011-10-14, 17:35
Hormon napisał/a:
Moj reduktor ma przejechane około 100tys
Duzo za dużo jak na reduktor....tzn membrany.
Swistakes napisał/a:
Tą glowną membrane kupowałem nową, bo tez myslałem ze moze to od niej, ale to nic nie dało
Membrany powinieneś wymienić obie, dokładnie wyczyścić reduktor. W zestawie naprawczym reduktora sa także pokrętła oraz spręzynki od regulacji napięcie membran, co prawda tych ostatnich nie wymieniałem i reduktor reaguje na ustawienie.
Gdy byłem u gaziarza po regeneracji parownika, rozmawiałem z jego pomocnikiem, który twierdził, ciężko jest z regulacja reduktora, który ma stare membrany, glównie chodzi o to że jedziesz do gazownika na ciepłym silniku i on na ciepłym ustawia, tzn reguluje napięcie membran za pomoca pokręteł na reduktorze, stara membrana jak się rozgrzeje działa lepiej lub gorzej, ale jako tako działa, przypominając w znacznym stopniu działanie zdrowej membrany, natomiast gdy juz nie co przestygnie lub jest zimna, nie zachowuje się już tak na nowa, miekka, elastyczna membrana i wszystkie ustawienia na reduktorze idą w las, jest już inaczej napięta niz sprawna membrana, więc ustawienia z ciepłego silnika nie będą poprawne. Degradacja starej membrany postepuje z czasem......zrobisz ustawienie dzis na ciepłym silniku, natomiasta za dwaa miesiące może byc juz inaczej gdyz membrana może byc juz twardsza i trzeba zmienic jej napiecie, juz nie pamiętam jak to tam leciało.
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-10-14, 20:58
Paweł J. napisał/a:
Hormon napisał/a:
Moj reduktor ma przejechane około 100tys
Duzo za dużo jak na reduktor....tzn membrany.
Wiem że dużo, ale problem jest taki że nie znalazłem nigdzie membran do mojego reduktora :/. W najgorszym wypadku będę musiał zakupić nowy i też nie wiem nawet za czym się rozglądać.
A cóż to za firma reduktora? Może od jakiegoś innego membrany by podpasowały? Ja u siebie 3 dni temu zmieniłem membrany i róźnica jest ogromna, a jaki tam syf był No ale mi spalał mało bo w 9l się mieszcze tylko musiałem dość dobrze silnik zagrzać żeby przełączyć na lpg bo inaczej maszyna zdechła
_________________ Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2011-10-15, 08:41
Hormon, do star gas-a widziałem zestawy naprawcze, co prawda nie na allegro, tylko w sklepach internetowych, było coś do star gas-a N, E, jakiego zeusa czy herkulesa i kilka innych, ogólnie towar mało spotykany i trzeba ostro szukać.
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-10-16, 12:06
Swistakes, nie podałeś nawet która generacja instalacji druga czy sekwencja. Ale fakt że reduktor jest tu bardzo podejrzany. Na sekwencji się nie znam ale do drugiej generacji kup sobie nowy tomasetto czy Lovato za niecałe 2 stówki
_________________
Ostatnio zmieniony przez pablomed 2011-10-16, 12:07, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2011-10-16, 12:42
http://www.shopgaz.pl/product/929.html
Mam dokladnie taki reduktor, wczoraj wszystko dokladnie podokrecałem bo byly przeieki, zobaczymy co z tego wyjdzie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum